Φερστάπεν: "Η ομάδα είναι χαρούμενη, αλλά εγώ δεν είμαι"
Ο Μαξ Φερστάπεν άσκησε δριμεία κριτική στη Red Bull Racing για το πρόβλημα αξιοπιστίας που είχε το Σάββατο και του στέρησε τη νίκη στο αποψινό GP Σαουδικής Αραβίας, λέγοντας πως "θα έπρεπε να είχα κερδίσει" αντί του ομολόγου του, Σέρτζιο Πέρεζ.
Ένα πρόβλημα στον άξονα μετάδοσης της Red Bull RB19 στο Q2 των χθεσινών κατατακτήριων στέρησε από τον Μαξ Φερστάπεν την είσοδο στην πρώτη δεκάδα, και τον άφησε στην 15η θέση της εκκίνησης του GP Σαουδικής Αραβίας. Ο Ολλανδός ανέκαμψε εντυπωσιακά ως τη δεύτερη θέση στον αγώνα της Τζέντα, αλλά αυτό δεν ήταν κάτι που τον άφησε ικανοποιημένο.
"Φυσικά, το γενικό αίσθημα στην ομάδα είναι πως όλοι είναι χαρούμενοι, αλλά εγώ προσωπικά δεν είμαι χαρούμενος", είπε ο πρωταθλητής. "Διότι δεν είμαι εδώ για να τερματίζω δεύτερος, ειδικά αν εργάζεσαι τόσο σκληρά και εδώ και πίσω στο εργοστάσιο, αν φροντίζεις ότι θα φτάνεις εδώ σε καλή κατάσταση και πως όλα θα είναι στην εντέλεια.
Κι έπειτα, αναγκάζεσαι να κάνεις έναν αγώνα επανόρθωσης. Δεν με πειράζει να το κάνω αυτό, μου αρέσει, αλλά αν μάχεσαι για ένα πρωτάθλημα, και φαίνεται πως αυτό θα κριθεί ανάμεσα σε δύο [ίδια] αυτοκίνητα, πρέπει να διασφαλίζεις επίσης ότι και τα δύο αυτοκίνητα θα είναι αξιόπιστα. Πρέπει να είσαι καλύτερη ως ομάδα και να μην έχεις τα προβλήματα αυτά. Αλλιώς θα ήταν ένας πολύ διαφορετικός αγώνας για μένα. Περιορίσαμε τη ζημιά, αλλά θα έπρεπε να είχαμε κερδίσει εδώ", συμπλήρωσε ο 25χρονος.
Ο Φερστάπεν ανέβηκε μετά το όχημα ασφαλείας από την 4η στη 2η θέση του αγώνα, αλλά ο Πέρεζ είχε οικοδομήσει ήδη διαφορά 5'' στην κορυφή - την οποία ο Ολλανδός δεν κατάφερε να μειώσει αρκετά για να απειλήσει τον Μεξικανό για τη νίκη.
"Ήμουν δεύτερος, είχαμε αρκετή διαφορά πίσω μας κι έτσι σε ένα σημείο αποφασίσαμε να το λήξουμε, και να κρατήσουμε τη δεύτερη θέση", εξήγησε ο Μαξ στις πρώτες του δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα της Τζέντα. "Σε κάθε περίπτωση, ανακάμψαμε καλά. Δεν ήταν και τόσο εύκολο να κερδίσουμε τις θέσεις. Ειδικά στο ξεκίνημα του αγώνα ήταν πολύ δύσκολο, γλιστρούσαμε πολύ, αλλά όταν τους περάσαμε έναν προς έναν μπήκαμε σε καλό ρυθμό".
Στο τέλος ο Φερστάπεν, μάλιστα, ρίσκαρε για να πετύχει τον ταχύτερο γύρο. Αν δεν το έκανε θα ήταν δεύτερος στη βαθμολογία, ένα βαθμό πίσω από τον Πέρεζ, αλλά τώρα ισχύει το αντίθετο. "Είχα ήδη μια σκ***μέρα χθες, κι έπειτα όταν είσαι δεύτερος θέλεις αυτόν τον έξτρα βαθμό. Έκανα την προσπάθεια [για τον ταχύτερο γύρο] στο τέλος και ευτυχώς απέδωσε", τόνισε ο Ολλανδός.
Ο Κρίστιαν Χόρνερ, διευθυντής της ομάδας, εξήγησε ότι οι Πέρεζ και Φερστάπεν είχαν το ελεύθερο να αγωνιστούν εν λευκώ μεταξύ τους σήμερα: "Έχουμε ένα σπουδαίο αυτοκίνητο και δύο σπουδαίους οδηγούς, το συζητήσαμε νωρίτερα ότι ήταν ελεύθεροι να αγωνιστούν μεταξύ τους, αρκεί να κρατούσα τα πράγματα καθαρά.
Είναι και οι δύο τόσο ανταγωνιστικοί, αλλά νομίζω ότι σήμερα ο Τσέκο [Πέρεζ] έκανε τον καλύτερό του αγώνα, ειδικά μετά την επανεκκίνηση με τα σκληρά ελαστικά. Έχτισε αμέσως διαφορά 5'', τη διατήρησε και την έλεγξε, οπότε αξίζουν όλα τα εύσημα σε εκείνον και στην ομάδα που πήρε τους μέγιστους βαθμούς", κατέληξε ο Χόρνερ.