X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φερστάπεν: "Ήμουν εύκολη λεία"

ASSOCIATED PRESS / RED BULL CONTENT

Στην προσπάθεια να ανατρέψει την κατάσταση και την δεινή θέση στην οποία βρέθηκε, στάθηκε ο Μαξ Φερστάπεν που προσπάθησε να πλησιάσει τον Χάμιλτον.

Έχοντας μείνει με φθαρμένη, που φθείρονταν όλο και περισσότερο, μέση γόμα απέναντι στο φρέσκο σετ ελαστικών του Χάμιλτον που τον καταδίωκε, ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι αισθανόταν "εύκολη λεία" πριν χάσει την πρωτοπορία του GP Ισπανίας.

Ο Ολλανδός βρέθηκε σε αυτή τη δεινή θέση όταν, απρόσμενα, ο Χάμιλτον μπήκε για δεύτερο πιτ-στοπ στον 42ο από τους 66 γύρους του αγώνα της Βαρκελώνης. Ο Άγγλος έτσι βρέθηκε με πολύ καλύτερα ελαστικά έκτοτε, και μείωνε τη διαφορά των 23” από τον Μαξ με ρυθμό 1,5-1,7 δευτ. στο γύρο, μέχρι να φτάσει και να περάσει με άνεση τη RB-Honda στον 59ο γύρο.

"Κατά κάποιο τρόπο το έβλεπα να έρχεται", είπε ο Φερστάπεν. "Όταν βάλαμε τη μέση γόμα (σ.σ.: μετά το πρώτο πιτ-στοπ και των δύο) είχε ξεκάθαρα περισσότερη ταχύτητα, μπορούσε να μένει μέσα στο δευτερόλεπτο πίσω μου. Οπότε, δεν υπήρχαν πολλά που να μπορούσαμε να είχαμε κάνει. Επέλεξαν να κάνουν άλλο ένα πιτ-στοπ, και τότε κατάλαβα ότι όλα τελείωσαν, διότι ήδη πάσχιζα με τα ελαστικά και εκείνος γύρο με το γύρο με πλησίαζε όλο και πιο πολύ. Ήμουν λίγο εύκολη λεία".

Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain talks with second placed Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands, left, after winning the Spanish Formula One Grand Prix at the Barcelona Catalunya racetrack in Montmelo, just outside Barcelona, Spain, Sunday, May 9, 2021. (AP Photo/Emilio Morenatti, Pool) AP

Ο Ολλανδός συμπλήρωσε: "Σίγουρα, αν είχαμε μπει κι εμείς για δεύτερο πιτ-στοπ, δεν είμαι σίγουρος αν θα καταφέρναμε να πιάσουμε [τον Χάμιλτον] ξανά, διότι απλά μας έλειπε η ταχύτητα. Παρόλα αυτά, προσπάθησα όσο περισσότερο μπορούσα.

Το αποτέλεσμα αυτό δείχνει ότι δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε ακόμα. Πρέπει να πιέσουμε πολύ και να τους φτάσουμε, διότι προς στιγμήν είμαστε λίγο πιο αργοί. Αλλά και πάλι, σε σχέση με πέρσι, νομίζω ότι κάναμε ένα μεγάλο άλμα", κατέληξε ο Φερστάπεν.

Ο διευθυντής της RBR, Κρίστιαν Χόρνερ, από την πλευρά του είπε: "[Ο Χάμιλτον και η Mercedes] μπορούσαν να μας ακολουθούν τόσο κοντά στους στροβιλισμούς [του Φερστάπεν] και έτσι απέκτησαν τη διαφορά για να μπορέσουν να κάνουν το δεύτερο πιτ-στοπ".

Και για την προσπέραση του Φερστάπεν στην πρώτη στροφή, συμπλήρωσε: "Ο πρώτος του γύρος ήταν τεράστιος. Πήρε το κενό αέρος, είχε την κεκτημένη ταχύτητα, φρέναρε πιο αργά και ευτυχώς ο Λιούις βγήκε από αυτή την κατάσταση διαφορετικά νομίζω ότι θα είχαν ακουμπήσει".

Photo credits: Associated Press / Red Bull Content

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ