Φερστάπεν: "Ήταν αρκετά κακός ο γύρος της πολ ποζίσιον"
Ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι καμία από τις δύο προσπάθειές του στο Q3 των κατατακτήριων δοκιμών του GP Αυστρίας δεν του πήγε καλά, παρότι κέρδισε την τρίτη διαδοχική του πολ ποζίσιον, και με διαφορά 3 δεκάτων από τις Mercedes.
Τα λεγόμενα του Μαξ Φερστάπεν επιβεβαιώνονται από τη σύγκριση του σημερινού του χρόνου με τον χρόνο της πολ ποζίσιον του πριν από μία εβδομάδα στην ίδια πίστα, στις δοκιμές κατάταξης του GP Στυρίας.
Ο σημερινός του ήταν μεν 0,121 δευτ. ταχύτερος από του προηγούμενου Σαββάτου, αλλά αυτή είναι πολύ μικρή διαφορά αν λάβουμε υπόψη ότι σήμερα χρησιμοποίησε μία βαθμίδα μαλακότερη γόμα (τη C5, έναντι της C4).
O Φερστάπεν εξήγησε για ποιο λόγο καμία από τις δύο προσπάθειές του στο Q3 του Αυστριακού GP, 9ου φετινού αγώνα της F1, δεν πήγε καλά: "Στον πρώτο [γρήγορο] γύρο του Q3 είχα ένα μπλοκάρισμα στη στροφή 3. Δεν ήταν εντυπωσιακός γύρος, και μετά στον δεύτερο ήμουν ο πρώτος στην πίστα κι έτσι έχανα χρόνο στις ευθείες".
Εδώ ο Μαξ εννοεί ότι δεν ήταν σε θέση να εκμεταλλευτεί το κενό αέρος ενός προπορευόμενου μονοθεσίου στις ευθείες. "Έτσι δεν μπόρεσα να βελτιώσω το χρόνο μου, παρότι πέρασα πιο φυσιολογικά τη στροφή 3. Ήταν αρκετά καλό για την πρώτη θέση, αλλά θα ήθελα να είχα καλύτερο Q3", συμπλήρωσε.
Στο τελείωμα των δοκιμών κατάταξης, επιστρέφοντας στα πιτς, ο Ολλανδός είχε μέσω ραδιοεπικοινωνίας στον μηχανικό του ότι "δεν πρόκειται ποτέ ξανά να το κάνουμε αυτό", εννοώντας να βγουν πρώτοι από όλους στην πίστα στις δοκιμές κατάταξης.
Ο Φερστάπεν συνέχισε: "Πιστεύω ότι ήταν αρκετά κακός γύρος. Είμαι φυσικά χαρούμενος που κερδίσαμε την πρώτη θέση, αλλά όχι με τον τρόπο που το πετύχαμε. Οπότε, αυτό είναι κάτι που πρέπει να κοιτάξουμε. Το Q1 και το Q2 ήταν πολύ καλά νομίζω, όλα κυλούσαν πολύ ομαλά και οι γύροι ήταν καλοί".
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας θα εκκινήσει μεν τον αγώνα με τη μέση γόμα, την οποία χρησιμοποίησε στο Q2, αλλά -όπως γράφτηκε και παραπάνω- η μέση γόμα (C4) είναι η μαλακή της προηγούμενης Κυριακής. "Οι γόμες είναι πιο μαλακές σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα, οπότε θα είναι δύσκολο να τις διαχειριστούμε στον αγώνα. Θα προσπαθήσουμε να αφοσιωθούμε στον δικό μας αγώνα και να κερδίσουμε, αλλά ποτέ δεν είναι τόσο απλό", είπε σχετικά.
Κι αν επτά μέρες νωρίτερα η RBR κέρδισε δια περιπάτου, ο Σέρχιο Πέρεθ -που βρήκε μόλις στο Q3 την καλή ισορροπία του μονοθεσίου του- λέει ότι οι RB16B-Honda θα είναι ακόμα καλύτερες: "Πιστεύω ότι για τον αυριανό αγώνα το αυτοκίνητό μας είναι καλύτερο, σε σχέση με τις δοκιμές κατάταξης".