X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φερστάπεν: "Μόνο με ένα μικρό θαύμα θα κερδίσουμε στη Σιγκαπούρη"

Ο Μαξ Φερστάπεν επέλεξε να μείνει στη Red Bull Racing το 2025, αλλά θα εξετάσει όλες τις επιλογές του -συμπεριλαμβανομένης και της Mercedes- για το 2026. AP PHOTO/DENES ERDOS

Στο λιγότερο ταιριαστό σιρκουί όλου του πρωταθλήματος της Formula 1 για τη Red Bull RB20, στη Μαρίνα Μπέι της Σιγκαπούρης, ο Μαξ Φερστάπεν λέει ότι δεν τρέφει αυταπάτες νίκης, καθώς και ότι ο βασικός του στόχος είναι να μπει στην πρώτη δεκάδα της εκκίνησης.

Όπως φάνηκε χαρακτηριστικά πέρσι, στο μοναδικό αγώνα του 2023 που έχασε η Red Bull, η μη ομαλή επιφάνεια της ασφάλτου στους δρόμους της Σιγκαπούρης αναγκάζει τη Red Bull Racing να ρυθμίσει το μονοθέσιό της σε μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος από όσο επιτρέπει η εύρυθμη αεροδυναμική λειτουργία της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της RB20.

Αυτός είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο οι πρωταθλητές αντικρίζουν με απαισιοδοξία αυτό το τριήμερο, αλλά επιπλέον υπάρχει και το γεγονός ότι τους τελευταίους μήνες έχουν μπει σε έναν κυκεώνα προβλημάτων στην προσπάθειά τους να κάνουν αποδοτικές τις διάφορες αναβαθμίσεις του φετινού μονοθεσίου τους.

Η RBR κατάφερε να καταλάβει και να βελτιώσει αρκετά την RB20 το προηγούμενο τριήμερο στο Μπακού, αλλά με την άνοδο του ανταγωνισμού και τη ραγδαία φετινή βελτίωση των μονοθεσίων της McLaren, της Ferrari και της Mercedes, κάτι τέτοιο δεν είναι αρκετό.

Ο Ολλανδός δεν έχει κερδίσει εδώ και 8 αγώνες στη F1, από το GP Ισπανίας τον Ιούνιο, αλλά απολαμβάνει προβάδισμα 59 βαθμών από τον δεύτερο της βαθμολογίας των οδηγών - τον Λάντο Νόρις της McLaren.

Κατά συνέπεια, λέει ότι θα του είναι αρκετό αν καταφέρει την Κυριακή να φύγει από τη Σιγκαπούρη έχοντας καταφέρει να μεγαλώσει, έστω και λίγο, το προβάδισμα αυτό.

Αναμφίβολα ο στόχος μας πρέπει να είναι να μπούμε στο Q3, και δεν πρόκειται να πω ότι μπορώ να βάλω το αυτοκίνητο στην πολ ποζίσιον εδώ”, είπε ο Φερστάπεν λίγο πριν τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του 18ου φετινού αγώνα της F1.

Και συνέχισε λέγοντας ότι θα χρειαστεί ένα ‘μικρό θαύμα’ για να κερδίσει για πρώτη φορά στη Σιγκαπούρη, αυτή την Κυριακή: “Το τριήμερο θα είναι πετυχημένο για μένα αν αυξήσω το προβάδισμά μου στο πρωτάθλημα. Θα χρειαστεί ένα μικρό θαύμα να κερδίσω, ναι, και δεν πρόκειται να βγω και να πω ότι περιμένω να κερδίσω εδώ”, κατέληξε ο τρις πρωταθλητής.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ RED BULL RED BULL RB20 ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ