X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φερστάπεν: "Πολύ κοντά πλέον τα αυτοκίνητα, δεν σκέφτομαι τη βαθμολογία"

MONTE-CARLO, MONACO - MAY 25: Max Verstappen of the Netherlands and Oracle Red Bull Racing looks on in the garage during qualifying ahead of the F1 Grand Prix of Monaco at Circuit de Monaco on May 25, 2024 in Monte-Carlo, Monaco. RED BULL CONTENT POOL

Οι Μαξ Φερστάπεν και Σαρλ Λεκλέρ χωρίζονται από 31 βαθμούς στην κορυφή του πρωταθλήματος της Formula 1 μετά τη νίκη του οδηγού της Ferrari στο Μονακό και στην ολοκλήρωση του πρώτου 1/3 της σεζόν, όμως και οι δύο υποστηρίζουν ότι είναι "πολύ νωρίς να μιλάμε για τον τίτλο".

Στο περσινό GP του Μονακό -που ήταν τότε ο 7ος αγώνας του 2023- ο Μαξ Φερστάπεν είχε προβάδισμα 102 βαθμών από τον Λεκλέρ, είχε την απόλυτα κυρίαρχη RB19 και με πλησιέστερο αντίπαλο μόνο τον Σέρτζιο Πέρεζ της Red Bull έδειχνε να μην απειλείται στο δρόμο για το τρίτο του πρωτάθλημα.

Πλέον το σκηνικό έχει αλλάξει, και παρότι η πίστα του Μονακό δεν επέτρεψε στη Red Bull να βγάλει στην επιφάνεια τη δυναμική της RB20, όλες οι πλευρές συμφωνούν ότι πλέον οι διαφορές απόδοσης μεταξύ των μονοθεσίων της RBR, της McLaren και της Ferrari έχουν συρρικνωθεί - και οι νίκες θα εξαρτώνται πλέον από το ποια πίστα ταιριάζει περισσότερο σε ποιο μονοθέσιο.

Ο Φερστάπεν, που τερμάτισε στην 6η θέση του GP του Μονακό, συμφώνησε ότι η υπόλοιπη σεζόν θα έχει αυτού του είδους τα σκαμπανεβάσματα: “Ναι, αναμφίβολα. Τα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο κοντά. Ορισμένα είναι καλύτερα στα σιρκουί δρόμου, ορισμένα δουλεύουν καλύτερα στις γρήγορες στροφές, άλλα στις αργές. Θα υπάρξουν διακυμάνσεις”, είπε ο Ολλανδός.

Και παρότι η Red Bull RB20 θα ταιριάζει αναμφίβολα πολύ περισσότερο από το Μονακό στις “κανονικές” πίστες που έρχονται, ο πρωταθλητής κρατά χαμηλούς τόνους για τη διεκδίκηση φέτος του τέταρτου διαδοχικού του τίτλου της F1.

Πάντα ήξερα ότι [η φετινή χρονιά] δεν θα ήταν σαν πέρσι, το να έχεις μια χρονιά όπως εκείνη είναι πολύ σπάνιο. Οπότε γνώριζα ότι η φετινή χρονιά θα ήταν λίγο διαφορετική. Κι εξάλλου, δεν σκέφτομαι τη θέση μου στη βαθμολογία του πρωταθλήματος ή τίποτα τέτοιο. Απομένουν τόσοι πολλοί αγώνες. Ορισμένοι θα είναι λίγο καλύτεροι για εμάς, άλλοι λίγο χειρότεροι”, κατέληξε ο Ολλανδός.

Ο Σαρλ Λεκλέρ στο βάθρο του GP Μονακό 2024 AP PHOTO/LUCA BRUNO

Από τη δική του πλευρά, ο νικητής του Μονακό Σαρλ Λεκλέρ σημείωσε ότι -ασχέτως του πολύ ιδιαίτερου GP της πατρίδας του- η Scuderia θα πρέπει να διαπιστώσει στις πιο αντιπροσωπευτικές πίστες που ακολουθούν πώς ακριβώς αποδίδει η μεγάλη αναβάθμιση της SF-24, που παρουσίασε στην Ίμολα.

Α, είναι 31 οι βαθμοί. Κάποιος μου είπε 23 και ενθουσιάστηκα!” είπε, γελαστός, ο Μονεγάσκος στη συνέντευξη Τύπου μετά τη χθεσινή νίκη του. “Αλλά και οι 31 είναι εντάξει. Έτσι κι αλλιώς δεν σκέφτομαι το πρωτάθλημα αυτή τη στιγμή. Είμαστε ακόμα πολύ νωρίς στη σεζόν.

Πρέπει να δούμε πόσο καλά δουλεύουν οι αναβαθμίσεις [της SF-24] που φέραμε στην Ίμολα και πού θα μας πάνε. Κι ύστερα, όλα θα έχουν να κάνουν με την άντληση της μέγιστης απόδοσης κάθε τριήμερο. Και μετά, λίγο-λίγο, ελπίζω ότι θα φτάσουμε εκεί που θέλουμε”, κατέληξε ο Μονεγάσκος.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΜΟΝΑΚΟ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ