X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φερστάπεν: "Τα δεδομένα μπορεί να αλλάξουν στον αγώνα"

Ο Μαξ Φερστάπεν μετά τη νίκη του στο Sprint Race της Ίμολα | 23 Απριλίου 2022 AP PHOTO/LUCA BRUNO

Ο Μαξ Φερστάπεν μετά τη νίκη του στο Sprint Race της Ίμολα έμεινε ικανοποιημένος τόσο για τη νίκη του όσο για τη διαχείριση των ελαστικών της Red Bull σε σχέση με τη Ferrari.

Μαζί με τη νίκη στον αγώνα Sprint της Ίμολα, τους 8 βαθμούς και την αυριανή πολ ποζίσιον, ο Μαξ Φερστάπεν έμεινε ικανοποιημένος και από το γεγονός ότι η RBR είχε σήμερα καλύτερη διαχείριση των ελαστικών από τη Ferrari.

Αυτή ήταν μια "αχίλλειος πτέρνα" για την ομάδα του Μίλτον Κινς στα τρία προηγούμενα GP της φετινής σεζόν της Formula 1, και ειδικά στο τελευταίο της Αυστραλίας. Η RBR και ο Φερστάπεν δυσκολευόταν να φέρουν τα ελαστικά στο ιδανικό θερμικό παράθυρο λειτουργίας, και να τα διατηρήσουν εκεί.

Όμως σήμερα, στον πρώτο φετινό αγώνα Sprint στο πλαίσιο του GP της Εμίλια Ρομάνια, αυτό άλλαξε. Τουλάχιστον στους 21 γύρους με το ένα σετ της μαλακής γόμας. Ο Ολλανδός δήλωσε ικανοποιημένος από αυτό, αλλά υποστήριξε ότι τα δεδομένα μπορεί να αλλάξουν στον αγώνα της Κυριακής με τη μέση και τη σκληρή γόμα - όσες, και όποτε από αυτές χρησιμοποιηθούν αύριο.

Ο Φερστάπεν εκίνησε από την πολ ποζίσιον στο Sprint της Ίμολα αλλά έχασε το προβάδισμα από τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari με ένα μικρό και παροδικό πρόβλημα συγχρονισμού του συστήματος μετάδοσης όταν έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα. Έμεινε μέχρι και 1,7'' πίσω από τον Λεκλέρ, αλλά προστάτευσε καλά τα ελαστικά του για να επιτεθεί στο τέλος. Και, με τη βοήθεια και του DRS, πέρασε δύο γύρους πριν την καρό σημαία.

"Η εκκίνηση ήταν πολύ άσχημη. Δεν ξέρω ακριβώς τι συνέβη και γιατί", είπε ο Μαξ. "Είχα πολύ σπινάρισμα, και μετά από αυτό έπρεπε να μείνουμε ψύχραιμοι. Αρχικά φαινόταν ότι ο Σαρλ είχε λίγη παραπάνω ταχύτητα. Αλλά μετά νομίζω ότι ξέμεινε από ελαστικά. Αναμφίβολα, ο Σαρλ πάσχιζε με το graining. Έτσι, και ήμασταν σε θέση να κλείσουμε την απόσταση και να κάνουμε την κίνηση στη στροφή 2.

Ήταν περισσότερο σαν ένα παιχνίδι αναμονής, διότι με κάθε γύρο φαινόταν ότι να μεγαλώνει η διαφορά ταχύτητας μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Κι όταν φτάσεις σε απόσταση ενός δευτερολέπτου, υπάρχουν αρκετά εμπόδια. Με αυτά τα αυτοκίνητα είναι πιο εύκολο να ακολουθείς το προπορευόμενο, αλλά πιο δύσκολο να το περάσεις. Πρέπει να χρησιμοποιήσεις τα ελαστικά, και με τη φθορά που είχαμε στη μαλακή γόμα ήταν δύσκολο να μπεις στο παράθυρο του DRS".

Ο Ολλανδός συμπλήρωσε, ενόψει του αυριανού αγώνα: "Ξέρω ότι αύριο μπορεί να είναι πάλι διαφορετικά τα πράγματα, αλλά σίγουρα σήμερα απέδωσε το σετ των μαλακών ελαστικών για εμάς. Οπότε είμαι πολύ ικανοποιημένος. Ξέρω ότι αύριο θα μπουν στο παιχνίδι και οι άλλες γόμες, και μπορεί να αλλάξουν λίγο τα δεδομένα. Και πρέπει να αναλύσουμε τι συνέβη στην εκκίνηση, για να ξέρουμε ακριβώς τι πήγε στραβά".

TAGS FORMULA 1 F1 RED BULL ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ