X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φερστάπεν: "Θα ήταν φανταστικό να οδηγήσω για τη Ferrari"

Ο Μαξ Φερστάπεν RED BULL CONTENT POOL

"Συχνά με ρωτούν αν έχω το όνειρο να οδηγήσω για μία ομάδα, και γνωρίζω ότι η Ferrari έχει εκπληκτική ιστορία στη Formula 1", είπε ο Μαξ Φερστάπεν, αλλά διευκρίνισε ότι θα ήταν δύσκολο να αφήσει μια κυρίαρχη ομάδα, όπως είναι η Red Bull Racing σήμερα.

Όταν ο μάνατζερ Βίλι Βέμπερ είπε στο μέσον της δεκαετίας του 1990 στον Μίκαελ Σουμάχερ να αφήσει τη Benetton για τη Ferrari, ο Γερμανός αρχικά διερωτήθηκε ποιός θα μπορούσε να είναι ο λόγος για να αφήσει ένα κυρίαρχο μονοθέσιο για ένα μη ανταγωνιστικό.

Όταν ο Βέμπερ του εξήγησε το όραμα να γίνει ο πρώτος πρωταθλητής της Ferrari μετά το 1979, τα πράγματα άλλαξαν. Βεβαίως, τότε η Scuderia συνέθετε μια κορυφαία ομάδα υπό τον Ζαντ Τοντ με τον Ρος Μπρον και τον Ρόρι Μπιρν, σε αντίθεση με τις σημερινές ημέρες που μοιάζει να μεγαλοδρομεί στο τεχνικό της τμήμα.

Παρόλα αυτά, ήδη η Scuderia έχει 16 χρόνια να βγάλει πρωταθλητή, από τον Κίμι Ράικονεν το 2007, και το δέλεαρ δεν φαντάζει αμελητέο ακόμα και για τον Μαξ Φερστάπεν -που τα έχει όλα στη Red Bull Racing- να επαναλάβει κάποια στιγμή στο μέλλον το όραμα και την επιτυχία του Μίκαελ Σουμάχερ στο Μαρανέλο.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο ιταλικό "Rossomotori.it" ο Φερστάπεν είπε αυτό που λίγο ως πολύ λένε όλοι οι οδηγοί της Formula 1: ότι είναι όνειρο για τον καθένα να οδηγήσει με το cavallino στη φόρμα του, δεδομένης της ένδοξης ιστορίας της αρχαιότερης ομάδας της Formula 1.

Ο Ολλανδός, που έχει συμβόλαιο με τη RBR μέχρι το τέλος του 2028, τόνισε: "Τον καιρό που θα τελειώνει το συμβόλαιό μου θα είναι 31 ετών, και θα είμαι πια στη Formula 1 πολύ καιρό. Λατρεύω να κερδίζω, να είμαι ανταγωνιστικός, αλλά αν δεν μπορείς να έχεις το απόλυτο κίνητρο που χρειάζεσαι για κάθε αγώνα τότε θα πρέπει να αναρωτηθείς αν θέλεις πραγματικά να συνεχίσεις.

RED BULL CONTENT POOL


Μου αρέσουν οι 24 Ώρες του LeMans και οι αγώνες αντοχής, λατρεύω να βλέπω αγώνες με αυτοκίνητα GT στο Νίρμπουργκρινγκ. Όλα αυτά θέλω να τα δοκιμάσω στη ζωή μου, αλλά όχι όταν θα είμαι 40 ή 50 χρονών. Σε εκείνο το σημείο δεν θα αποδίδω τόσο καλά πια. Πιστεύω ότι μπορώ να πετύχω σπουδαία πράγματα όταν θα είμαι 31 ετών, είμαι πεπεισμένος για αυτό", πρόσθεσε ο Ολλανδός.

Είναι ένας τίτλος με τη Ferrari ένα από αυτά τα σπουδαία πράγματα; "Πολλά θα εξαρτηθούν από το πόσο ανταγωνιστικοί θα είμαστε από τώρα μέχρι το 2028", απάντησε ο Μαξ. "Είναι δύσκολο να φύγεις από μια κυρίαρχη ομάδα. Με ρωτούν συχνά αν έχω μια ονειρική ομάδα, και ξέρω ότι η Ferrari έχει να επιδείξει εκπληκτική ιστορία στη F1. Είναι μια ομάδα στην οποία θα ήταν φανταστικό να αγωνιστώ. Ωστόσο, όπως έχω πει πολλές φορές, θέλω να είμαι πάντοτε στο ταχύτερο αυτοκίνητο", πρόσθεσε.

Το ενδεχόμενο να ντυθεί στο μέλλον ο Φερστάπεν στα κόκκινα σχολίασε και ο πρώην νικητής του LeMans Ρίτσαρντ Μπράντλεϊ. Όπως δήλωσε ο Βρετανός, ο Ολλανδός πρέπει ακόμα να αποδείξει κάτι που έκαναν στο παρελθόν όλοι οι πολύ σπουδαίοι οδηγοί της F1: να κερδίσει χωρίς να έχει το κορυφαίο μονοθέσιο.

Για αυτό το λόγο ο Μπράντλεϊ υποστηρίζει ότι κάποια στιγμή ο Φερστάπεν θα κάνει τη μεγάλη μετάβαση στο Μαρανέλο: «Πιστεύω ότι ο Μαξ θα καταλήξει στη Ferrari στα επόμενα 2-3 χρόνια. Δεν θα με εξέπληττε κάτι τέτοιο, ειδικά όσο συνεχίζει να κερδίζει τίτλους και ο κόσμος θα αρχίσει να αναρωτιέται αν είναι ο καλύτερος όλων των εποχών», είπε ο Μπράντλεϊ.

Και συμπλήρωσε: "Ο Μαξ είναι από τους τύπους που θα έλεγαν 'εντάξει, θα κάνουμε ό,τι έκανε και ο Σουμάχερ: θα οδηγήσω τη Ferrari από τη θέση να μην μπορεί να κερδίζει, σε παγκόσμια πρωταθλήτρια'. Ο λόγος που το πιστεύω αυτό είναι διότι ο Μαξ βρίσκεται στο δρόμο προς το μεγαλείο, μπορούμε όλοι να το δούμε αυτό.

Όμως, δεν τον έχουμε δει ποτέ να κάνει αυτό που όριζε στο παρελθόν τους αληθινά μεγάλους οδηγούς, όπως τον Σουμάχερ, τον Σένα και τον Χάμιλτον. Αυτό που τους όριζε ήταν πως μπορούσαν να κερδίζουν με ένα όχι απόλυτα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, και να ανεβάζουν την ομάδα σε θέση που να μπορεί να κερδίζει.

Ο Σουμάχερ το πέτυχε όταν πήγε στη Ferrari, o Σένα όταν βρισκόταν στη Lotus, και μετά και ο Χάμιλτον με τη McLaren μετά την αλλαγή των κανονισμών το 2009. Ο Μαξ κάνει ακριβώς ό,τι πρέπει να κάνει με ένα πολύ, πολύ καλό αυτοκίνητο και αντίστοιχη ομάδα. Αλλά θα θέλει να δείξει ότι ανήκει στους αληθινά πολύ μεγάλους του σπορ. Και τον βλέπω να θέλει τα επόμενα χρόνια να επαναφέρει στη Ferrari τη δόξα που είχε τις μέρες με τον Μίκαελ Σουμάχερ", κατέληξε ο Μπράντλεϊ.

TAGS FORMULA 1 F1 ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ FERRARI RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ