X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φέτελ: "Είναι πλέον βαρετό"

Ο Γερμανός πιλότος αρχίζει να απογοητεύεται από τα προβλήματα αξιοπιστίας της Red Bull RB10.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν έκρυψε ότι "αρχίζει να βαριέται" τα συνεχιζόμενα προβλήματα αξιοπιστίας της Red Bull RB10, μετά το πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης που του στέρησε την ευκαιρία να αγωνιστεί στην τρίτη περίοδο των δοκιμών κατάταξης του GP Ισπανίας.

Βγαίνοντας από τα pits για να κάνει τον πρώτο του γύρο στο Q3, ο Φέτελ διαπίστωσε ότι το κιβώτιο δεν δεχόταν τη 2η ταχύτητα. "Έχασα τη μετάδοση στη 2η ταχύτητα. Ανέβασα σε 3η και μπήκε, οπότε αποφάσισα να συνεχίσω χωρίς 2η ταχύτητα. Όμως στην πρώτη στροφή το κιβώτιο κόλλησε στην 5η ταχύτητα, δεν μπορούσα να ανεβάσω ή να κατεβάσω κι αναγκάστηκα να σταματήσω".

Έτσι, ο Γερμανός απέμεινε με την δέκατη θέση της εκκίνησης και πιθανότατα δεν θα αναγκαστεί να πέσει στην 15η θέση, καθώς είπε ότι δεν χρειάζεται να αλλαχθεί το κιβώτιο της RB10 (καθώς μια εκτός προγράμματος αλλαγή κιβωτίου επισείει ποινή πέντε θέσεων στην εκκίνηση). Πάντως, η RBR δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα αν το πρόβλημα του κιβωτίου ήταν μηχανικό ή αν προκλήθηκε από δυσλειτουργία του λογισμικού.

Δεδομένου ότι ο πρωταθλητής έκανε μόλις τέσσερις γύρους όλη την Παρασκευή με πρόβλημα στο ηλεκτρικό κύκλωμα, θεωρεί ότι οι ελπίδες του για ένα καλό αποτέλεσμα στη Βαρκελώνη έχουν μειωθεί σημαντικά: "Προφανώς θα είναι δύσκολο, διότι δεν έχω αρκετές πληροφορίες για το αυτοκίνητο και δεν μπορώ να μπω στο ρυθμό έχοντας χάσει τις δοκιμές της Παρασκευής".

Νωρίτερα φέτος το μονοθέσιό του Φέτελ παρουσίασε προβλήματα αξιοπιστίας στην Αυστραλία και στο Μπαχρέιν, αναγκάζοντάς τον να εγκαταλείψει στη Μελβούρνη. "Δεν υπάρχουν και πολλά που να μπορώ να κάνω", είπε ο Γερμανός.

"Φυσικά είναι απογοητευτικό, αλλά είναι πλέον και λίγο βαρετό διότι μας έτυχε κάθε είδους πρόβλημα. Όμως, ο αγώνας είναι αύριο. Καταφέραμε, πάντως, να μπούμε στο Q3 κι όλα μπορούν να γίνουν αύριο. Ελπίζω μόνο να μην είναι μεγάλη η ζημιά του κιβωτίου", κατέληξε.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ