Φέτελ: "Η Ferrari ισχυρότερη στο Μπαχρέιν"
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ εξηγεί για ποιο λόγο πιστεύει ότι η Scuderia θα είναι στο Μπαχρέιν ταχύτερη από ότι στη Μελβούρνη, και απαντά για τα προβλήματα ψύξης και ρυθμίσεων του ιταλικού μονοθεσίου.
Μετά τις δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της Ferrari, Ματία Μπινότο, ότι η Scuderia «έχει κάνει διορθώσεις» στην SF90 για το GP του Μπαχρέιν, ο Σεμπάστιαν Φέτελ άφησε να εννοηθεί ότι η ιταλική ομάδα θα είναι πιο ανταγωνιστική στο νησί του Περσικού, σε σχέση με το καταστροφικό για εκείνη πρώτο φετινό GP της Formula 1 στην Αυστραλία.
Παράλληλα, και ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, δήλωσε ότι η Ferrari δεν ξεδίπλωσε την αληθινή δυναμική του μονοθεσίου της στη Μελβούρνη, και ότι "έχοντας δει τη δυναμική του αυτοκινήτου της Ferrari στη Βαρκελώνη, τους περιμένουμε να επανέλθουν ισχυροί στο Μπαχρέιν". Τα λόγια του επιβεβαιώθηκαν, τουλάχιστον προς το παρόν, με το επιβλητικό 1-2 των Σαρλ Λεκλέρκ και Φέτελ στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του Σακίρ.
Ο Φέτελ κλήθηκε να απαντήσει στα λεγόμενα του συμβούλου της Reb Bull Racing, Χέλμουτ Μάρκο, ότι η φτωχή απόδοση του ιταλικού μονοθεσίου στην Αυστραλία (όπως και της Haas, που έχει μονάδες ισχύος της Ferrari) ήταν αποτέλεσμα προβλημάτων στην ψύξη του κινητήρα, που ανάγκασαν την ομάδα του Μαρανέλο να μειώσει την απόδοση της μονάδας ισχύος για να αποφύγει την υπερθέρμανσή της. Μια απόδειξη για αυτό μπορεί να είναι η ελλιπής τελική ταχύτητα που εμφάνισαν οι SF90 στις ευθείες, στη Μελβούρνη.
Πηγαίνοντας το θέμα αυτό ακόμα παραπέρα, αρκετοί ειδικοί της F1 εκφράζουν την εντύπωση ότι τα προβλήματα υπερθέρμανσης της Ferrari είναι αποτέλεσμα της απόφασης της FIA να κλείσει κάποια «παράθυρα» που υπήρχαν μέχρι πέρσι στους κανονισμούς των κινητήρων - «παράθυρα» που εκμεταλλεύτηκε η Ferrari για να ανεβάσει την απόδοση της μονάδας ισχύος της στα επίπεδα της Mercedes, αν όχι πάνω από αυτά.
Ο Φέτελ κλήθηκε να απαντήσει στα λεγόμενα του Μάρκο, και αρχικά είπε πως "πάντα εξαρτάται που βρίσκεσαι σε σχέση με τους άλλους, και δεν νομίζω ότι βρισκόμαστε σε τόσο διαφορετικό επίπεδο". Στη συνέχεια, συμπλήρωσε ότι η ελλιπής ταχύτητα της Ferrari στην ευθεία ήταν αποτέλεσμα της ρύθμισης για παραγωγή υψηλότερης άντωσης στις στροφές.
"Χάνουμε παντού. Και εννοώ και στις ευθείες ακόμα", είπε ο Γερμανός. "Πέρσι είχαμε ένα αρκετά αποδοτικό μονοθέσιο, και ίσως στο τέλος της χρονιάς υστερούσαμε λίγο στην παραγώμενη άντωση ώστε να είμαστε λίγο ταχύτεροι στις ευθείες. Κατά συνέπεια, πιστεύω ότι το φετινό αυτοκίνητο, αν μας δώσει την αίσθηση που ήδη γνωρίζουμε ότι είναι πολύ καλό στις στροφές, τότε ίσως να είναι λίγο πιο αργό στις ευθείες".
Πέραν αυτών, ο Βολφ μετά το GP Αυστραλίας έκανε λόγο για προβλήματα στο στήσιμο της SF90, που κάλυψε τη δυναμική της - και τώρα το ίδιο δήλωσε και ο Μάρκο, παραθέτοντας σαν απόδειξη το γεγονός ότι η Ferrari δεν είχε την ταχύτητα που έπρεπε με τα μαλακά ή τα φρέσκα ελαστικά. Για την ακρίβεια, ο Σαρλ Λεκλέρκ με τη σκληρή γόμα ήταν ταχύτερος του Φέτελ με τη μέση, ενώ η μαλακή γόμα παρουσίαζε στη Scuderia προβλήματα υπέρμετρης φθοράς.
"Το θέμα είναι ότι είχα στις δοκιμές του χειμώνα ένα μονοθέσιο που μου άρεσε αληθινά, και αισθανόμουν άνετα με αυτό, έκανε ό,τι ήθελα και δεν είχα πολλά για να παραπονεθώ", συνέχισε ο Φέτελ. "Κι έπειτα πήγαμε στην Αυστραλία και το αυτοκίνητο δεν ήταν εκεί που έπρεπε".
"Έχουμε κάποιες απαντήσεις για τους λόγους που συνέβη αυτό, αλλά αυτές αφορούν μόνο στο σιρκουί της Μελβούρνης. Έχουμε λόγους να πιστεύουμε ότι θα είμαστε πιο ισχυροί εδώ, αλλά δεν θέλω να πω κάτι συγκεκριμένο. Η Mercedes ήταν πιο ανταγωνιστική από όσο περιμέναμε, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι εμείς ήμασταν λιγότερο, σε σχέση με τις προσδοκίες μας", κατέληξε ο Γερμανός.