Φέτελ: "Ο Χάμιλτον δεν κρατιόταν"
Ο Γερμανός πρόλαβε μια πιθανή σύγκρουση των δύο πρωτοπόρων του GP Σιγκαπούρης. «Δεν είχε νόημα να αμυνθώ», είπε ο πρωταθλητής.
Το είπε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, και ο Λιούις Χάμιλτον το παραδέχθηκε, ότι η προσπάθεια του Άγγλου να επιστρέψει στην κορυφή του GP Σιγκαπούρης μετά το τρίτο του πιτ-στοπ και να κερδίσει ήταν τόσο λυσσαλέα που αν ο πρωταθλητής δεν είχε σηκώσει το γκάζι της Red Bull RB10 στην προσπέραση του οδηγού της Mercedes, τότε ήταν πιθανό οι δύο να είχαν συγκρουστεί.
"Με την προσπέραση δεν ήμουν και τόσο σίγουρος τι ήθελε να κάνει", είπε ο Γερμανός. "Του έδωσα όλο το χώρο να με περάσει από την εσωτερική της επόμενης στροφής, αλλά φαίνεται ότι δεν μπορούσε να περιμένει να επιστρέψει στην κορυφή. Έπρεπε να σηκώσω γκάζι και να τον αφήσω να περάσει. Δεν είχε νόημα να αμυνθώ, σε εκείνο το σημείο ήταν σε άλλη κατηγορία. Είχε φρέσκα ελαστικά ενώ τα δικά μου έφταναν στο τέλος τους. Η δεύτερη θέση είναι ό,τι καλύτερο μπορούσαμε να πετύχουμε".
Ο Χάμιλτον δεν αρνήθηκε ότι συνέβη έτσι, λέγοντας πως " είδα ένα κενό που ήταν λίγο μικρό. Ίσως θα έπρεπε να τον είχα περάσει κάπου αλλού, αλλά ευτυχώς ο Σεμπ ήταν πολύ δίκαιος".
Κατά τα άλλα, ο πρωταθλητής είπε ότι με διαφορετική στρατηγική ίσως να πίεζε περισσότερο τη Mercedes: "Δεν το νομίζω [ότι μπορούσα να κερδίσω]. Ίσως, αν είχαμε βάλει τα πολύ μαλακά ελαστικά [στο δεύτερο πιτ-στοπ] και μετά τα πιο σκληρά στο τέλος θα ασκούσαμε περισσότερη πίεση στον Λιούις, όμως έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα πιστεύω ότι ήμασταν αρκετά τυχεροί με τη δεύτερη και τρίτη θέση".
"Χάσαμε μια θέση από τον Φερνάντο επειδή μπήκαμε αργά [για το δεύτερο πιτ-στοπ]. Αλλάξαμε σε μαλακά ελαστικά κι ελπίζαμε να μην μπει το όχημα ασφαλείας - αλλά τότε αυτό εμφανίστηκε. Μόλις έφυγε, ξέραμε ότι ήταν δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να ανοίξουμε προβάδισμα 27 δευτερολέπτων από τους άλλους πίσω μας. Έπρεπε να φτάσουμε μέχρι το τέλος με αυτά τα ελαστικά και δεν ήμουν σίγουρος ότι θα τα καταφέρναμε, βλέποντας τη φθορά που είχαμε νωρίτερα.
Προσπάθησα να μείνω στην πίστα με το ίδιο σετ ελαστικών, για να το κάνω να δουλέψει. Υπήρχε πίεση από τον Ντάνιελ [Ρικιάρντο], αλλά τα καταφέραμε. Ήταν σκληρός αγώνας, δύο ώρες. Φαίνεται ότι οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά έχουμε πολλά ακόμα να κάνουμε. Ειδικά στο τέλος κάθε σετ ελαστικού φαίνεται να πασχίζουμε απέναντι στη Mercedes", κατέληξε ο πρωταθλητής, που κέρδισε μόλις για δεύτερη φορά φέτος τον ομόλογό του Ντάνιελ Ρικιάρντο.
Ο Αυστραλός, από την πλευρά του, εξήγησε: "Είχαμε πολλά να συμβαίνουν. Στο τέλος είμαι χαρούμενος και μόνο που τερματίσαμε, γιατί υπήρξαν στιγμές στον αγώνα που εκείνη (σ.σ.: η Red Bull RB10) μου ακουγόταν λίγο άρρωστη. Αλλά μας έφερε στον τερματισμό. Μείναμε κοντά στον Σεμπ, θα μου άρεσε πολύ να είχα βρει έναν τρόπο να περάσω, όμως δεν ήταν κακή μέρα για να ανέβουμε στο βάθρο.
Τώρα η Σουζούκα (σ.σ.: το Ιαπωνικό GP στις 5/10) είναι μια πίστα για την οποία ανυπομονούμε. Συνολικά μειώσαμε την απόσταση [από τον Ρόσμπεργκ] σήμερα, αλλά είναι ακόμα στους 60 βαθμούς. Όμως η Σουζούκα είναι καλή πίστα για εμάς και θα προσπαθήσουμε να τερματίσουμε μπροστά από τις Mercedes και να τους πιέσουμε λίγο περισσότερο", κατέληξε ο Ρικιάρντο.