X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Finn-ish!

Νικητής ο Κίμι Ράικονεν με τη Lotus στο Grand Prix της Μελβούρνης! Δεύτερη θέση για τον Φερνάντο Αλόνσο και τρίτη για τον poleman Σεμπάστιαν Φέτελ.

Η Lotus ξεκίνησε πολύ καλά από νωρίς! Ο Κίμι Ράικονεν αναδείχθηκε νικητής στο εναρκτήριο Grand Prix της σεζόν στη Μελβούρνη, ακολουθώντας μια άψογη τακτική με δύο pitstops.

Τρεις παγκόσμιοι πρωταθλητές στο βάθρο του Άλμπερτ Παρκ με τον Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) και τον poleman Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull) να πλαισιώνουν τον Φινλανδό. Όπως και τον περασμένο Νοέμβριο στο Άμπου Ντάμπι.

Την τελευταία φορά που ο Ράικονεν νίκησε στη Μελβούρνη φορούσε τα κόκκινα της Ferrari και αναδείχθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής στο τέλος της χρονιάς. Οδηγεί για πρώτη φορά τη βαθμολογία μετά από την επιστροφή του στη Φόρμουλα 1 και το διετές διάλειμμα του στο WRC.

Το πρώτο βάθρο της χρονιάς

Η Ferrari οδηγεί στο πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά και την 4η θέση του εξαιρετικού στο πρώτο μισλο του αγώνα, Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος τερμάτισε μπροστά από τον Λιούις Χάμιλτον στο ντεμπούτο του Βρετανού με τη Mercedes και τον Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull). Ο Άντριαν Σούτιλ (Force India) ήταν η αποκάλυψη του αγώνα, του πρώτου του μετά από τη Βραζιλία το 2011. Την 10άδα έκλεισαν ο Πολ Ντι Ρέστα (Force India), ο Τζένσον Μπάτον (McLaren) και ο Ρομαίν Γκροζάν (Lotus).

Ο αγώνας

Τα καινούργια ελαστικά της Pirelli σε συνδυασμό με την απειλή της βροχής δημιούργησαν αβεβαιότητα πριν από την εκκίνηση του αγώνα. Ήταν χαρακτηριστικό το τηλεοπτικό πλάνο με τον Αλόνσο να κοιτάζει προς τον ουρανό. Τελικά έβρεξε λίγο κατά διαστήματα στην πρωτεύουσα της Βικτόρια.

Στην εκκίνηση ο Φέτελ έφυγε καλά, ο Μάσα ακόμα καλύτερα ακολουθούμενος από τον Αλόνσο με τον οποίο άλλαξαν γρήγορα θέσεις, ο Γουέμπερ "κόλλησε" και πάλι από τη δεύτερη θέση. Χάμιλτον, Ρόσμπεργκ και Ράικονεν (από την έβδομη θέση στην τέταρτη!) επωφελήθηκαν.

Λίγο μετά την εκκίνηση

Η πρωτιά άλλαζε τόσο γρήγορα, όσο οι οδηγοί τα πολύ μαλακά ελαστικά τους. Οι δύο Ferrari, ο Χάμιλτον, ο Φέτελ φυσικά οδήγησαν τον αγώνα, μέχρι και ο Σούτιλ! Ο Γερμανός οδηγός ξεκίνησε με τη μέση γόμα και τέθηκε επικεφαλής στον 15ο γύρο.

Τελικά, έχασε εντελώς την επαφή με το βάθρο όταν "φόρεσε" μαλακά ελαστικά. Κι ενώ ένας ένας έμπαιναν στα πιτ, ο Ράικονεν έμενε μακριά από το δεύτερο pitstop. Τελικά μπήκε στον 34ο γύρο σχεδόν 12 γύρους μετά τους υπόλοιπους, έχοντας ήδη χτίσει μια διαφορά ασφαλείας από τους υπόλοιπους.

Με "φρέσκα" ελαστικά ο Αλόνσο μετά το τρίτο pitstop πλησίασε τον Ράικονεν, όμως ο τελευταίος σταθεροποίησε τη διαφορά, ενώ ο Φέτελ αρκέστηκε στην τρίτη θέση σε έναν αγώνα όπου η Red Bull δεν κατάφερε να... μετουσιώσει στον αγώνα την κυριαρχία της στις δοκιμές.

Μεγάλα προβλήματα για τη McLaren, η οποία δεν διαδραμάτισε κανένα ρόλο στον αγώνα. Ένατος ήταν ο Τζένσον Μπάτον και 11ος ο Σέρχιο Πέρες.

Ο Άντριαν Σούτιλ

Ο Ρόσμπεργκ εγκατέλειψε άδοξα με ηλεκτρικό πρόβλημ και ενώ διεκδικούσε βάθρο, ενώ ο μεγάλος άτυχος ήταν ο Νίκο Χούλκενμπεργκ. Ο Γερμανός θα περιμένει να κάνει το ντεμπούτο του με τη Sauber στη Μαλαισία, αφού οι μηχανικοί του διέγνωσαν πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου και η ομάδα του απαγόρευσε να εκκινήσει για λόγους ασφαλείας.

Πρώτος ρούκι ήταν ο τιμέιτ του, Εστεμπάν Γκουτιέρες στη μη βαθμολογούμενη 13η θέση. Ο επόμενος αγώνας είναι την ερχόμενη Κυριακή (24/3) στη Μαλαισία.

Θυμηθείτε και εδώ ορισμένες μοναδικές στιγμές του Ράικονεν.

Τελική κατάταξη

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ
1. Κίμι Ράικονεν Lotus-Renault 1ωρ.30:03.225
2. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari +12.451
3. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault +22.346
4. Φελίπε Μάσα Ferrari +33.577
5. Λιούις Χάμιλτον Mercedes +45.561
6. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault +46.800
7. Άντριαν Σούτιλ Force India-Mercedes +1:05.068
8. Πολ Ντι Ρέστα Force India-Mercedes +1:08.449
9. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes +1:21.630
10. Ρομαίν Γκροζάν Lotus-Renault +1:22.759
11. Σέρχιο Πέρες McLaren-Mercedes 1:23.367
12. Ζαν-Έρικ Βερν Toro Rosso-Ferrari +1:23.857
13. Εστεμπάν Γκουτιέρες Sauber-Ferrari +1 γύρος
14. Βάλτερι Μπότας Williams-Renault +1 γύρος
15. Ζουλ Μπιάνκι Marussia-Cosworth +1 γύρος
16 Σαρλ Πικ Caterham-Renault +1 γύρος
17. Μαξ Τσίλτον Marussia-Cosworth + 2 γύροι
18. Γκιέδο Φαν ντερ Γκάρντε Caterham-Renault +2 γύροι

Ταχύτερος γύρος: Ράικονεν 1:29.274

Εγκατέλειψαν

ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΓΥΡΟΣ
Ντάνιελ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 40ος
Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes 26ος
Παστόρ Μαλντονάντο Williams-Renault 25ος
Νίκο Χούλκενμπεργκ Sauber-Ferrari 1ος

Βαθμολογία οδηγών

1.Ράικονεν 25β.

2.Αλόνσο 18

3.Φέτελ 15

4.Μάσα 12

5.Χάμιλτον 10

6.Γουέμπερ 8

7.Σούτιλ 6

8.Ντι Ρέστα 4

9.Μπάτον 2

10.Γκροζάν 1

Βαθμολογία κατασκευαστών

1.Ferrari 30β.

2.Lotus-Renault 26

3.Red Bull-Renault 23

4.Mercedes 10

5.Force India-Mercedes 10

6.McLaren-Mercedes 2

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ