X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Αποκάλυψη της νέας McLaren MCL60

McLaren MCL60

Η McLaren αποκάλυψε το νέο της μονοθέσιο για τη Formula 1 του 2023 που θα οδηγούν οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι - την MCL60 που πήρε αυτή την ονομασία για την 60ή επέτειο από την ίδρυση της βρετανικής ομάδας.

Πριν την παρουσίαση της McLaren MC60, η ομάδα του Ουόκινγκ έκανε δύο σημαντικές αλλαγές σε επίπεδο προσώπων, φέτος. Διέκοψε το συμβόλαιό της με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο για χάρη του υπερ-ταλέντου Όσκαρ Πιάστρι, και αναβάθμισε τον Αντρέα Στέλλα στο ρόλο του αγωνιστικού διευθυντή μετά την αποχώρηση του Αντρέας Σιντλ για την Alfa Romeo/Sauber.

Απόψε ήρθε η σειρά της αποκάλυψης του νέου της μονοθεσίου, στο εργοστάσιο του Ουόκινγκ. H MCL60 δείχνει να συνεχίζει σε μεγάλο βαθμό τη σχεδιαστική φιλοσοφία της περσινής MCL36, με σημαντικές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις ειδικά στους πλευρικούς αεραγωγούς - που αντλούν την έμπνευσή τους από τους αντίστοιχους της περσινής κυρίαρχης Red Bull.

Παράλληλα, το νέο μονοθέσιο της αγγλικής ομάδας δείχνει να είναι λίγο πιο ακραίο χωροταξικά, με μεγαλύτερο ρίσκο στο θέμα της ψύξης του κινητήρα της Mercedes. Αυτό εντάσσεται στην προσπάθεια της ομάδας να αναβαθμίσει ακόμη περαιτέρω την αεροδυναμική.

Ένα βασικό μέλημα της ομάδας ήταν, επίσης, και η επίλυση του περσινού σημαντικού της προβλήματος, της ελλιπούς πρόσφυσης του εμπρός μέρους της MCL36 που την έκανε ασταθή και δύσκολη στη ρύθμιση.

"Πιστεύω ότι εντοπίσαμε τις ελλείψεις του περσινού μας αυτοκινήτου και δουλέψαμε σκληρά για να τις αντιμετωπίσουμε με το φετινό μας" είπε ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren Racing, Ζαν Μπράουν. "Πιστεύω ότι τις περισσότερες από αυτές τις πετύχαμε σωστά φέτος, αλλά γνωρίζουμε ότι υπάρχουν ακόμη ένας-δύο τομείς που δεν είμαστε στο σημείο που θέλουμε", συμπλήρωσε ο Αμερικανός.

Κατά τα άλλα, η McLaren MCL60 εξακολουθεί να διατηρεί τα κλασσικά της χρώματα, αλλά -όπως πλέον κάνουν και πολλές αλλες ομάδες- έχει αφήσει πολλές επιφάνειες με άβαφα ανθρακονήματα, καθώς οι μηχανικοί προσπαθούν να ρίξουν το βάρος όσο το δυνατόν πιο κοντά στο κατώτατο όριο των 798 κιλών, και έχουν ανάγκη ακόμη και τα γραμμάρια της βαφής.

Πάντως, η ομάδα του Ουόκινγκ υποστήριξε ότι το εκτενές πρόγραμμα εξέλιξης της MCL60 θα ξεκινήσει από τον τέταρτο αγώνα της σεζόν του 2023, τον Απρίλιο στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν. Θυμίζουμε ότι το μοναδικό τριήμερο χειμερινών δοκιμών των φετινών μονοθεσίων της F1 θα λάβει χώρα στο Μπαχρέιν, στις 23-25 Φεβρουαρίου.

TAGS FORMULA 1 MCLAREN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ