X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: "Ασπίδα" στον Μάικλ Μάσι, τέλος στην ενδοεπικοινωνία με τους team principals

PHOTO CREDITS: ANTONIN VINCENT / DPPI VIA AFP

Η τεράστια πίεση που ασκήθηκε -από τον Τότο Βολφ και τον Κρίστιαν Χόρνερ- στον Μάικλ Μάσι οδήγησε τον Ρος Μπρον στην απόφαση να μπει τέλος στην ενδοεπικοινωνία των team principals με τον race director την επόμενη σεζόν.

Τα απόνερα του Grand Prix του Άμπου Ντάμπι θα επηρεάσουν την επόμενη σεζόν. Πώς; Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1, Ρος Μπρον, ενημέρωσε -στη διάρκεια συνέντευξης που έδωσε- πως από το 2022 δεν θα υπάρχει η δυνατότητα ενδοεπικοινωνίας ανάμεσα στους team principals και τον race director των Grand Prix.

Η αφορμή για τη συγκεκριμένη απόφαση δόθηκε από την τεράστια πίεση που ασκήθηκε από τον Τότο Βολφ και τον Κρίστιαν Χόρνερ στον Μάικλ Μάσι, στη διάρκεια του Grand Prix του Άμπου Ντάμπι. Τα αφεντικά της Mercedes και της Red Bull Racing Honda προσπάθησαν να "περάσουν" τα δικά τους "θέλω" στη διάρκεια της κούρσας.

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα όσα συνέβησαν στους τελευταίους γύρους του αγώνα, όταν αρχικά ο Κρίστιαν Χόρνερ ζήτησε από τον Μάικλ Μάσι την απόσυρση του αυτοκινήτου ασφαλείας το συντομότερο δυνατό κι εν συνεχεία ο Τότο Βολφ γκρίνιαζε για τη δυνατότητα που δόθηκε στον Μαξ Φερστάπεν να προσπεράσει τον Λιούις Χάμιλτον.

"Θα σταματήσουμε αυτή την επαφή την επόμενη χρονιά. Είναι απαράδεκτο το γεγονός πως τα αφεντικά των ομάδων ασκούν τέτοια πίεση στον Μάικλ (Μάσι) στη διάρκεια του αγώνα. Είναι σαν να διαπραγματεύονται οι προπονητές με τον διαιτητή στο ποδόσφαιρο. Ο Τότο δεν μπορεί να απαιτεί να μην υπάρχει το αυτοκίνητο ασφαλείας κι ο Κρις να απαιτεί για τα μονοθέσια που είχαν "φάει" γύρο. Αυτά είναι υπό την διακριτική ευχέρεια του race director" ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ρος Μπρον στη συνέντευξη που παραχώρησε σε γερμανική ιστοσελίδα.

TAGS FORMULA 1 F1 MERCEDES F1 RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ