FORMULA 1

Formula 1: Αυλαία της F1 για φέτος με τις δοκιμές των ελαστικών 18'' του 2022

Η Άστον Μάρτιν με τα ελαστικά των 18'' στο Άμπου Ντάμπι | 15 Δεκεμβρίου 2021
Η Άστον Μάρτιν με τα ελαστικά των 18'' στο Άμπου Ντάμπι | 15 Δεκεμβρίου 2021 PIRELLI F1 MEDIA

Με τις τελευταίες δοκιμές των ελαστικών 18 ιντσών του 2022 στο Άμπου Ντάμπι είπαν αντίο στη φετινή σεζόν της Formula 1 οι οδηγοί και αναέωσαν το ραντεβού τους για τον Φεβρουάριο.

Μια σεζόν της Formula 1 με τόσο παράδοξο φινάλε δεν θα μπορούσε να κλείσει παρά μόνο με το πιο αργό μονοθέσιο του σπορ, της Haas-Ferrari με τον Ρόμπερτ Σβάρτζμαν στο κόκπιτ, στην κορυφή των χρόνων της δεύτερης και τελευταίας μέρας των δοκιμών στο Άμπου Ντάμπι.

Ο Σβάρτζμαν είναι οδηγός της ακαδημίας της Ferrari, η οποία τον τοποθέτησε στο μονοθέσιο της Haas για τα πρώτα του χιλιόμετρα στη Formula 1 τις δύο τελευταίες ημέρες του σπορ στην πίστα, στις δοκιμές που τελείωσαν την Τετάρτη (15/12) στην πίστα του Άμπου Ντάμπι.

Η Alpine στις δοκιμές στο Άμπου Ντάμπι με τα νέα ελαστικά 18'' | 15 Δεκεμβρίου 2021
Η Alpine στις δοκιμές στο Άμπου Ντάμπι με τα νέα ελαστικά 18'' | 15 Δεκεμβρίου 2021 PIRELLI F1 MEDIA


Ο Σβάρτζμαν, ένας Ρώσος με γερμανικό επίθετο, ήταν αρκετά ταχύς, αλλά ο πρώτος χρόνος του οφείλεται στο γεγονός ότι όλες οι άλλες ομάδες, με τους καθιερωμένους τους πιλότους και χωρίς κανέναν νέο οδηγό σήμερα, χρησιμοποιούσαν τα ειδικά τροποποιημένα μονοθέσια δοκιμών, για να αντλήσουν πληροφορίες για τα νέα ελαστικά 18 ιντσών της Pirelli του 2022.

Ο Σβάρτζμαν από τις δοκιμές στο Άμπου Ντάμπι | 15 Δεκεμβρίου 2021
Ο Σβάρτζμαν από τις δοκιμές στο Άμπου Ντάμπι | 15 Δεκεμβρίου 2021 PIRELLI F1 MEDIA


Τα τροποποιημένα αυτά μονοθέσια δοκιμών είχαν σημαντικές τροποποιήσεις για να δεχθούν τους μεγαλύτερου μεγέθους τροχούς, όπως ανασχεδιασμένη ανάρτηση και αεραγωγούς των φρένων.

Μιλώντας για τα νέα ελαστικά, ο Τζορτζ Ράσελ, διάδοχος του Βάλτερι Μπότας στη Mercedes του χρόνου, σχολίασε: "Είχαν αρκετά καλή αίσθηση, για να είμαι ειλικρινής. Θα είναι πολύ διαφορετικά του χρόνου, διότι τα αυτοκίνητα θα είναι δραστικά διαφοροποιημένα, οπότε δεν υπάρχουν πολλά που να μπορούμε να μάθουμε από αυτές τις δοκιμές. Παρόλα αυτά, τα ελαστικά αντιδρούν πολύ διαφορετικά από εκείνα των 13 ιντσών".

Η Mercedes με τα νέα ελαστικά των 18'' στις δοκιμές του Άμπου Ντάμπι | 15 Δεκεμβρίου 2021
Η Mercedes με τα νέα ελαστικά των 18'' στις δοκιμές του Άμπου Ντάμπι | 15 Δεκεμβρίου 2021 PIRELLI F1 MEDIA


Ταχύτερος με τα μονοθέσια δοκιμών ήταν ο Λάντο Νόρις της McLaren, περίπου μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Σβάρτζμαν - που είχε τις φετινές ζάντες 13 ιντσών. Ο Νόρις είχε, παράλληλα, και την ευκαιρία να κάνει έναν γύρο με μια εντυπωσιακή νέα τεχνολογία, τα LED φώτα στα καλύμματα των ζαντών, που μπορεί να εισαχθούν στη F1 τα προσεχή χρόνια - αν λυθούν τα προβλήματα τοποθέτησης, αεροδυναμικής και κραδασμών.

Η McLaren με τα νέα ελαστικά των 18'' | 15 Δεκέμβριου 2021
Η McLaren με τα νέα ελαστικά των 18'' | 15 Δεκέμβριου 2021 PIRELLI F1 MEDIA


Τα φώτα αυτά, καθώς περιστρέφεται ο τροχός, θα έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν χρηστικές πληροφορίες, όπως τη θέση του οδηγού στην κατάταξη ή το χρόνο του, ή εναλλακτικά ακόμη και τα σήματα των χορηγών της ομάδας.

Τρίτος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την Aston Martin, άλλο μισό δευτερόλεπτο μακριά, έχοντας κάνει συνολικά δύο αποστάσεις αγώνα. Τον ακολούθησε ο Ράσελ με την τροποποιημένη προπέρσινη Mercedes W10, ο Πιέρ Γκασλί της Alpha Tauri και ο Carlos Sainz της Ferrari. Τις δοκιμές προσπαρμογής του συνέχισε και σήμερα, στο μεταξύ, ο νέος Κινέζος οδηγός της Alfa Romeo Γκουάνγιου Τσόου.

Πλέον, το επόμενο ραντεβού των ομάδων της Formula 1 στην πίστα είναι για τα τέλη του προσεχούς Φεβρουαρίου, με τα ολοκαίνουρια μονοθέσια πια - στις χειμερινές δοκιμές που θα δώσουν μια πρώτη ένδειξη για τις νέες ισορροπίες στην κορυφή του σπορ από το 2022 και έπειτα.

PHOTO CREDITS: Pirelli F1 Media/Haas F1 Team

TAGS FORMULA 1 F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ