X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Χάμιλτον και Φερστάπεν ανταλλάσσουν κατηγορίες για το ατύχημα

AP IMAGES

Οι Χάμιλτον και Φερστάπεν, οι δύο διεκδικητές του φετινού τίτλου της Formula 1 επιρρίπτουν ο ένας στον άλλον την ευθύνη για τη σύγκρουσή τους στο Ιταλικό GP της F1. Ο Τότο Βολφ στάθηκε στις σοβαρές συνέπειες που θα μπορούσε να είχε το ατύχημα, ενώ ο Κρίστιαν Χόρνερ μίλησε για "αγωνιστικό συμβάν".

Για δεύτερη φορά φέτος, μετά το Σίλβερστοουν όπου ο Μαξ Φερστάπεν προσέκρουσε σφοδρά στις μπαριέρες της Stowe, ο Ολλανδός και ο Λιούις Χάμιλτον αρνήθηκαν να αφήσουν γκάζι στην κατά μέτωπο μονομαχία τους περίπου στο μέσον του Ιταλικού GP - με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και οι δύο στο πρώτο σικέιν.

Ο Βρετανός της Mercedes βγήκε από το πιτ-στοπ του οριακά μπροστά από τον Φερστάπεν, αλλά κανείς τους δεν έκανε πίσω στη δεξιά-αριστερή συστοιχία των πρώτων στροφών. Το αποτέλεσμα ήταν να εγκαταλείψουν και οι δύο στην αμμοπαγίδα, και το δάπεδο της Red Bull να διαλύσει το roll-bar και το halo της Mercedes - και δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τι επιπτώσεις θα είχε αυτό το νέο συμβάν μεταξύ τους.

Οι Χάμιλτον και Φερστάπεν επέρριψαν ο ένας την ευθύνη στον άλλον μετά το τέλος του αγώνα, και στο ίδιο μήκος κύματος κυμάνθηκαν και οι δηλώσεις των αγωνιστικών διευθυντών των Mercedes και RBR, Τότο Βολφ και Κρίστιαν Χόρνερ αντίστοιχα.

AP IMAGES

"Προσγειώθηκε στο κεφάλι μου, αλλά είμαι εντάξει", είπε ο Λιούις. "Αγωνιζόμουν όσο σκληρά μπορούσα, επιτέλους πέρασα τον Λάντο (Νόρις) και είχα την πρωτοπορία. Όταν βγήκα (από τα πιτς) είδα ότι ο Μαξ ερχόταν και διασφάλισα ότι άφησα το πλάτος ενός αυτοκινήτου στην εξωτερική. Στην είσοδο της πρώτης στροφής ήμουν μπροστά, πηγαίνοντας προς τη δεύτερη ήμουν μπροστά, και μετά το επόμενο που είδα ήταν το αυτοκίνητό του πάνω μου. Βρέθηκε στην ακριβώς ίδια θέση νωρίτερα στον αγώνα, και άφησα χώρο. Δεν ξέρω τι να πω".

Ο Φερστάπεν, από την πλευρά του, είπε: "Φυσικά συνειδητοποιήσαμε ότι θα ήταν οριακά τα πράγματα στη στροφή 1. Έκοψε, και κατάλαβε ότι θα έκανα την επίθεσή μου. Συνέχιζε να με πιέζει και ήθελα να συνεχίσω. Δεν περίμενα ότι θα συνέχιζε να με πιέζει, να με ωθεί προς την εξωτερική, και μετά δεν υπήρχε πουθενά να πάω. Με πίεσε στα κερμπς, και για αυτό το λόγο συγκρουστήκαμε".

Οι αγωνοδίκες στη Μόντσα εξετάζουν το συμβάν, και το ενδεχόμενο επιβολής ποινής. Για το σκοπό αυτό, οι Χάμιλτον και Φερστάπεν, όπως και οι διοικητές των ομάδων του, αναμένεται να κληθούν για να καταθέσουν.

Με αυτό δεδομένο, οι Βολφ και Χόρνερ προετοίμασαν το έδαφος με τις δηλώσεις τους, με τον δεύτερο να κάνει λόγο για αγωνιστικό συμβάν: "Ο Λιούις έδωσε (στον Φερστάπεν) αρκετό χώρο (στην αρχή της στροφής) και μετά βρέθηκε στην εσωτερική. Αισθανόμαστε ότι θα έπρεπε τουλάχιστον να είμαστε στο βάθρο, ή να κυνηγάμε τον Ντάνιελ. Ήταν ένα περίεργο ατύχημα, δόξα τω Θεό κανείς δεν τραυματίστηκε. Μπορείς να το δεις και από τις δύο οπτικές γωνίες, και θα είναι δίκαιο να το δει κανείς σαν ένα αγωνιστικό συμβάν. Είναι πολύ δύσκολο να αποδόσεις ευθύνες σε τέτοιου είδους συμβάντα. Νομίζω ότι (ο Φερστάπεν) κέρδισε το δικαίωμα, εκεί, να του δοθεί λίγος παραπάνω χώρος, με θλίβει ότι ο Τότο λέει ότι είναι φάουλ".

AP IMAGES


Ο Βολφ ταυτόχρονα δήλωνε: "Δεν φαίνεται να είναι ο ένας δίπλα στον άλλον. Και μετά (ο Φερστάπεν) χτύπησε στα κερμπς και σηκώθηκε (το αυτοκίνητο). Ας δούμε τι θα αποφασίσουν οι αγωνοδίκες. Αν δείτε στη στροφή 4 ο Λιούις είχε κάνει πίσω, αλλά στο συμβάν που συγκρούστηκαν ήταν ξεκάθαρο για τον Μαξ ότι η σύγκρουση θα συνέβαινε. Είχαμε μια σύγκρουσή τους με υψηλή ταχύτητα στο Σίλβερστοουν, εδώ ένα αυτοκίνητο προσγειώθηκε στο κεφάλι μας. Είδατε το αυτοκίνητο. Είναι όλο κατεστραμμένο πάνω από το halo, όλο πάνω από το κεφάλι του Λιούις".

TAGS FORMULA 1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ