X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ

Formula 1, Χάμιλτον: "Όνειρό μου να αποχωρήσω ως πρωταθλητής"

Ο Χάμιλτον στο γκραν πρι του Bahrain το 2023 MERCEDES-AMG F1 MEDIA

Ο Λιούις Χάμιλτον, διαψεύδοντας τις φήμες ότι το σοκ της φτωχής απόδοσης της νέας Mercedes W14 μπορεί να τον οδηγήσει στην απόφαση να φύγει από τη F1 στο τέλος του 2023 τόνισε σε δηλώσεις του: "Κάθε αθλητής ονειρεύεται να αποχωρήσει ως παγκόσμιος πρωταθλητής, και το ίδιο ονειρεύομαι κι εγώ".

Το συμβόλαιο του Λιούις με τη Mercedes F1 λήγει στο τέλος του 2023 - είναι ο μοναδικός κορυφαίος οδηγός του σπορ που δεν έχει συμβόλαιο με την ομάδα του για τη σεζόν του 2024. Τόσο ο ίδιος όσο και ο διευθυντής της ομάδας του Μπράκλεϊ, Τότο Βολφ, έλεγαν από το περασμένο καλοκαίρι ότι η ανανέωση ήταν θέμα χρόνου.

Υποστήριζαν ότι θα υπέγραφαν το νέο τους συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2022, αλλά αυτό ακόμη δεν έχει συμβεί - φουντώνοντας τις φήμες ότι ο Χάμιλτον σκέφτεται να αποχωρήσει, και παρακινώντας πρώην οδηγούς της F1 -όπως ο Ντέιμον Χιλ και ο Τζένσον Μπάτον- να πουν ότι ο Λιούις περίμενε να δει αν η φετινή Mercedes W14 θα ήταν ανταγωνιστική, για να αποφασίσει αν θα δεσμευθεί εκ νέου με την ομάδα του Μπράκλεϊ.

Η Mercedes W14 δεν είναι ανταγωνιστική, όχι μόνο απέναντι στη Red Bull αλλά και στην Aston Martin (με την οποία μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα), αλλά ο Χάμιλτον απάντησε σχετικά εκνευρισμένος στις εικασίες των Χιλ και Μπάτον: "Εντέλει αυτό που συμβαίνει είναι ότι οι άνθρωποι γεννούν φήμες χωρίς να έχουν δεδομένα. Ποτέ δεν βοηθάει, αυτό - θα πίστευε κανείς ότι πλέον με γνώριζαν".

Ο Χάμιλτον στο γκραν πρι του Bahrain το 2023 MERCEDES-AMG F1 MEDIA


Ο Χάμιλτον τερμάτισε το πρώτο GP του 2023, στο Μπαχρέιν, 50'' πίσω από τη Red Bull του νικητή Μαξ Φερστάπεν, και έχοντας δεχθεί ανήμπορος να αντιδράσει την προσπέραση του Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin AMR23. Και όσα είπε μετά από τον αγώνα αυτόν, μόνο σκέψεις αποχώρησης δεν προοιωνίζουν.

Επιστρέφοντας στα πιτς, είπε μέσω της ραδιοεπικοινωνίας στην ομάδα: "Σπουδαία δουλειά. Ξέρω πως δεν είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε, αλλά ας συνεχίσουμε να πιέζουμε. Έχουμε σοβαρή δουλειά να κάνουμε για να κλείσουμε την απόσταση, αλλά πιστεύω σε όλους σας".

Αργότερα, σε δημοσιογραφική ερώτηση αν ανησυχεί για το γεγονός ότι η ομάδα δεν σημείωσε πρόοδο σε σχέση με πέρσι, είπε: "Ανησυχώ δεν είναι η σωστή λέξη. Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορώ να πω, δεν θέλω να πω πολλά. Πρέπει απλώς να συνεχίσουμε να δουλεύουμε. Ξέρουμε ότι δεν βρισκόμαστε στο σημείο που θέλουμε, και ξέρουμε ότι αυτό δεν είναι το σωστό αυτοκίνητο. Είναι ένα δύσκολο αυτοκίνητο.

Αλλά πρέπει να προσπαθήσω να κρατήσω θετική ψυχολογία, να κρατήσω το κεφάλι μου ψηλά και να πιέζω τα παιδιά. Να προσπαθώ να είμαι ένας θετικός φάρος για εκείνους και να κατακτώ τους περισσότερους δυνατούς βαθμούς".

Ο Χάμιλτον στο γκραν πρι του Bahrain το 2023 MERCEDES-AMG F1 MEDIA


Μία μέρα μετά, σε απευθείας ερώτηση της γερμανικής Sport Bild αν σκέφτεται την αποχώρηση, απάντησε: "Καμιά φορά ξυπνάς το πρωί και έχεις αυτό το αίσθημα, ότι δεν θέλεις να κάνεις αυτό που κάνεις πλέον. Κι άλλες φορές ξυπνάς και σκέφτεσαι: μπορώ να κάνω άλλα πράγματα σε όλη την υπόλοιπη ζωή μου, υπάρχουν πολλά περισσότερο που θέλω να πετύχω.

Δεν θα είμαι εδώ για υπερβολικά πολύ καιρό ακόμα, αλλά αναμφίβολα θα μείνω εδώ. Κάθε αθλητής ονειρεύεται να αποχωρήσει ως παγκόσμιος πρωταθλητής, και το ίδιο ονειρεύομαι κι εγώ", συμπλήρωσε ο 38χρονος.

Πάνω στο ίδιο θέμα, της ανανέωσης του Χάμιλτον, ρωτήθηκε και ο Βολφ. Και ξεκαθάρισε μεν ότι είναι πολύ νωρίς για να αρχίσει καν να σκέφτεται το οδηγικό δίδυμο της ομάδας για το 2024, καθώς και ότι ο Χάμιλτον έδειξε την αφοσίωσή του να βοηθήσει τη Mercedes F1 να ανακάμψει.

"Πιστεύω ότι δεν είναι η στιγμή να μιλήσουμε για το θέμα των οδηγών του 2024. Είναι υπερβολικά νωρίς. Πρέπει μόνο να πιέσουμε όλοι προς την ίδια κατεύθυνση - οι οδηγοί, οι μηχανικοί, εμείς της διοίκησης. Ποτέ δεν πετάξαμε λευκή πετσέτα και ποτέ δεν θα το κάνουμε", είπε ο Αυστριακός.

Ειδικά για τον Χάμιλτον, ο Βολφ συνέχισε: "Σχετικά με την κατάσταση με τον Χάμιλτον, τον ακούσατε στη ραδιοεπικοινωνία. Είναι καίριος ο ρόλος του στην ομάδα, όλοι μένουμε ενωμένοι και δεν νομίζω ότι αυτό θα αλλάξει μόνο και μόνο επειδή είχαμε άλλο ένα ξεκίνημα που ήταν πολύ άσχημο. Κερδίσαμε οκτώ πρωταθλήματα κατασκευαστών και έξι οδηγών μαζί του. Αυτή η σχέση κρατάει.

Θα ήταν πολύ εύκολο να χάσεις ένα οδηγό και απλά να πετάξεις λευκή πετσέτα. Δεν θα το κάνουμε αυτό. Αντιθέτως, πρέπει να εμβαθύνουμε όσο ποτέ άλλοτε, και να παρέχουμε στους οδηγούς μας ένα αυτοκίνητο με το οποίο θα είναι σε θέση να μάχονται", κατέληξε ο διευθυντής της Mercedes F1.

TAGS ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ FORMULA 1 F1 MERCEDES F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ