X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Χάος με τρεις κόκκινες σημαίες στις βροχερές τρίτες δοκιμές του Ζάντβορτ

RED BULL CONTENT POOL

Αμέτρητες εξόδους και τρεις διακοπές με κόκκινες σημαίες επιφύλασσε η σημερινή τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Ολλανδίας - αλλά παρά τις δύσκολες συνθήκες στο τέλος έγιναν λίγοι ουσιώδεις γύροι με τα ενδιάμεσα ελαστικά βροχής, με ταχύτερο όλων τον Μαξ Φερστάπεν.

Τα τρία ατυχήματα των ισάριθμων διακοπών των τελευταίων ελεύθερων δοκιμών του τριημέρου στο βροχερό Ζάντβορτ οφείλονταν σε μικρής έκτασης ατυχήματα, αρχικά του Κέβιν Μάγκνουσεν της Haas και έπειτα τον Γκουάνιου Τσόου της Alfa Romeo και του Λίαμ Λόσον που αντικαθιστά αυτό το τριήμερο τον τραυματία Ντάνιελ Ρικιάρντο στο κόκπιτ της Alpha Tauri.

Το ατύχημα του Μάγκνουσεν έγινε στη στροφή 3, όταν ο Δανός έχασε τον έλεγχο της ουράς στην έξοδο. Το τετ-α-κε τον οδήγησε στη μπαριέρα, όπου έσπασε την εμπρός αριστερή ανάρτηση της VF-23 και εκνεύρισε τον διευθυντή της Haas Γκούντερ Στάινερ για την απώλεια της καινούριας εμπρός πτέρυγας της ομάδας.

Ένα τετ-α-κε στην προτελευταία στροφή άφησε τον Τσόου ακινητοποιημένο στην αμμοπαγίδα, ενώ ο Λόσον είχε έξοδο επίσης στο ίδιο σημείο - και παρότι κατάφερε να συνεχίσει και να επιστρέψει στα πιτς, βγήκαν για τρίτη φορά οι κόκκινες σημαίες. Η μεγαλύτερη διακοπή ήταν στην περίπτωση του Μάγκνουσεν, καθώς χρειάστηκε να επιδιορθωθεί και η μπαριέρα.

Στην άκρως ολισθηρή επιφάνεια του Ζάντβορτ -από τον κατακλυσμό που προηγήθηκε το πρωί- η πλειοψηφία των οδηγών είχαν εξόδους και απέφυγαν αντίστοιχα δικά τους ατυχήματα. Οι περισσότερες συνέβησαν στη στροφή Ταρζάν και στο σημείο φρεναρίσματος της πρώτης στροφής.

Οι ελεύθερες δοκιμές του τριημέρου στο Ζάντβορτ

Ο Λεκλέρ είχε τρεις εξόδους χάνοντας τα φρένα, όπως συνέβη και με τους Κάρλος Σάινθ, Φερνάντο Αλόνσο, Εστεμπάν Οκόν. Ακόμα και ο Φερστάπεν νωρίς στη διαδικασία λίγο έλειψε να έχει την τύχη του Μάγκνουσεν, ακριβώς στο ίδιο σημείο που ο Δανός κατέληξε στις μπαριέρες, λέγοντας ότι πάτησε σε ένα σημείο απρόσμενης έλλειψης πρόσφυσης.

Παράλληλα με όλες τις διακοπές και τις εξόδους, στα πρώτα 45 λεπτά η ποσότητα του νερού στην πίστα ήταν τόση που δεν επέτρεψε να γίνουν ουσιώδεις γύροι, αρχικά με τα πλήρως βρόχινα ελαστικά (μπλε) και έπειτα με τα ενδιάμεσα βροχής (πράσινα). Σε αυτές τις συνθήκες οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι με τις δύο McLaren διατηρούσαν τους δύο πρώτους χρόνους.

Ωστόσο, το τέλος το νερό άρχισε να απομακρύνεται από την ιδανική γραμμή και με τα ενδιάμεσα βροχής άρχισαν να πέφτουν οι χρόνοι. Ο Μαξ Φερστάπεν ανέβηκε στην κορυφή και έμεινε μέχρι τέλους εκεί, προς τέρψιν της «πορτοκαλί στρατιάς» στην εξέδρα, παρότι είχε ένα πέρασμα από την αμμοπαγίδα στην τελευταία του προσπάθεια.

Ο Τζορτζ Ράσελ με τη Mercedes W13 ανέβηκε στη 2η θέση με διαφορά σχεδόν 4 δεκάτων από τον Ολλανδό, ενώ ο τρίτος Σέρτζιο Πέρεζ έμεινε ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον Φερστάπεν με την έτερη Red Bull RB19. Πίσω από τον Μεξικανό ακολούθησε στα 3 χιλιοστά ο Αλόνσο, με τον γρήγορο γύρο του στο τέλος της διαδικασίας.

TAGS FORMULA 1 F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ