X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Επιστροφή στην πίστα για τις Mercedes και McLaren

2022 French Grand Prix 2022, Friday - LAT Images MERCEDES AMG F1 MEDIA

H Mercedes ξεκίνησε τις δοκιμές εξέλιξης των ελαστικών της Pirelli στην πίστα του Πολ Ρικάρ με τη W13 του 2022, ενώ η McLaren ταξίδεψε μέχρι τη Βαρκελώνη με την προπέρσινη MCL35M για να μπει και πάλι σε αγωνιστικό ρυθμό.

Η McLaren, όπως και η Ferrari στο Φιοράνο την προηγούμενη εβδομάδα, αποσκοπούν με αυτές τις δοκιμές -των παλαιότερων μονοθεσίων τους- να προσφέρουν στους οδηγούς και τους μηχανικούς τους τη δυνατότητα να εγκλιματιστούν και πάλι στους αγωνιστικούς ρυθμούς.

Οι δοκιμές του Πολ Ρικάρ, στο γαλλικό Νότο, είναι πολύ πιο ουσιώδεις: η Pirelli θέλει να συλλέξει τα απαραίτητα δεδομένα για κάθε στεγνή γόμα των νέων της ελαστικών για το 2023. Στις δοκιμές αυτές οι ομάδες μπορούν μεν να συμμετάσχουν με το μονοθέσιο του 2022, αλλά απαγορεύεται να χρησιμοποιούν νέα εξαρτήματα από τα καινούρια τους φετινά μονοθέσια.

Αυτό σημαίνει, όπως επιβεβαίωσε και ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Μάριο Ίζολα, ότι σε αυτές τις δοκιμές ελαστικών θα υπάρχει παρατηρητής της FIA για να διασφαλίζει ότι οι ομάδες που συμμετέχουν δεν δοκιμάζουν π.χ. καινούριες πτέρυγες που δεν είχαν το 2022, ή ότι δεν κάνουν πειραματισμούς με τις ρυθμίσεις των μονοθεσίων τους.

Συνεπώς, αγωνιστικά οι δοκιμές της Pirelli δεν προσφέρουν κανένα πλεονέκτημα σε όποιες ομάδες λαμβάνουν μέρος σε αυτές. Το πρώτο διήμερο ξεκίνησε χθες (1/02) με τη Mercedes. Ο Τζορτζ Ράσελ βρισκόταν στο κόκπιτ της W13, και σήμερα (2/02) έδωσε τη θέση του στον Λιούις Χάμιλτον.

Τις δύο επόμενες μέρες, Παρασκευή και Σάββατο 3-4/02, θα συνεχίσει τις δοκιμές των ελαστικών η Alpha Tauri, ενώ το τρίτο και τελευταίο διήμερο που έχει στη διάθεσή της η Pirelli έχει προγραμματιστεί για τις 7-8 Φεβρουαρίου στη Χερέθ της νότιας Ισπανίας, όπου θα συμμετάσχει η Mercedes και η Aston Martin.

Μετά την παρουσίαση των χρωμάτων της Haas για το 2023, οι αποκαλύψεις των νέων μονοθεσίων των ομάδων της F1 θα ξεκινήσουν αύριο (3/02) με τη Red Bull και θα ολοκληρωθρούν στις 16/2. Η νέα σεζόν της Formula 1 ξεκινά στις 23 Φεβρουαρίου με το τριήμερο χειμερινών δοκιμών στο Μπαχρέιν, και στις 3-5 Μαρτίου με το πρώτο αγωνιστικό τριήμερο στην ίδια χώρα.

TAGS FORMULA 1 MERCEDES F1 MCLAREN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ