X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1, GP Αυστρίας: Οριακή πολ ποζίσιον ο Φερστάπεν

AP PHOTOS

Ο Μαξ Φερστάπεν επιβεβαίωσε τον τίτλο του φαβορί στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Αυστρίας, αλλά χωρίς την άνεση που θα περίμενε κανείς - μόνο που αυτή τη φορά δεν ήταν ο Χάμιλτον και η Mercedes που τον δυσκόλεψαν, αλλά ο Λάντο Νόρις και η McLaren.

Ο Βρετανός πλησίασε στα 48 χιλιοστά του δευτερολέπτου την πρώτη πολ ποζίσιον της καριέρας του στη δεύτερή του προσπάθεια στο Q3 των δοκιμών κατάταξης του 9ου φετινού GP της Formula 1, κερδίζοντας τόσο τον Σέρχιο Πέρεθ με την έτερη RB-Honda όσο και τις Mercedes των Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας, που περιορίστηκαν στην 4η και 5η θέση.

Ο Νόρις, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο του τριημέρου στον πρώτο τομέα της πίστας με τη McLaren, βελτίωσε το χρόνο του στη δεύτερή του προσπάθεια στο Q3. Παρότι ο Φερστάπεν δεν έκανε το ίδιο, ο Ολλανδός με την RB16B-Honda παρέμεινε στην κορυφή χάρη στο 1:03.720 που πέτυχε στην πρώτη του προσπάθεια.

Αυτός ο χρόνος του Φερστάπεν ήταν ένα δέκατο ταχύτερος από το χρόνο της πολ ποζίσιον μία εβδομάδα νωρίτερα, αλλά αυτό εξηγείται από τη μαλακότερη γόμα αυτού του τριημέρου (τη C5, σε σχέση με τη C4, τότε). «Φυσικά είναι πολύ καλό να κερδίζεις δύο φορές την πολ ποζίσιον εδώ, ελπίζω να τελειώσουμε τη δουλειά αύριο. Έχουμε πιο μαλακές γόμες και ευελπιστώ ότι θα τις διαχειριστούμε καλά στον αγώνα, ποτέ δεν είναι εύκολο», είπε ο Ολλανδός.

«Αισθάνομαι επικά!» είπε ο ενθουσιώδης Νόρις στο παρκ φερμέ. «Ναι, ήταν πολύ cool και ναι, ήταν ωραίο. Πιστεύω ότι ήταν ένας από τους καλύτερους γύρους που έχω κάνει ποτέ». Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Νόρις πέτυχε το δεύτερο χρόνο και στις τρεις περιόδους των σημερινών δοκιμών κατάταξης στο Σπίλμπεργκ, συνεπώς μόνο τυχαίο δεν είναι το αποτέλεσμα.

Εξίσου σπουδαίο είναι ότι πέτυχε το δεύτερο χρόνο στο Q2 με τη μέση γόμα - την οποία είχαν, πάντως, και οι Φερστάπεν-Πέρεθ και Χάμιλτον-Μπότας, που σημαίνει ότι άπαντες οι πρωταγωνιστές θα εκκινήσουν με τη σκληρότερη -C4- μέση γόμα τον αυριανό αγώνα.

Σε αντίθεση με τον Πέρεθ, και παρότι ο Μεξικανός προβληματιζόταν όλο το διήμερο με την ισορροπία της RB16Β, οι δύο οδηγοί της Mercedes δεν κατάφεραν να βελτιώσουν τους χρόνους τους στη δεύτερή τους προσπάθεια στο Q3 και έμειναν τρία δέκατα μακριά από τον Φερστάπεν.

Πάντως, εντυπωσιακός ακριβώς όσο και ο Νόρις (αν όχι περισσότερο) ήταν κι ένας άλλος Βρετανός. Ο Τζορτζ Ράσελ όχι μόνο κατάφερε να βάλει τη Williams στο Q3 και στην πρώτη δεκάδα της εκκίνησης, αλλά το πέτυχε και με τη μέση γόμα! Ήταν η πρώτη είσοδος της Williams στο Q3 από το Ιταλικό GP του 2018, πριν από σχεδόν τρία χρόνια.

Το επίτευγμα του Ράσελ, που επιβεβαιώνει πιο ηχηρά από ποτέ γιατί η Mercedes τον προορίζει για την ομάδα της, βοηθήθηκε πάντως και από την ατυχία του Φερνάντο Αλόνσο στο Q2. Στον δεύτερο γύρο του ο Ισπανός ήταν δύο δέκατα ταχύτερος από τον 10ο χρόνο και ετοιμαζόταν να μπει στη δεκάδα, αλλά είχε την ατυχία να τον μπλοκάρει ο Σεμπάστιαν Φέτελ στην τελευταία στρόφή.

Ο Γερμανός της Aston Martin είχε ματαιώσει το δεύτερο γρήγορο γύρο του, διότι είχε μάθει ότι ήταν ασφαλής στη δεκάδα, και κινούνταν με αργό ρυθμό -και μάλλον αφηρημένος- πάνω στην ιδανική γραμμή. Ο Αλόνσο έκανε ιδιαίτερα εμφανή τον εκνευρισμό του, με χειρονομίες και με φωνές στη γλώσσα της Alpine, ενώ ο Φέτελ δεν αποκλείεται να τιμωρηθεί από τους αγωνοδίκες, πιθανώς με την υποβάθμιση ορισμένων θέσεων στην αυριανή εκκίνηση. Πάντως, στην επόμενη στροφή ο Γερμανός έκανε ένα απολογητικό νεύμα στον Ισπανό.

Ο Ράσελ, αντίθετα, κέρδισε στα ίσα τις δύο Ferrari των Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ, αφήνοντάς τις με την ίδια -μέση- γόμα εκτός δεκάδας. Η Scuderia δεν επανέλαβε τον τυπικά καλό της ρυθμό του Σαββάτου, και μάλλον δεν υπάρχει το θετικό της ελεύθερης επιλογής ελαστικών για τον αγώνα διότι έτσι κι αλλιώς συμμετείχαν στο Q2 με τη μέση γόμα. Εκτός κι αν θελήσουν αύριο να ρισκάρουν εκκινώντας με τη σκληρή - που δεν είναι απίθανο, δεδομένου ότι η αυριανή σκληρή είναι η μέση (C3) της προηγούμενης Κυριακής.

Σε σχέση με τον 2ο Νόρις η 13η θέση του Ντάνιελ Ρικιάρντο με την έτερη McLaren μοιάζει αποτυχία, που προήλθε από την υστέρηση 0,3 δευτ. του Αυστραλού από τον Βρετανό στο Q2, που δεν του επέτρεψε να περάσει στην τρίτη περίοδο και στην πρώτη δεκάδα. Κι όσο για την Alpine, στην «πληγή» της ατυχίας του Αλόνσο «τρίβει αλάτι» η αποτυχία του Εστεμπάν Οκόν να περάσει στο Q2.

TAGS FORMULA 1 ΑΥΣΤΡΙΑ GP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ