X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1, GP Ιαπωνίας: Οριακή pole position για τον Φερστάπεν, δέκα χιλιοστά πιο γρήγορος από τον Λεκλέρ

Ο Μαξ Φερστάπεν στα δοκιμαστικά της Σουζούκα AP PHOTO/TORU HANAI

Μετά από μεγάλη μάχη με τον Λεκλέρ ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ταχύτερος στις κατατακτήριες του GP Ιαπωνίας και θα εκκινήσει από την pole position στον αγώνα της Κυριακής.

Μεγάλη μάχη είχαμε για την pole position στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Ιαπωνίας. Τελικά, εκείνος που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1:29.304 ήταν ο Μαξ Φερστάπεν.

Δεύτερος με μόλις δέκα χιλιοστά του δευτερολέπτου διαφορά ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ ο οποίος έχασε σημαντικό χρόνο στο τελευταίο κομμάτι της πίστας, ενώ τρίτος ήταν ο Κάρλος Σάινθ.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Μαξ Φερστάπεν κινδυνεύει με τιμωρία για ένα συμβάν το οποίο θα εξετάσουν οι αγωνοδίκες. Ο Ολλανδός κινούνταν αργά και προσπαθούσε να θερμάνει τα ελαστικά του, την ώρα που ο Νόρις ερχόταν με υψηλή ταχύτητα και ο Βρετανός χρειάστηκε να βγει στο γρασίδι για να τον αποφύγει.

Η διαδικασία ξεκίνησε με τους περισσότερους οδηγούς να χρησιμοποιούν τη μαλακή γόμα. Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε με το καλημέρα τον πιο γρήγορο γύρο έχοντας πίσω του τις δύο Ferrari.

Μετά την ολοκλήρωση του Q1 εκείνοι που έμειναν εκτός ήταν ο Άλμπον, ο Γκασλί (διαμαρτυρήθηκε για πρόβλημα στα φρένα), ο Μάγκνουσεν, ο Στρολ και ο Λατίφι.

Ο Πέρεζ έγινε ο πρώτος που κατέβηκε το 1:30 κατά τη διάρκεια του Q2 με τον Αλόνσο να είναι ο δεύτερος πιο γρήγορος με ελάχιστη διαφορά από τον Φερστάπεν. Την ίδια ώρα εκτός τελικής δεκάδας έμειναν οι Μικ Σουμάχερ, Τσόου, Τσουνόντα, Μπότας και Ντάνιελ Ρικιάρντο.

Στο Q3 είχαμε μεγάλη μάχη τόσο για την pole position η οποία τελικά κατέληξε στον Μαξ Φερστάπεν, όσο και για τις πιο πίσω θέσεις. Πίσω από τον Ολλανδό ήταν ο Λεκλέρ με τον Σάινθ και έπειτα ακολούθησαν οι Πέρεζ, Οκόν, Χάμιλτον, Αλόνσο, Ράσελ, Φέτελ και Νόρις.

Πλέον, όλο το ενδιαφέρον στρέφεται στον αγώνα της Κυριακής (09/10, 08.00, COSMOTE SPORT5 - ΕΡΤ3), όπου ο Μαξ Φερστάπεν μπορεί να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής.

TAGS FORMULA 1 GP ΙΑΠΩΝΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ