Formula 1, GP Καναδά: Φερστάπεν και Λεκλέρ χωρίστηκαν από 81 χιλιοστά στις δεύτερες δοκιμές του Καναδά
Κατεβάζοντας διαδοχικά τον ταχύτερο χρόνο στο σιρκουί Ζιλ Βιλνέβ του Μόντρεαλ, ο Μαξ Φερστάπεν παρέμεινε στην κορυφή και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Καναδά, αλλά αυτή τη φορά ο Σαρλ Λεκλέρ τον πλησίασε στα 0,081 δευτερόλεπτα.
Οι δύο διεκδικητές του τίτλου σημείωσαν τους ταχύτερους γύρους τους χρησιμοποιώντας από ένα σετ φρέσκων μαλακών ελαστικών και τους ακολούθησε δύο δέκατα πιο πίσω ο Κάρλος Σάινθ - αλλά οι εκπλήξεις συνέβησαν από εκεί και πίσω, από τους δύο παλιούς πρωταθλητές.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ και ο Φερνάντο Αλόνσο πέτυχαν τον τέταρτο και πέμπτο χρόνο, πλησιάζοντας το ρυθμό των κορυφαίων στα 3 και 4 δέκατα αντίστοιχα με τις σημαντικά βελτιωμένες στο Μόντρεαλ Aston Martin AMR22 και Alpine A522 αντίστοιχα. Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Πιέρ Γκασλί της Alpha Tauri.
Μάλιστα, η βελτίωση των ομάδων μέσης δυναμικής στον Καναδά αυτό το τριήμερο είναι εμφανής από το γεγονός ότι με τον έβδομο χρόνο του Τζορτζ Ράσελ της Mercedes και τον όγδοο του Λάντο Νόρις της McLaren, στην πρώτη οκτάδα βρίσκονται επτά διαφορετικές ομάδες – και χωρίζονται από 0,86 δευτερόλεπτα.
Στην 11η θέση ο Σέρτζιο Πέρεζ δεν δείχνει να έχει βρει και στον Καναδά, τουλάχιστον όχι ακόμα και τουλάχιστον με τη μαλακή γόμα, τις άρτιες ρυθμίσεις που τον έκαναν κορυφαίο στα τελευταία GP.
Πιο πίσω, στην 13η θέση, ο Λιούις Χάμιλτον έμεινε σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Ράσελ, με την έτερη Mercedes W13, παρά το γεγονός ότι ο 37χρονος στις δεύτερες δοκιμές δεν είχε το πειραματικό δάπεδο που χρησιμοποίησε στις πρώτες - το οποίο διέθετε μια ευμεγέθη εγκοπή και ο Λιούις παραδέχθηκε ότι δεν απέδωσε τα αναμενόμενα.
Τα προβλήματα αξιοπιστίας της Alfa Romeo του Βάλτερι Μπότας συνεχίστηκαν, και ο Φινλανδός δεν κατάφερε να συμπληρώσει έναν γρήγορο γύρο παρότι βγήκε τρεις φορές στην πίστα, ενώ οι Γκασλί, Φέτελ και Λανς Στρολ θα εξεταστούν από τους αγωνοδίκες για την παράκαμψη μίας από τις κορίνες κατά τη διάρκεια των δοκιμών.