Formula 1, GP Κατάρ: Ο Μπότας απάντησε για τη Mercedes στις δεύτερες δοκιμές
Ο Βάλτερι Μπότας έγραψε τον πρώτο χρόνο της εναρκτήριας ημέρας του GP της Ντόχα, με διαφορά 2 δεκάτων από τον Πιέρ Γκασλί - ενώ οι Μαξ Φερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον χωρίστηκαν από 70 χιλιοστά στην 3η και 4η θέση.
Η πρώτη επίσκεψη της Formula 1 στην πίστα του Λοσάιλ, στο Κατάρ του Περσικού Κόλπου για τον 20ο αγώνα της φετινής σεζόν, συνεχίστηκε με τη δεύτερη περίοδο υπό το φως των προβολέων - σε πιο ψυχρές συνθήκες σε σχέση με το πρωί, πιο αντιπροσωπευτικές εκείνων που θα συναντήσουν οι οδηγοί στις αυριανές δοκιμές κατάταξης και στο GP της Κυριακής.
Ο Βάλτερι Μπότας σημείωσε τον πρώτο του χρόνο περίπου στο ημίωρο της ωριαίας διαδικασίας, στη δεύτερή του προσπάθεια με το ίδιο σετ μαλακής γόμας - διότι η πρώτη του σβήστηκε λόγω υπέρβασης των ορίων της πίστας.
Σε εκείνο το χρονικό σημείο ο Πιέρ Γκασλί, με μια ακόμη εντυπωσιακή επίδοση, τοποθέτησε την Alpha Tauri στη δεύτερη θέση των χρόνων, όπου και έμεινε μέχρι τέλους, ενώ ο Χάμιλτον ήταν τρίτος - έχοντας νωρίτερα και μια έξοδο όταν συναντήθηκε με τον Μπότας στο γρήγορο γύρο του Φινλανδού.
Ο Μαξ Φερστάπεν, τότε, βγήκε με τη σειρά του στην πίστα με τη μαλακή γόμα, αλλά ο πρώτος του γύρος δεν πήγε καλά: με μια μικρή έξοδο έμεινε 0,43'' πίσω από τον Μπότας. Μετά από ένα πέρασμα στα πιτς επέστρεψε, αλλά και πάλι δεν μείωσε τη διαφορά περισσότερο από τα τριάμισι δέκατα. Παρόλα αυτά, ο χρόνος του ήταν αρκετός για να τον τοποθετήσει μπροστά από τον Λιούις Χάμιλτον.
Πάντως, πρέπει να σημειώσουμε ότι η RBR αντιμετώπισε προβλήματα τόσο με την επαφή του δαπέδου στα κερμπς, δίνοντας την εντολή στους οδηγούς της να τα αποφεύγουν, όσο και με την πίσω πτέρυγα. Και στα δύο της μονοθέσια η πτέρυγα φαινόταν να κυματίζει στον αέρα, σαν να ήταν ελλιπώς στερεωμένη, και μάλιστα οι μηχανικοί του Πέρεθ φάνηκαν να εργάζονται στο σύστημα DRS του αυτοκινήτου.
Πολύ κοντά στους πρωταγωνιστές έμεινε και η McLaren με τον Λάντο Νόρις, κάτι ασυνήθιστο τις Παρασκευές για την αγγλική ομάδα, ενώ ο Λανς Στρολ γύρισε χωρίς τα προβλήματα στα φρένα που είχε το πρωί και σημείωσε τον 6ο χρόνο – εμπρός από τον Γιούκι Τσουνόντα με την έτερη Alpha Tauri.
O Σεμπάστιαν Φέτελ είχε την ατυχία να του χαλάσουν τους γρήγορους γύρους τους οι Χάμιλτον και Σέρχιο Πέρεθ και βρέθηκε δυόμισι δέκατα πίσω από τον Μεξικανό, ο οποίος επίσης νωρίτερα συνάντησε κίνηση στην πίστα. Ο Πέρεθ ήταν τριάμισι δέκατα πίσω από τον Φερστάπεν, ενώ στη μάχη McLaren-Ferrari ο Κάρλος Σάινθ, που έκλεισε τη δεκάδα, ήταν 4 δέκατα πίσω από τον Νόρις.
Τόσο ο Σάινθ πάντως, όσο και πολύ περισσότερο ο Σαρλ Λεκλέρ, είχαν εξόδους στην αρκετά σκονισμένη πίστα. Ο Μονεγάσκος, μάλιστα, κατέληξε στην αμμοπαγίδα, κάνοντας της Ferrari να θυμίζει περισσότερο αυτοκίνητο ράλι.