Formula 1, GP Μαϊάμι: Pole positision ο Λεκλέρ, έκανε το 1-2 η Ferrari
Pole position του Σαρλ Λεκλέρ και ολική επαναφορά της Ferrari με το 1-2 του Μονεγάσκου και του Κάρλος Σάινθ στις κατατακτήριες δοκιμές του GP του Μαϊάμι. Έχασε τον τελευταίο του γρήγορο γύρο στο Q3 ο Μαξ Φερστάπεν με ένα μικρό αλλά χρονοβόρο οδηγικό λάθος.
Ο Σαρλ Λεκλέρ διόρθωσε το λάθος της Ίμολα και ο Κάρλος Σάινθ το ατύχημά του στις ελεύθερες δοκιμές, καθώς οι δύο οδηγοί της Scuderia έκαναν δύο εξαιρετικούς γύρους στα τελευταία λεπτά του Q3 των κατατακτήριων δοκιμών στο Μαϊάμι, καταρρίπτοντας τον Μαξ Φερστάπεν από την κορυφή που κρατούσε μέχρι τότε ο Ολλανδός.
Ο Λεκλέρ ήταν ταχύτερος και στις τρεις περιόδους των δοκιμών κατάταξης του 5ου φετινού γύρου της Formula 1, στο σιρκουί του Μαϊάμι των ΗΠΑ, αλλά η τρίτη και καθοριστική ξεκίνησε με τον ταχύτερο χρόνο του Φερστάπεν - με διαφορά 64 και 80 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον Μονεγάσκο και τον Σάινθ αντίστοιχα.
Απέμενε η τελική προσπάθεια των τριών στο φινάλε των κατατακτήριων, όπου οι Λεκλέρ και Σάινθ έκαναν δύο αλάνθαστους γύρους για να κλειδώσουν την πρώτη σειρά της εκκίνησης. Αντίθετα, ο Φερστάπεν έπεσε θύμα μιας στιγμής υποστροφής της RB18, που αποσταθεροποιήθηκε, τον έστειλε εκτός πίστας και κατέστρεψε την τελευταία του προσπάθεια για την pole position.
Ο χρόνος του Λεκλέρ, 1:28.796, ήταν τρία δέκατα ταχύτερος από εκείνον που είχε πετύχει στο Q2, με φρέσκια γόμα και διαφορά 72 χιλιοστών από τον Φερστάπεν. Αντίθετα, η διαφορά των δύο διεκδικητών του τίτλου στο Q1 ήταν λίγο μεγαλύτερη - καθώς η Ferrari F1-75 και η Red Bull RB18 απέδειξαν για μία ακόμη φορά πόσο εντυπωσιακά παρεμφερής είναι η ταχύτητά τους.
Ο Βάλτερι Μπότας για μία ακόμη φορά άφησε άφωνη τη Mercedes, κερδίζοντας με την Alfa Romeo τον Λιούις Χάμιλτον με διαφορά 0,15 δευτ. για την 5η θέση. Για τον Χάμιλτον ήταν ένα σαφές σημάδι προόδου, πάντως, η 6η θέση, παρότι 0,8'' μακριά από την κορυφή - ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι αυτή τη φορά ο Τζορτζ Ράσελ αποκλείστηκε στο Q2, έχοντας εκείνος αυτή τη φορά μεγάλα προβλήματα με την πρόσφυση των ελαστικών και την αποσταθεροποίηση της W13 λόγω των αναπηδήσεων (porpoising).
Ο Χάμιλτον φάνηκε να έχει τις καλύτερες και πιο συγκροτημένες του ρυθμίσεις από ποτέ φέτος, παρότι στο Q1 χρειάστηκε να αφαιρέσει τη χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα και να βάλει ένα φρέσκο σετ μαλακών ελαστικών, για να καταφέρει να προκριθεί. Στο Q2 ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Ράσελ, και 6 δέκατα πίσω από τον ταχύτερο, Λεκλέρ.
Μαζί με τον Ράσελ στο Q2 αποκλείστηκε και ο Φερνάντο Αλόνσο της Alpine, που έδειχνε ικανός για μια αρκετά καλή θέση εκκίνησης στο Μαϊάμι αλλά έπεσε σε κυκλοφοριακό στο τέλος του τελευταίου του γρήγορου γύρου στο Q2. Ενδεικτικό είναι ότι, παρόλα αυτά, ο Ισπανός αποκλείστηκε για 32 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Ο έτερος οδηγός της Alpine, Εστεμπάν Οκόν, ήταν ακόμη πιο άτυχος διότι δεν συμμετείχε καν στις δοκιμές κατάταξης. Μετά την ισχυρή του πρόσκρουση στον τοίχο στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, το σασί της Α522 ράγισε και δεν ήταν εφικτό να επιεκσυεαστεί έγκαιρα για τις κατατακτήριες. Ωστόσο, ο Γάλλος θα εκκινήσει κανονικά τον αγώνα - από το τέλος της σχάρας εκκίνησης ή από τα πιτς.