X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1, GP Μεξικού: Η Ferrari το 1-2 στις πρώτες δοκιμές με τους Σάινθ - Λεκλέρ

Ο Κάρλος Σάινθ στο GP των ΗΠΑ στο Όστιν 2022 AP PHOTO/DARRON CUMMINGS

Ο Κάρλος Σάινθ και ο Σαρλ Λεκλέρ χωρίστηκαν από 46 χιλιοστά με τις δύο Ferrari F1-75 στην κορυφή της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Μεξικού, με διαφορά 0,120'' από τις δύο Red Bull των Πέρεζ και Φερστάπεν που σημείωσαν πανομοιότυπο χρόνο.

Το τριήμερο στο σιρκουί που φέρει το όνομα των αδερφών Ροντρίγκεζ, στην Πόλη του Μεξικού, το 20ό φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 ξεκίνησε σε πολύ ολισθηρή και σκονισμένη άσφαλτο, ενώ οι πρώτες δοκιμές διακόπηκαν δύο φορές με κόκκινες σημαίες εξαιτίας μηχανικών προβλημάτων.

Μέχρι το 25ο λεπτό της ωριαίας διαδικασίας, όλοι οι οδηγοί είχαν βγει στο σιρκουί με τη σκληρή γόμα. Με αυτήν ο Μαξ Φερστάπεν ήταν κατά 0,3'' ταχύτερος του Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull RB18, και μισό δευτερόλεπτο από τη Ferrari του τρίτου Σάινθ.

Όλη αυτήν την ώρα ο Σαρλ Λεκλέρ με το έτερο cavallino την πέρασε στο γκαράζ της Scuderia, με αδιευκρίνιστο μηχανικό πρόβλημα. Αλλά στο 25ο λεπτό έγινε ο πρώτος που βγήκε στην πίστα με τη μαλακή γόμα.

Ήταν φυσικό επακόλουθο ο Μονεγάσκος να σημειώσει τον πρώτο χρόνο, παρότι είχε ένα άτσαλο πέρασμα από ένα κερμπ, ταχύτερος κατά 0,75 δευτ. από το μέχρι τότε χρόνο του Φερστάπεν με τη σκληρή γόμα.

Ο πρωταθλητής προσπάθησε να απαντήσει, και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο τμήμα της πίστας - ώσπου έκανε ένα τετ-α-κε με μεγάλη ταχύτητα, προλαβαίνοντας την επαφή με τη μπαριέρα. «Απίστευτο, προσπάθησα να το διωρθώσω, είναι τόση λίγη η πρόσφυση», είπε ο Ολλανδός στη ραδιοεπικοινωνία με τη RBR.

Λίγο αργότερα ο Λεκλέρ κατέβασε τον ταχύτερο γύρο κατά ακόμη 7 δέκατα, και ο Φερνάντο Αλόνσο τον πλησίασε με την Alpine στα 0,15''. Ώσπου, ήρθε η ώρα για τον Σάινθ να γράψει τον ταχύτερο γύρο της περιόδου -46 χιλιοστά εμπρός- και τους δύο οδηγούς της RBR, Πέρεζ και Φερστάπεν, να σημειώσουν ακριβώς τον ίδιο χρόνο στην 3η και 4η θέση.

Τότε ήρθε η στιγμή της πρώτης από τις δύο κόκκινες σημαίες της διαδικασίας, όταν παρέδωσε το πνεύμα ο κινητήρας της Ferrari στην πλάτη της Haas, με τον Πιέρο Φιτιπάλντι στο κόκπιτ. Μετά την ολιγόλεπτη διακοπή για την απομάκρυνση του λευκού μονοθεσίου από την πίστα, ο Λεκλέρ επέστρεψε για έναν ακόμα γύρο με μαλακή γόμα - αλλά χωρίς να καταρρίψει το χρόνο του Σάινθ.

Τότε ήρθε η στιγμή για τον Λιούις Χάμιλτον να κάνει το δικό του γρήγορο γύρο, με τα μαλακά ελαστικά. Ο Βρετανός με τη Mercedes W13 πλησίασε τον Σάινθ στα 0,142, αλλά η διαφορά αυτή δεν τον ανέβασε πάνω από την 5η θέση. Άφησε στην 6η θέση τον Αλόνσο, καθώς η πρώτη εξάδα βρέθηκε μέσα σε 2 δέκατα του δευτερολέπτου και η πρώτη δεκάδα μέσα σε μόλις 8 δέκατα.

Τρία λεπτά πριν το τέλος της ωριαίας διαδικασίας, βγήκαν για δεύτερη φορά οι κόκκινες σημαίες εξαιτίας μηχανικού προβλήματος της Alpha Tauri του Λίαν Λόσον - που έμεινε στο χώρο του περίφημου "σταδίου" της πίστας. Μετά από αυτό, οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ότι οι δοκιμές δεν θα εκκινούσαν και πάλι, και έτσι τελείωσαν 3 λεπτά πρόωρα.

Ο Λίαμ Λόσον οδηγούσε για αυτές τις δοκιμές στη θέση του Γιούκι Τσουνόντα, και σημείωσε τον 16ο χρόνο. Ο Φιτιπάλντι έχασε την ευκαιρία να διορθώσει, με τη Haas VF-22 του Κέβιν Μάγκνουσεν, τον τελευταίο του χρόνο -6 δευτερόλεπτα μακριά-, ενώ από νέους οδηγούς στο κόκπιτ βρέθηκαν επίσης ο Λόγκαν Σάρτζεαντ (Williams), ο Νικ ντε Βρις (Mercedes) και ο Τζακ Ντούχαν (Alpine).

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΜΕΞΙΚΟ FERRARI ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ