X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

GP ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ

Formula 1, GP Ολλανδίας: Ο Φερστάπεν πήρε την pole στο Ζάντβουρτ με πρόβλημα στο DRS

Ο Μαξ Φερστάπεν πανηγυρίζει την pole position στην Ολλανδία PHOTO CREDITS: © 2021 FRANCISCO SECO / AP IMAGES

Ο Φερστάπεν αντιμετώπισε πρόβλημα με το DRS, παρόλ' αυτά κατάφερε να πάρει την pole position στο Ζάντβουρτ.

Ο Ολλανδός έχασε περίπου δυόμισι δέκατα από ένα πρόβλημα στο DRS, μαζί με μια διπλή αλλαγή σχέσεων, αλλά παρόλα αυτά δεν έχασε τα 38 χιλιοστά του δευτερολέπτου που αποδείχθηκαν αρκετά για να κερδίσει την 10η πολ ποζίσιον της καριέρας του για τον αυριανό GP Ολλανδίας από τον Λιούις Χάμιλτον.

Κατά συνέπεια, η σημερινή διαφορά δυναμικής της RB16Β-Honda από τη Mercedes W12 του Χάμιλτον μπορεί να υπολογιστεί περίπου στα 3 δέκατα, ενόψει της 13ης φετινής μάχης του Ολλανδού με τον Βρετανό για το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1.

Το σύστημα DRS (που ανοίγει την πίσω πτέρυγα σε συγκεκριμένες ευθείες της πίστας, για να μειώσει την αεροδυναμική αντίσταση και να αυξήσει την τελική ταχύτητα του μονοθεσίου) λειτουργούσε στην ουρά της RB-Honda του Φερστάπεν στο πρώτο μισό του δεύτερο γύρου του στο Q3 - του γύρου της πολ ποζίσιον.

Όμως, όπως εξήγησε, η πτέρυγα παρέμεινε κλειστή στην κεκλιμένη τελευταία στροφή και στην ευθεία μέχρι τη γραμμή του τερματισμού. «Βγαίνοντας από τη στροφή 3 είχα κάπους κραδασμούς και μια διπλή αλλαγή ταχύτητας. Έτσι, παρότι ήμουν δύο δέκατα πιο γρήγορος, έχασα ενάμισι δέκατο μέχρι τη στροφή 7. Χάνεις περισσότερη ενέργεια όταν έχεις μία παραπάνω σχέση στο κιβώτιο», τόνισε ο Μαξ.

Σχετικά με τη δυσλειτουργία του DRS, ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ εξήγησε: "Είδαμε ότι η ταχύτητά του στην ευθεία ήταν ελλιπής και φαίνεται ότι το DRS δεν λειτουργούσε καλά. Οπότε, μάλλον έχασε ένα ή ενάμισι δέκατο εκεί. Όμως, έκανε μια εκπληκτική επίδοση, κάτω από τεράστια πίεση. Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό".

Τέλος, ο Φερστάπεν μίλησε και για την πρώτη επίσκεψη της σύγχρονης F1 στην πίστα της πατρίδας του, στο παραλιακό Ζάντβουρτ, μετά το 1985: "Η πίστα ήταν διασκεδαστική ήδη από τις πρώτες δοκιμές. Αλλά στις δοκιμές κατάταξης, όταν οδηγείς με πολύ χαμηλά καύσιμα, είναι εκπληκτική. Ειδικά το δεύτερο τμήμα είναι πολύ απολαυστικό στην οδήγηση. Ακόμα και οι κεκλιμένες στροφές - η τελευταία περνιέται με τέρμα γκάζι, αλλά και πάλι είναι ωραία η αίσθηση, Η πολ ποζίσιον εδώ προσφέρει μεγάλη ικανοποίηση".

TAGS GP ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ FORMULA 1 ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ