X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1, GP Ουγγαρίας: O Λεκλέρ ταχύτερος από τον Νόρις στις δεύτερες δοκιμές της Βουδαπέστης

Ο Σαρλ Λεκλέρ στο GP της Ουγγαρίας 2022 AP PHOTO/DARKO BANDIC

Ο Σαρλ Λεκλέρ επιβεβαίωσε και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ουγγαρίας την ταχύτητα της Ferrari F1-75, καθώς ήταν δύο δέκατα ταχύτερος από τον Λάντο Νόρις της McLaren και δυόμισι από τους Κάρλος Σάινθ και Μαξ Φερστάπεν.

Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν επικεφαλής στο πρώτο ημίωρο των δεύτερων δοκιμών στο Hungaroring με τη μέση γόμα, καθώς οι ομάδες επικεντρώνονταν στη συλλογή δεδομένων με αυτά τα ελαστικά ενόψει του αγώνα.

Οι πρώτοι χρόνοι με αυτά τα ελαστικά εναλλάσσονταν μεταξύ των Λεκλέρ, Σάινθ και Φερστάπεν, ώσπου ο πρώτος τον σταμάτησε στο 1:81.911 - μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον Σάινθ και επτάμισι δέκατα από τον Φερστάπεν. Στη διάρκεια των συστοιχιών γύρων του, ο Λεκλέρ ανέφερε και ένα πρόβλημα μετάδοσης της ροπής του ιταλικού κινητήρα, το οποίο τον οδήγησε στα πιτς για να το διερευνήσει η ομάδα.

Και όταν έγινε η μετάβαση στη μαλακή γόμα για την προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης, ο 24χρονος παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων με ταχύτερο γύρο στο 1:18.445 - χρόνος που ήταν περίπου τρία δέκατα ταχύτερος από του Κάρλος Σάινθ στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, δύο ώρες νωρίτερα.

Η τελευταία προσπάθεια του Σάινθ με τη μαλακή γόμα χάλασε από το κυκλοφοριακό και συγκεκριμένα από τη Williams του Νίκολας Λατίφι, για τον οποίο ο Ισπανός επεφύλασσε όχι ιδιαίτερα κολακευτικούς χαρακτηρισμούς. Μισό δέκατο πίσω από τον 27χρονο της Ferrari ακολούθησε ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB18.

Πάνω τους, όμως, βρέθηκε ο Λάντο Νόρις, που με το δεύτερο χρόνο επιβεβαίωσε τόσο την πρόοδο της McLaren, όσο και το πόσο ταιριάζει η κλειστή και αργή πίστα στην MCL36. Το ίδιο έκανε και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο με τον 5ο χρόνο, καθώς η ομάδα του Ουόκινγκ ηγήθηκε σήμερα της μάχης των ομάδων μέσης δυναμικής.

Στην ίδια μάχη, οι Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον φάνηκαν να πασχίζουν με τις ρυθμίσεις της Mercedes W13, που εμφάνιζε ιδιαίτερη αστάθεια, ελλιπή πρόσφυση και ακόμα και θέματα με την κατανομή της πέδησης - που προκαλούσαν μέχρι και μπλοκαρίσματα των πίσω τροχών. Και με τη μέση γόμα ο Χάμιλτον ήταν 1,9 δευτερόλεπτα μακριά από τον Λεκλέρ.

Ως αποτέλεσμα, με την 8η και 11η θέση -σχεδόν ένα δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή- οι Ράσελ και Χάμιλτον αντίστοιχα βρέθηκαν πίσω από τους δύο πρωταθλητές της Alpine και της Aston Martin, Φερνάντο Αλόνσο και Σεμπάστιαν Φέτελ, που έγραψαν τον 6ο και 7ο χρόνο.

Εξίμισι δέκατα μακριά από τον Φερστάπεν, με την έτερη RB18 ο Σέρτζιο Πέρεζ έμεινε με τον 9ο χρόνο, και τη δεκάδα έκλεισε ο Βάλτερι Μπότας - που επέστρεψε στο κόκπιτ της Alfa Romeo C42 μετά την αντικατάστασή του ξανά από τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα στην πρώτη περίοδο.

Σχεδόν όλοι οι οδηγοί σε αυτή τη δεύτερη περίοδο των δοκιμών είχαν συχνές μικροεξόδους και υπερβάσεις των ορίων της πίστας, αλλά το μόνο έντονο συμβάν ήταν ένα τετ-α-κε του Άλεξ Άλμπον της Williams.

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ FERRARI ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ