X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1, GP Στυρίας, FP2: O Φερστάπεν πρώτος, ο Χάμιλτον ταχύτερος

Ο Φερστάπεν παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην Αυστρία, όμως ο Λιούις Χάμιλτον σημείωσε ταχύτερο γύρο με τη μαλακή γόμα πριν τον χάσει λόγω υπέρβασης των ορίων της πίστας.

Οι δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του GP Στυρίας, 8ου φετινού αγώνα της Formula 1 και πρώτου από τους δύο διαδοχικούς στην Αυστρία, διεξήχθησαν τελικά σε στεγνή άσφαλτο - καθότι η πρόβλεψη βροχής και επιβεβαιώθηκε.

Οι Φερστάπεν και Χάμιλτον εναλλάσσονταν στην κορυφή των χρόνων τόσο με τη μέση γόμα, όσο και αργότερα, προς το ημίωρο των δοκιμών, με τη μαλακή. Στην τελευταία του προσπάθεια στην προσομοίωση δοκιμών κατάταξης ο Βρετανός πέτυχε χρόνο 1:05.335, που ήταν περί τα 8 εκατοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από του Φερστάπεν - όμως ο γύρος αυτός του Λιούις σβήστηκε από τους αγωνοδίκες επειδή είχε βγει εκτός των ορίων της πίστας.

Ο Λουίς Χάμιλτον από το γκραν πρι στη Στυρία | 25 Ιουνίου 2021 © 2021 DARKO VOJINOVIC/AP IMAGES


Ο επόμενος χρόνος του Χάμιλτον τον άφησε στην τέταρτη θέση, τέσσερα δέκατα πίσω από τον Φερστάπεν και λίγα χιλιοστά πίσω από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο και τον Εστεμπάν Οκόν, που έγραψαν το δεύτερο και τρίτο χρόνο για να αποδείξουν ότι η McLaren και η Alpine είναι σε αρκετά καλή κατάσταση στην Αυστρία.

© 2021

Το ίδιο απέδειξε για την Alpine και ο Φερνάντο Αλόνσο, με τον τέταρτο χρόνο και υστέρηση 30 χιλιοστών από τον Χάμιλτον. Ωστόσο, ο πρωινός πρωταγωνιστής Πιέρ Γκασλί απουσίαζε από αυτή τη μάχη, διότι η Honda τον κράτησε στο γκαράζ για να ολοκληρώσει έναν λεπτομερή έλεγχο της μονάδας ισχύος της Alpha Tauri του Γάλλου, βάσει των δεδομένων που συνέλεξε από τις πρώτες δοκιμές.


Πριν τις ελεύθερες δοκιμές και τον καλό χρόνο του Λιούις (που σβήστηκε), πάντως, ο Τότο Βολφ, διευθυντής της Mercedes AMG F1, είπε ότι η πρωταθλήτρια στην Αυστρία έχει το ρόλο του διώκτη της RBR: «Από άποψη ταχύτητας ήμασταν καλοί στην Αυστρία, αλλά θα υπάρχουν διακυμάνσεις και προς τις δύο κατευθύνσεις, αναλόγως της πίστας. Η Γαλλία θα ήταν περισσότερο πλεονεκτική για εμάς, η Αυστρία λιγότερο. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο, αλλά προς το παρόν εμείς κυνηγάμε», δήλωσε ο Αυστριακός.

Ο Κρίστιαν Χόρνερ της RBR διαφώνησε, λέγοντας ότι δεν είναι η RB16B-Honda το ταχύτερο μονοθέσιο: «Ο αγώνας της Γαλλίας ήταν φανταστικός σε μια μέρα που δεν είχαμε το ταχύτερο αυτοκίνητο, αλλά κερδίσαμε αξιοποιώντας τη στρατηγική μας. Δεν βλέπω γιατί [έχουμε ταχύτερο αυτοκίνητο]. Σε αυτό το σιρκουί φαίνεται ότι θα είναι πολύ κοντά οι διαφορές. Ξεκινήσαμε καλά στις δοκιμές, αλλά η Mercedes είναι εδώ μαζί μας».

Με τις δύο Aston Martin των Σεμπάστιαν Φέτελ και Λανς Στρολ, και τη McLaren του Λάντρο Νόρις ανάμεσά τους, να κλείνουν την οκτάδα, ο Σέρχιο Πέρεθ της RBR έμεινε στην 9η θέση και 7 δέκατα μακριά από τον Φερστάπεν. Ακόμα χειρότερα, ο Βάλτερι Μπότας έκανε μόλις τον 12ο χρόνο, τεσσεράμισι δέκατα πίσω από τον Χάμιλτον, και επίσης έκανε μισό τετ-α-κε μέσα στα πιτς φεύγοντας από το γκαράζ της Mercedes με κρύα ελαστικά.

Τέλος, για τη Ferrari τα πράγματα δεν έφτιαξαν ούτε στο FP2: οι Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ έμειναν εκτός δεκάδας, πασχίζοντας ξανά να αξιοποιήσουν τη μαλακή γόμα και να βρουν πρόσφυση έστω και για έναν γύρο - αφήνοντας εν υπνώσει τη δυναμική της SF21 σε μια περίοδο δοκιμών που η McLaren «πετούσε».


Photo credits: Associated Press

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ