X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: H Aston Martin θέλει να κρατήσει τον Φέτελ και να προσελκύσει την Audi 

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ASTON MARTIN F1 MEDIA / ZAK MAUGER

Η ομάδα του Σίλβερστοουν παραδέχθηκε ότι θα ήταν «ανόητο» να μην προσπαθήσει να κρατήσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ για το 2023, ενώ παράλληλα δεν έκρυψε ότι βρίσκει «ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα» την πιθανότητα συνεργασίας με την Audi ενόψει του 2026.

Για να κρατήσει όμως τον τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ για άλλον ένα χρόνο, όμως, η Aston Martin F1 θα πρέπει να κατασκευάσει ένα μονοθέσιο «αντάξιό του», όπως είπε ο διευθυντής της ομάδας Μάικ Κρακ.

Για τον Φέτελ δεν ήταν εύκολο το ξεκίνημα στο νέο κεφάλαιο της καριέρας του, μετά τις Red Bull Racing και Ferrari, το 2021 με την Aston Martin. Όταν, όμως, βρήκε τις λύσεις που αναζητούσε και επέστρεψε στον παλιό καλό του εαυτό, όντως δεν είχε ένα μονοθέσιο αντάξιό του - παρότι πέρσι κέρδισε δύο θέσεις στο βάθρο. Πόσω μάλλον φέτος, που η AMR22 δεν είναι καθόλου ανταγωνιστική απέναντι στις άλλες ομάδες μέσης δυναμικής.

Στην Ίμολα, το προηγούμενο τριήμερο, η ομάδα του Σίλβερστοουν και ο Φέτελ κέρδισαν τους πρώτους φετινούς τους βαθμούς απρόσμενα, δεδομένης της απογοητευτικής εμφάνισης στην Αυστραλία. Αλλά ο Κρακ δεν έχει καμία αμφιβολία ότι ο Φέτελ αξίζει ένα πολύ πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο για να πειστεί να παραμείνει και του χρόνου στην Aston Martin.

«Προφανώς, αν διαθέτεις έναν οδηγό σαν τον Σεμπάστιαν Φέτελ και μπορέσεις να διατηρήσεις το κίνητρό του δίνοντάς του ένα αυτοκίνητο αντάξιο της οδηγικής του ποιότητας, θα ήταν ανόητο να μην προσπαθούσες να τον κρατήσεις», είπε ο Κρακ.

Ο Φέτελ είπε ότι ακόμα δεν είναι βέβαιος τι θα κάνει το 2023 και αν θα παραμείνει στη Formula 1. Δεν απέκλεισε ούτε καν το ενδεχόμενο επιστροφής στη Red Bull Racing, παρότι εκεί πλέον όλη η ομάδα κινείται γύρω από τον Μαξ Φερστάπεν. «Δεν έχω μιλήσει με τον Κρίστιαν [Χόρνερ] εδώ και λίγο καιρό, οπότε δεν ξέρω, θέλω να πω ο χρόνος θα δείξει», είπε αινιγματικά ο Γερμανός.

Και ο Κρακ είπε σχετικά: «Καταλαβαίνω 100 τοις εκατό τα σχόλιά του. Θέλει να δει πρόοδο, θέλει να δει το αυτοκίνητο να εξελίσσεται, διότι δεν είναι οδηγός που ενδιαφέρεται να μάχεται για την 18η ή την 16η θέση ή οτιδήποτε τέτοιο. Οπότε είναι στο δικό μας χέρι να του δώσουμε τα εργαλεία που χρειάζεται για να αποδώσει».

Ενδιαφέρον για την Audi

Πέραν του θέματος Φέτελ, ο Μάικ Κρακ επιβεβαίωσε ότι η Aston Martin θα ενδιαφερόταν για μια ενδεχόμενη συνεργασία με την Audi, στο πολύ πιθανό ενδεχόμενο που η διοίκηση του ομίλου Volkswagen αποφασίσει την είσοδο της γερμανικής εταιρείας -μαζί με την Porsche- στη Formula 1 το 2026.

Και ενώ θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι η Porsche θα μπει ως προμηθευτής κινητήρων της Red Bull Racing, τα πράγματα είναι πολύ πιο περίπλοκα για την Audi. Πριν από λίγες εβδομάδες έμοιαζε σχεδόν βέβαιο ότι η Ausi θα αγόραζε μεγάλο μερίδιο της McLaren έναντι του αστρονομικού ποσού των 650 εκατομμυρίων ευρώ - αλλά η συμφωνία ναυάγησε, διότι ο βαθμός ελέγχου που επιθυμούσε η Audi στην ομάδα δεν βρήκε σύμφωνη τη McLaren.

Μετά από αυτό η Aston Martin, όπως και η Williams, απέκτησαν νέες ελπίδες για μια πιθανή συμφωνία με την Audi. Κάτι τέτοιο, βέβαια, θα αποτελούσε μια στροφή 180 μοιρών για την Aston Martin, η οποία έχει στενή συνεργασία με τη Mercedes όχι μόνο στη Formula 1 αλλά και στην αυτοκινητοβιομηχανία.

«Νομίζω πως για κάθε ομάδα που δεν έχει ένα εργοστάσιο στο πλευρό της, είναι εξαιρετικά ελκυστική πιθανότητα» είπε ο Κρακ για το ενδεχόμενο συνεργασίας με την Audi. «Οπότε, θα ήταν ψέματα αν έλεγα ότι δεν ενδιαφερόμαστε για κάτι τέτοιο. Οπότε ναι, θα με ενδιέφερε πολύ να συζητήσουμε», συνέχισε.

Ο Γιοστ Καπίτο, διευθυντής της Williams, σε αντίστοιχη ερώτηση απάντησε πως «νομίζω ότι ισχύει το ίδιο και για εμάς. Αλλά δεν νομίζω ότι το διοικητικό συμβούλιο [της VW] αποφάσισε ότι θα μπουν στη F1. Αποφάσισαν απλά ότι θα συνεχίσουν να το εξετάζουν», τόνισε.

Η οριστική απόφαση του ομίλου Volkswagen (στον οποίο ανήκουν οι Audi και Porsche) αναμένεται να ληφθεί τον προσεχή Ιούνιο, οπότε και θα υπογραφούν οριστικά οι νέοι κανονισμοί των κινητήρων για το 2026.

Photo credits: Aston Martin F1 Media

TAGS FORMULA 1 F1 ASTON MARTIN AUDI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ