X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: H Ferrari έχασε έναν από τους σπουδαιότερους σχεδιαστές της

Ο Κάρλος Σάινθ στο GP του Μπαχρέιν 2023 2023 AP PHOTO/ARIEL SCHALIT

Ο αρχισχεδιαστής της Ferrari, Νταβίντ Σάντσεζ, φέρεται να παραιτήθηκε από την Scuderia για να μεταβεί στην Αγγλία και σε άλλη ομάδα της Formula 1.

Ο αρχισχεδιαστής της Scuderia Νταβίντ Σάντσεζ, με κομβικό ρόλο στη δημιουργία της πρώτης ανταγωνιστικής Ferrari -της περσινής F1-75- στην υβριδική εποχή του σπορ της τελευταίας δεκαετίας, φέρεται να παραιτήθηκε για να μεταβεί στην Αγγλία και σε άλλη ομάδα της Formula 1.

Ο Γάλλος Νταβίντ Σάντσεζ άφησε τη θέση του επικεφαλής αεροδυναμιστή της McLaren για τη Scuderia πριν από περίπου 10 χρόνια, και ανελίχθηκε σε ένα από τα πλέον υψηλόβαθμα στελέχη του σχεδιαστικού και τεχνικού τμήματος στο Μαρανέλο, με το ρόλο του επικεφαλής σχεδιασμού (head of vehicle concept). Η Ferrari δεν έχει επιβεβαιώσει, προς το παρόν, την αποχώρησή του.

Η συμβολή του Σάντσεζ ήταν κομβική για τη δημιουργία της περσινής Ferrari F1-75, του πρώτου αληθινά ανταγωνιστικού μονοθεσίου της Scuderia στην κορυφή της F1 από το ξεκίνημα της εποχής των υβριδικών κινητήρων του σπορ, το 2014.

Η δομή της Scuderia, όπως την ανέπτυξε ο πρώην διευθυντής της Ματία Μπινότο, δεν περιλάμβανε το ρόλο του τεχνικού διευθυντή, αλλά ο Σάντσεζ ήταν ένα αντίστοιχου βεληνεκούς και κομβικής σημασίας μέλος του τεχνικού τμήματος της Scuderia. Το οποίο πλέον, με την παραίτηση του Μπινότο το Νοέμβριο του 2022 και τώρα και του Σάντσεζ, έχει αποδυναμωθεί ανησυχητικά.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Σάντσεζ δεν είχε ιδιαίτερη συμβολή στο σχεδιασμό της φετινής SF-23, καθώς η παραίτησή του φέρεται να συνοδεύεται από την υποχρέωση να μείνει μακρια από το σπορ για εύλογο χρονικό διάστημα πριν ξεκινήσει να εργάζεται για τη νέα του ομάδα στη Formula 1.

Το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση του Ματία Μπινότο. Για τον Ιταλό εντείνονται οι φήμες ότι έχει συμφωνήσει με τη Sauber/Audi για τη θέση του αγωνιστικού διευθυντή τα προσεχή χρόνια, αλλά αντίθετα για τον Σάντσεζ φημολογείται ότι έχει αποδεχθεί την πρόταση μίας από τις ομάδες που έχουν την έδρα τους στην Αγγλία. Μόνο οι Ferrari, Sauber και Alpha Tauri έχουν τη βάση τους μακριά από τη Βρετανία.

Ενδεχομένως η φτωχότερη του αναμενόμενου απόδοση της νέας φετινής Ferrari SF-23 στο ξεκίνημα της σεζόν του 2023, τουλάχιστον στις συνθήκες του GP του Μπαχρέιν, να είναι απόρροια της παραίτησης του Σάντσεζ - αν ισχύει ότι έχει λάβει χώρα αρκετούς μήνες πριν.

Η Scuderia φάνηκε να έχει χάσει λίγο το δρόμο της αεροδυναμικά φέτος, καθώς θυσίασε λίγη άντωση ώστε να καταφέρει να μειώσει την αεροδυναμική αντίσταση και να αποκτήσει την ταχύτητα που είχε η Red Bull πέρσι στις ευθείες. Ως αποτέλεσμα, έχασε το πλεονέκτημα της πρόσφυσής της στις στροφές χαμηλής και μέσης ταχύτητας.

Ο νέος διευθυντής της Scuderia, Φρεντ Βασέρ, δήλωσε -παρά το απογοητευτικό αποτέλεσμα στο Μπαχρέιν- απολυτα πεποισμένος ότι η Ferrari SF-23 μπορεί να ανταγωνιστεί φέτος τη Red Bull, αλλά για να το πετύχει θα πρέπει να βρει σύντομα τον διάδοχο του Σάντσεζ που θα καθοδηγήσει την αεροδυναμική εξέλιξη του μονοθεσίου στη διάρκεια της χρονιάς που μόλις ξεκίνησε.

TAGS FORMULA 1 F1 FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ