X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: H RBR αρνείται ότι οι Φερστάπεν και Πέρεζ έμειναν από βενζίνη στο Μπαχρέιν

Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands steers his car during the Formula One Bahrain Grand Prix it in Sakhir, Bahrain, Sunday, March 20, 2022. (AP Photo/Hassan Ammar) 2022 AP PHOTO/HASSAN AMMAR

Τις επόμενες ώρες μετά το τέλος του πρώτου GP της Formula 1 για το 2022, στο Μπαχρέιν, κυκλοφόρησαν φήμες ότι τα δύο μονοθέσια της Red Bull Racing εγκατέλειψαν στο τέλος του αγώνα επειδή στέρεψαν από καύσιμα.

Μετά το τρίτο του πιτ-στοπ στο GP του Σακίρ ο Μαξ Φερστάπεν όδευε προς τη δεύτερη θέση του βάθρου, και προς τη συγκομιδή 18 βαθμών - αλλά ένα πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης έκανε την RB18 εξαιρετικά δύσκολη στην οδήγηση. Ώσπου, τρεις γύρους πριν την καρό σημαία, ο Ολλανδός έχασε την ισχύ του κινητήρα του, επέστρεψε στα πιτς και εγκατέλειψε.

Δύο γύρους αργότερα, στον τελευταίο, η λειτουργία του κινητήρα της RB18 του Σέρχιο πέρεθ διακόπηκε απότομα στην πρώτη στροφή, με αποτέλεσμα ο Μεξικανός να κάνει τετ-α-κε και να εγκαταλείψει σε αυτό το σημείο. Μετά το τέλος, η ομάδα του Μίλτον Κινς άφησε να εννοηθεί ότι διερευνά ένα πιθανό πρόβλημα στην αντλία βενζίνης.

Ωστόσο, το γεγονός ότι οι τρόμπες βενζίνης είναι κοινό εξάρτημα για όλες τις ομάδες, δηλαδή παρέχει σε όλες την ίδια αντλία η ιταλική Magnetti Marelli, γέννησαν φήμες ότι η Red Bull Racing μπορεί να τα θαλάσσωσε με τον υπολογισμό του φορτίου καυσίμων. Κάτι που, αν ισχύει, γίνεται ακόμα χειρότερο από το γεγονός ότι πίσω από το όχημα ασφαλείας οι οδηγοί περιέσωζαν αρκετά από τα καύσιμά τους.

Οι λέξεις που επέλεξε η RBR για να περιγράψει τι συνέβη, μιλώντας για «πρόβλημα άντλησης καυσίμου», μοιάζουν αρκετά διπλωματικές, έξυπνες, και σίγουρα όχι αναληθείς αν όντως το θέμα ήταν η έλλειψη βενζίνης. Η ομάδα ρωτήθηκε για τις φήμες στο τέλος του αγώνα, αλλά -ανεπισήμως- τις αρνήθηκε κατηγορηματικά.

Πάντως, υπέρ της RBR συνηγορεί το πρόβλημα που ο Φερστάπεν αντιμετώπισε με το σύστημα διεύθυνσης στους τελευταίους γύρους, και φυσικά δεν μπορεί να σχετίζεται με την έλλειψη καυσίμου.

Μιλώντας για αυτό, ο Ολλανδός είπε: "Δεν ξέρω τι συνέβη. Δεν έχουμε καταλάβει ακόμα γιατί έγινε, αλλά σίγουρα συνέβη όταν τοποθετήσαμε τα νέα ελαστικά και έφυγα από τα πιτς. Δεν ήταν απλά ότι το τιμόνι έγινε βαρύ, αλλά ότι ήταν αδύνατον να οδηγήσω.

Και όσο πιο γρήγορα πήγαινα, αισθανόμουν ότι υπήρχε μια καθυστέρηση. Κάθε φορά που έστριβα δεξιά, περνούσε λίγη ώρα μέχρι να συμβεί κάτι. Και τότε η επανεκκίνησή μου ήταν πολύ κακή. Ήθελα να βυθίσω το γκάζι, αλλά το τιμόνι είχε κολλήσει", κατέληξε ο πρωταθλητής.

TAGS FORMULA 1 GP ΜΠΑΧΡΕΙΝ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ