X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Η άποψη του Φερστάπεν για τα φετινά μονοθέσια

Η άποψη του Μαξ Φερστάπεν για τα νέα μονοθέσια της F1 AP

Τα φετινά μονοθέσια της F1 βασίζονται στο σχέδιο του Νικόλα Τομπάζη που είχε ως στόχο τις ευκολότερες προσπεράσεις.

Ένας από τους βασικούς στόχους στην εκ βάθρων αλλαγμένη σχεδίαση των φετινών μονοθεσίων της Formula 1 ήταν οι πιο εύκολες προσπεράσεις.

Οι σχεδιαστικές αλλαγές αποτελούν έργο του Νικόλα Τομπάζη, ενός εκ των κορυφαίων αεροδυναμιστών της F1. Ο Έλληνας αεροδυναμιστής υπήρξε μέλος της dream team της Ferrari με τους Μίκαελ Σουμάχερ, Ρος Μπρον και Ρόρι Μπιρν την περίοδο 1996-2004, ενώ στη συνέχεια έβαλε την υπογραφή του στα κορυφαία μονοθέσια των McLaren και Ferrari τη δεκαετία του 2000. Σήμερα είναι επικεφαλής του τομέα μονοθεσίων της FIA.

Ερωτώμενος σχετικά με τα νέα μονοθέσια, μετά τη συναρπαστική μάχη που είχε με τον Σαρλ Λεκλέρ στο Μπαχρέιν, ο Μαξ Φερστάπεν απάντησε πως είναι "λίγο καλύτερα", προσθέτοντας: “Δεν νομίζω όμως ότι το Μπαχρέιν είναι το καλύτερο δείγμα λόγω της υπερθέρμανσης των ελαστικών, καθώς όταν ακολουθείς για δύο γύρους, αρχίζεις να γλιστράς παρά το γεγονός πως μπορείς να ακολουθήσεις λίγο καλύτερα. Θα υπάρξουν κάποιες άλλες πίστες όπου το ελαστικό θα επηρεάζεται λιγότερο και τότε, σίγουρα, θα μπορείς να ακολουθήσεις για περισσότερο. Ωστόσο ένιωθα ότι ήταν λίγο καλύτερα και αυτό οφείλεται στο ότι είχαμε μάχη για δύο, τρεις γύρους αντί για έναν μόνο”.

Το μονοθέσιο του 2022 σχεδιάζεται από το 2017, έχει υποβληθεί σε περισσότερες από 7.500 προσομοιώσεις που έχουν γεννήσει μισό petabyte (500 TB) δεδομένων, τα οποία για να τα επεξεργαστεί ένα laptop Intel i9 4 πυρήνων θα ολοκλήρωνε τη δουλειά το έτος 2492. Αρχικά το λανσάρισμα του νέου μονοθεσίου ήταν προγραμματισμένο για το 2021, αλλά το πρόλαβε η πανδημία.

Δείτε στο μεγάλο αφιέρωμα του SPORT24 για τη Formula 1 2022 τα 10 βασικά στοιχεία που πρέπει να γνωρίζετε για τα νέα μονοθέσια.

Τα νέα μονοθέσια Formula 1 για το 2022 ακολουθούν τους σχεδιαστικούς κανόνες του Νικόλα Τομπάζη. AP
TAGS FORMULA 1 ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ