X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1, η "αραβική νύχτα" του Φερνάντο Αλόνσο: Ταχύτερος στις δεύτερες δοκιμές του Μπαχρέιν

Ο Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin 2023 AP PHOTO/FRANK AUGSTEIN

O Φερνάντο Αλόνσο και η Aston Martin έδωσαν το πιο ηχηρό, μέχρι στιγμής, μήνυμα ότι μπορούν να πρωταγωνιστήσουν στη Formula 1, σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μπαχρέιν με διαφορά 0,17'' από τις δύο Red Bull RB19.

Παρότι θα πρέπει και πάλι να λάβουμε το μήνυμα αυτό με επιφύλαξη, διότι δεν γνωρίζουμε τα φορτία καυσίμων και τις ρυθμίσεις των κινητήρων των μονοθεσίων, ο πρώτος χρόνος του Φερνάντο Αλόνσο και της Aston Martin AMR23 γεμίζει με αισιοδοξία τους υποστηρικτές του Ισπανού που περίμεναν πάνω από μία δεκαετία για να τον δουν να πρωταγωνιστεί ξανά.

Το τρίτο δεκάλεπτο της ωριαίας δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών του GP του Μπαχρέιν, εναρκτήριου αγώνα του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, θύμιζε σε μεγάλο βαθμό κατατακτήριες δοκιμές: όλοι βγήκαν στην πίστα με τη μαλακή γόμα, για να κάνουν την προσομοίωση του Qualifying.

Ο πρώτος χρόνος του Αλόνσο (1:30.907) ήρθε λίγο μετά από τον πρώτο του Σέρτζιο Πέρεζ με τη Red Bull RB19, ενώ λίγα λεπτά αργότερα ο Μαξ Φερστάπεν με το έτερο μονοθέσιο της πρωταθλήτριας δεν κατάφερε να απαντήσει: ήταν μεν κατά 2 χιλιοστά ταχύτερος του Μεξικανού ομολόγου του, αλλά έμεινε 0,169 δευτ. μακριά από τον απόλυτο χρόνο του Αλόνσο.

Παρότι η αληθινή εικόνα -με ίδια φορτία καυσίμου και τους κινητήρες στο μέγιστο της απόδοσής τους- θα φανεί στις αυριανές δοκιμές κατάταξης, η σημερινή εμφάνιση του Ισπανού θέτει τις βάσεις για τη διεκδίκηση μιας θέσης στο βάθρο από τον δις πρωταθλητή - ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι η Aston Martin AMR23 στις δοκιμές εξέλιξης του Μπαχρέιν ήταν κορυφαία (στο επίπεδο της Red Bull, και ανώτερη των Ferrari, Mercedes) στη διαχείριση των ελαστικών, στις συστοιχίες γύρων κατά την προσομοίωση αγώνα.

Την ίδια στιγμή, ο Σαρλ Λεκλέρ δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των τριών κορυφαίων, και στη δική του προσομοίωση των κατατακτήριων έμεινε 0,46'' μακριά από τον Ισπανό και την Aston Martin, και τρία δέκατα από τις Red Bull.

Βεβαίως, υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι η Scuderia εξακολούθησε να μην εμφανίζει σήμερα την πλήρη ταχύτητά της. Πέραν του ότι δοκίμαζε περαιτέρω τις ακραίες ρυθμίσεις χαμηλού ύψους του δαπέδου από το έδαφος, και έπειτα αφοσιώθηκε στις συστοιχίες γύρων με τη μαλακή γόμα ενόψει του αγώνα, ήταν μόλις 9 χιλιοστά ταχύτερη από τη Haas του Νίκο Χούλκενμπεργκ - και αυτό δεν αντιπροσωπεύει τη βασική εικόνα του είχαμε από τις δοκιμές.

Με τον 6ο χρόνο του, ο Λανς Στρολ επιβεβαίωσε την καλή κατάσταση της Aston Martin. Όμως, έγινε εμφανές από τα incar πλάνα ότι ο Καναδός αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες να οδηγήσει, έχοντας χειρουργηθεί πριν από δύο ημέρες στον δεξί του καρπό.

Ο Πιέρ Γκασλί σημείωσε τον 7ο χρόνο, και άρχισε να εμφανίζει λίγη από τη δυναμική της Α523 που η Alpine κράτησε καλά κρυμμένη μέχρι στιγμής. Την έφερε, μάλιστα, περίπου 80 χιλιοστά εμπρός από τη Mercedes του Λιούις Χάμιλτον, που έκλεισε την πρώτη δεκάδα στα δύο δέκατα μακριά από τη Ferrari του Λεκλέρ.

Σε συνδυασμό με τη μόλις 13η θέση του Τζορτζ Ράσελ, άλλα 3 δέκατα πιο πίσω, φαίνεται ότι η Mercedes δυσκολεύεται ακόμη να ξεκλειδώσει τη δυναμική της νέας W14. Αντιθέτως, ο Λάντο Νόρις έδειξε ότι η McLaren είναι σε λίγο καλύτερη θέση από πίστευε ακόμα και ο ίδιος: η MCL60 υστερεί σε αεροδυναμική απόδοση, έχει μεγάλη αντίσταση στις ευθείες, αλλά παρόλα αυτά ο Βρετανός έμεινε 27 χιλιοστά κοντά στον Χάμιλτον.

Την πρώτη εξάδα έκλεισε το όγδο διαφορετικό μονοθέσιο της πρώτης δεκάδας, η Alfa Romeo C43 με τον Γκουάνιου Τσόου στο κόκπιτ. Την ίδια ώρα, αφοσιωμένος στο πρόγραμμα της Ferrari, ο Κάρλος Σάινθ έμεινε στην 14η θέση, αν και μόλις λίγο πάνω από 1 δευτερόλεπτο μακριά από τον πρώτο χρόνο του Αλόνσο.

Αν και ήδη βγήκαν οι πρώτες σημαντικές ενδείξεις, οι πρώτες λύσεις του γρίφου της φετινής Formula 1 θα δοθούν στις δοκιμές κατάταξης του Σαββάτου (στις 17:00), αφού προηγηθεί (στις 13:30) η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών του GP του Μπαχρέιν.

TAGS FORMULA 1 F1 ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ ASTON MARTIN GP ΜΠΑΧΡΕΙΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ