X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Η Aston Martin απαντά στη Mercedes με μια μεγάλη αναβάθμιση της AMR23 στον Καναδά

Το μονοθέσιο της Aston Martin ASTON MARTIN F1 MEDIA

Μετά την κατακόρυφη βελτίωση της ανανεωμένης Mercedes W14, η ομάδα του Σίλβερστοουν πρόκειται να παρουσιάσει στον επόμενο αγώνα της Formula 1 -στο GP Καναδά στις 16-18 Ιουνίου- τη μεγαλύτερη φετινή αναβάθμιση της Aston Martin AMR23.

Σε περίπτωση που συνεχιστούν οι δυσεπίλυτοι γρίφοι για τη Ferrari, οι Mercedes και Aston Martin φαίνεται πως θα είναι φέτος οι δύο ομάδες που θα διεκδικήσουν τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών της Formula 1, πίσω από την κυρίαρχη Red Bull Racing.

Με τις εις βάθος αλλαγές που εισήγαγε η Mercedes στη φετινή W14 στο Μονακό και στη Βαρκελώνη, κατάφερε με το διπλό βάθρο των Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ στο GP Ισπανίας να περάσει την Aston Martin στον πίνακα κατασκευαστών, με 152 έναντι 134 βαθμών. Η Ferrari βρίσκεται στην 4η θέση με 100 β.

Η Aston Martin, αντίθετα, στον αγώνα της Καταλονίας έμεινε πίσω και από τη Ferrari, καθώς οι Λανς Στρολ και Φερνάντο Αλόνσο τερμάτισαν στην 6η και 7η θέση. Παρότι η ομάδα είχε ένα γενικά ατυχές τριήμερο, όπου τα πράαγματα δεν πήγαν κατ' ευχήν για εκείνη, το αποτέλεσμα της Βαρκελώνης δείχνει να κάνει επιτακτική την ανάγκη βελτιώσεων της AMR23 για να μείνει η ομάδα του Σίλβερστοουν κοντά στην απόδοση της Mercedes.

Εξάλλου, πριν τον αγώνα της Ισπανίας ο Αλόνσο άσκησε πιέσεις στην ομάδα του Σίλβερστοουν να επισπεύσει τα νέα εξαρτήματα που θα κάνουν ταχύτερη της AMR23, ώστε να μην χάσει έδαφος στη λυσσαλέα μάχη των αναβαθμίσεων των μονοθεσίων στη διάρκεια της σεζόν.

"Έχει δίκιο να μας το ζητάει και να πιέζει προς αυτή την κατεύθυνση", είπε για τον Αλόνσο ο διευθυντής της AMF1 Μάικ Κρακ. "Υπάρχει κάτι που θα φέρουμε στον Καναδά. Θα είναι ένα βήμα", συμπλήρωσε ο γεννημένος στο Λουξεμβούργου διοικητής της ομάδας.

Η Aston Martin πάσχιζε στο πρώτο stint του αγώνα της Βαρκελώνης με τη μαλακή γόμα, όμως ο Κρακ επιβεβαίωσε ότι τα πράγματα εξισορροπήθηκαν αργότερα με τις σκληρότερες γόμες: "Αν δείτε στα επόμενα στάδια του αγώνα, όταν είχαμε τα σκληρά ελαστικά για παράδειγμα, ήμασταν και πάλι ολοκληρωτικά μέσα στο παιχνίδι σε σχέση με τον ανταγωνιστή μας.

Οπότε, πρέπει να καταλάβουμε τι συνέβη στο ξεκίνημα εκεί. Ο καιρός βέβαια συννέφιασε πολύ γρήγορα, ο ήλιος έδωσε γρήγορα τη θέση του στα βαριά σύννεφα, και πιστεύαμε ότι αυτό θα βοηθούσε τη μαλακή γόμα. Αλλά πρέπει να καταλάβουμε για ποιο λόγο υπήρξε αυτή η διαφορά της ανταγωνιστικότητάς μας σε διαφορετικά χρονικά σημεία του αγώνα", συνέχισε.

Ο Κρακ συμπλήρωσε λέγοντας πως δεν θεωρεί πως το αποτέλεσμα της Βαρκελώνης καθρεφτίζει την αληθινή δυναμική της Aston Martin, καθώς συν τοις άλλοις ο Αλόνσο είχε μια έξοδο στο Q1 των δοκιμών κατάταξης που προκάλεσε ζημιά στο δάπεδο της AMR23 του. Αυτό του στέρησε τη διεκδίκηση μιας θέσης στην πρώτη σειρά της εκκίνησης.

"Είναι μια περίσταση αντίστοιχη με το ξεκίνημα της χρονιάς, που λέγαμε ότι θέλαμε 3-4 αγώνες για να δούμε που ακριβώς βρισκόμαστε. Από την άλλη, μπορεί όντως οι άλλοι να έχουν κάνει ένα μεγαλύτερο βήμα. Αλλά η πρώτη μας ανάλυση προς το παρόν δεν μαρτυρά κάτι τέτοιο", κατέληξε ο Κρακ.

TAGS FORMULA 1 ASTON MARTIN MERCEDES-BENZ E-CLASS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ