FORMULA 1

Formula 1: Η Ferrari απολογήθηκε στον Λεκλέρ και ο Σάινθ στη Ferrari

Formula 1: Η Ferrari απολογήθηκε στον Λεκλέρ και ο Σάινθ στη Ferrari

Μέρα απολογιών ήταν για τη Scuderia η επόμενη του GP του Μονακό, καθώς η ιταλική ομάδα ζήτησε συγγνώμη στον Σαρλ Λεκλέρ για το λάθος επικινοιωνίας τους στις δοκιμές κατάταξης, και ο Κάρλος Σάινθ στη Ferrari για την «έκρηξή» του σχετικά με τη στρατηγική στον αγώνα.

Στην περίπτωση του Λεκλέρ, η Scuderia δεν ενημέρωσε εγκαίρως τον Μονεγάσκο στο Q3 των δοκιμών κατάταξης του GP του Μονακό ότι ο Λάντο Νόρις τον πλησίαζε πίσω του με υψηλή ταχύτητα, καθώς ο Βρετανός βρισκόταν σε γρήγορο γύρο με τη McLaren MCL60.

Έτσι, ο Λεκλέρ εμπόδισε τον γρήγορο γύρο του Νόρις μέσα στο τούνελ και εκ των δέχθηκε ποινή 3 θέσεων στην εκκίνηση, πέφτοντας στην 6η από την 3η που είχε κερδίσει στις δοκιμές κατάταξης (με διαφορά μόλις 0,1'' από τον poleman Φερστάπεν). Αυτό στέρησε από τον Λεκλέρ και την ιταλική ομάδα μια πολύ πιθανή θέση στο βάθρο του Μονακό.

"Έλαβα την πληροφορία πολύ αργά", επιβεβαίωσε ο Λεκλέρ μετά το συμβάν, λέγοντας πως "αυτό είναι εκνευριστικό παντού και ακόμα περισσότερο στον αγώνα της πατρίδας σου. Από την άλλη όμως πρέπει να κρατήσουμε το κεφάλι μας ψηλά".

Μετά τον -αναμενόμενα, από την 6η θέση της εκκίνησης- απογοητευτικό αγώνα του Μονακό, ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ είπε: "Ήταν αρχικά δύσκολο το γεγονός ότι χάσαμε την πολ ποζίσιον για ένα δέκατο και την πρώτη σειρά της εκκίνησης για λίγα εκατοστά. Και μετά ήρθε αυτή η απόφαση.

Scuderia Ferrari Press Office
Σαρλ Λεκλέρ SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Τι άλλο μπορώ να κάνω εκτός από το να απολογηθώ εκ μέρους της ομάδας, και να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε πώς μπορούμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά ώστε να βελτιωθεί η επικοινωνία μεταξύ του Σαρλ και των πιτς, και από τις δύο πλευρές. Πιστεύω ότι συνέβη λόγω των συνθηκών, μέσα στο τούνελ κ.λπ.

Αλλά εντάξει, πρέπει να αποφύγω την προσπάθεια να βρω δικαιολογίες, διότι αυτός είναι ο χειρότερος τρόπος για να βελτιωθείς. Ξεκάθαρα κάναμε ένα λάθος και μας κόστισε πολύ, διότι από την 3η θέση της εκκίνησης θα ήταν διαφορετικός αγώνας. Όμως πρέπει να μάθουμε από αυτό", συμπλήρωσε ο Γάλλος.

Στην περίπτωση, τώρα, του Κάρλος Σάινθ, ήταν ο Ισπανός εκείνος που ζήτησε συγγνώμη από την ιταλική ομάδα για την εκνευρισμένη του απόκριση μέσω της ραδιοεπικοινωνίας να τον καλέσει πολύ νωρίς για αλλαγή της σκληρής με τη μέση γόμα - πολύ νωρίτερα από τον Σαρλ Λεκλέρ, και ενώ ο 28χρονος ένιωθε πως είχε ακόμη πολλή πρόσφυση για να καταδιώκει τον Εστεμπάν Οκόν στη μάχη για την 3η θέση.

Scuderia Ferrari Press Office
Κάρλος Σάινθ SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Σάινθ πίστευε πως με το ρυθμό που είχε θα ήταν σε θέση να κάνει το overcut στον Οκόν (να μείνει πολύ περισσότερο στην πίστα με τα σκληρά ελαστικά μετά το πιτ-στοπ της Alpine, που εκκίνησε με τη μέση γόμα), αλλά η Ferrari τον κάλεσε πρόωρα στα πιτς για να προστατευθεί από την απειλή της Mercedes και του Λιούις Χάμιλτον πίσω τους.

Τότε ο Ισπανός φώναξε στη ραδιοεπικοινωνία "αυτό είναι ακριβώς ό,τι συζητήσαμε, δεν με νοιάζει ο Χάμιλτον, ήμουν γρήγορος!". Ωστόσο, μετά το τέλος του αγώνα ο 28χρονος είπε ότι η αντίδρασή του ήταν υπερβολική: "Το Μονακό, πρώτα από όλα, είναι μία λοταρία. Και σήμερα ήταν λίγο λοταρία για όλους. Ίσως εξελίχθηκε χειρότερα για μένα.

Το πρώτο πιτ-στοπ είναι συζητήσιμο. Θα το συζητήσουμε, διότι ήμουν πολύ γρήγορος στο γύρο εισόδου στα πιτς και θα ήμουν ακόμα περισσότερο με καθαρή πίστα μπροστά μου. Έκανα όλη τη διαχείριση (των ελαστικών), και η ξαφνική μου κλήση στα πιτς με άφησε εκνευρισμένο. Ήμουν γρήγορος, ήθελα να κάνω το overcut στον Εστεμπάν, αλλά βγήκα ένα δευτερόλεπτο πίσω του.

Formula 1: Η Ferrari απολογήθηκε στον Λεκλέρ και ο Σάινθ στη Ferrari
SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Αλλά, πρώτα από όλα, δεν θα έπρεπε να το είχα δείξει μέσω της ραδιοεπικοινωνίας. Έπειτα, στο δεύτερο πιτ-στοπ, όλα είναι λοταρία, δεν είναι θέμα σωστής ή λανθασμένης απόφασης, αλλά αν μπήκες έναν γύρο πολύ νωρίς ή έναν γύρο πολύ αργά", πρόσθεσε, αναφερόμενος στην απόφαση της Ferrari να καλέσει τους οδηγούς της για τα ενδιάμεσα ελαστικά βροχής έναν γύρο πιο αργά - ελπίζοντας ότι η βροχή θα σταματούσε. Όμως δεν σταμάτησε.

TAGS FORMULA 1 F1 FERRARI ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ