X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Η Ferrari δεν ξεδίπλωσε την πλήρη ισχύ του κινητήρα της στο Μπαχρέιν

Η Ferrari στο Μπαχρέιν FERRARI MEDIA

H Scuderia κυριάρχησε στον πρώτο φετινό αγώνα της Formula 1, με τον Σαρλ Λεκλέρ στο Μπαχρέιν, χωρίς καν να έχει ρυθμίσει τη μονάδα ισχύος στην πήρη ισχύ της - όπως επιβεβαιώνουν ιταλικά δημοσιεύματα.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Ματία Μπινότο, είχε πρόσφατα επιβεβαιώσει ότι η περσινή υστέρηση 25 ίππων του κινητήρα της Ferrari από τους Mercedes και Honda εξανεμίστηκε, αλλά στο Μπαχρέιν η νέα F1-75 απέδειξε ότι μπορεί πλέον να έχει και πλεονέκτημα απόδοσης σε αυτόν τον τομέα - και ενώ έχει ήδη ξεκινήσει το πλήρες "πάγωμα" της εξέλιξης των κινητήρων μέχρι το τέλος του 2025.

Σύμφωνα με την Corriere dello Sport, η Ferrari εξέλισσε τον φετινό της κινητήρα για δύο χρόνια, ο οποίος στο Μπαχρέιν έδειξε ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, κυρίως στον τομέα της επιτάχυνσης, και σε συνεργασία με τη Shell εργάστηκε παράλληλα στην εξέλιξη του νέου βιοκαυσίμου Ε10 - που θεωρείται κατά πολλούς ότι της έδωσε ένα επιπλέον πλεονέκτημα ισχύος.

Το σημαντικότερο στοιχείο του άρθρου, όμως, είναι ότι οι μηχανολόγοι της Ferrari δεν είχαν ρυθμίσει στο GP του Μπαχρέιν τον κινητήρα στην πλήρη ισχύ του, διότι δεν ήθελαν να ρισκάρουν μια πιθανή εγκατάλειψη. Επικαλούμενη πηγές από το Μαρανέλο, η εφημερίδα αναφέρει ότι σταδιακά η Scuderia θα αυξήσει την ισχύ του κινητήρα στα επερχόμενα GP, και αυτό δεν μπορεί παρά να είναι κάπως ανησυχητικό μήνυμα για τις RBR και Mercedes.

Στο δεύτερο φετινό αγώνα της Formula 1, στη Σαουδική Αραβία, το σιρκουί της Τζέντα με τις τεράστιες ευθείες του καθιστά ιδιαίτερα σημαντική την ισχύ του κινητήρα - αλλά σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα, ούτε εκεί θα ρυθμίσει η Scuderia το μοτέρ της σε πλήρη ισχύ.

Η αναβάθμιση αναμένεται να έρθει στον τέταρτο ή πέμπτο φετινό αγώνα της χρονιάς, όταν η Ferrari προγραμματίζει να τοποθετήσει στα μονοθέσια των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ το δεύτερο από τους συνολικά τρεις κινητήρες που επιτρέπεται -χωρίς να πάρει ποινή- να χρησιμοποιεί κάθε οδηγός στη διάρκεια της σεζόν. Κι αυτό διότι η αναβάθμιση του κινητήρα θα τον καταστήσει περισσότερο αξιόπιστο, επιτρέποντας να ρυθμιστεί για να αποδίδει περισσότερη ισχύ.

Η εξαιρετική απόδοση της νέας μονάδας ισχύος της Ferrari φάνηκε στην ραγδαία φετινή βελτίωση και των δύο άλλων ομάδων που τη χρησιμοποιούν, της Haas και της Alfa Romeo.

"Πιστεύω ότι ο κινητήρας της Ferrari είναι πια ο καλύτερος της F1. Αυτή είναι μια αναγνώριση για εκείνους, διότι έγιναν δέκτες έντονης κριτικής (για την έλλειψη απόδοσης) και απλά έκαναν το μάθημά τους και δημιούργησαν κάτι πολύ καλό" είπε ο Γκούντερ Στάινερ, αγωνιστικός διευθυντής της Haas - η οποία από την τελευταία θέση πέρσι, τερμάτισε στην 5η με τον Κέβιν Μάγκνουσεν στο Μπαχρέιν.

TAGS FORMULA 1 F1 FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ