X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Η Honda θα παραμείνει δίπλα στην RBR -αν και ανώνυμα- το 2022

H Honda θα αποχωρήσει από τη Formula 1 στο τέλος αυτής της σεζόν, στο πλαίσιο του οράματός της να γίνει εταιρεία μηδενικών ρύπων στο εγγύς μέλλον, ωστόσο η ιαπωνική εταιρεία θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τη Red Bull Racing και τη νέα χρονιά.

H RBR οικοδομείται παραπλεύρως του εργοστασίου της στο Μίλτον Κινς της Βρετανίας με ραγδαίους ρυθμούς το νέο της τμήμα κατασκευής κινητήρων, την εταιρεία Red Bull Powertrains, στο έργο της οποίας η Honda θα έχει αρκετά σημαντική συμμετοχή και συνεισφορά το 2022.

Δεδομένου ότι η εξέλιξη των κινητήρων θα "παγώσει" από το 2022 μέχρι και το 2025, ώστε οι κατασκευαστές να έχουν την ευκαιρία να σχεδιάσουν, κατασκευάσουν και εξελίξουν τους καινούριους κινητήρες του 2026, η Red Bull Racing θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις φετινές μονάδες ισχύος της Honda τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Η Honda θα διαθέσει στη Red Bull Powertrains την τεχνογνωσία της τόσο στην εξέλιξη της μονάδας ισχύος του 2022, όσο και στις περαιτέρω μικρές τροποποιήσεις (κυρίως για βελτιώσεις της αξιοπιστίας) που θα επιτρέπονται κατά τη διάρκεια της επόμενης χρονιάς. Οι κινητήρες θα χρησιμοποιούνται τόσο από την RBR, όσο και από τη θυγατρική Alpha Tauri.

Παράλληλα με τη βοήθειά της στην εξέλιξη των κινητήρων στο νέο εργοστάσιο του Μίλτον Κινς, η Honda θα παρέχει υποστήριξη και στην πίστα. Η συνεργασία των δύο πλευρών θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2022, καθώς από το '23 η Red Bull Powertrains θα αναλάβει ολοκληρωτικά την κατασκευή και συντήρηση των μονάδων ισχύος. Από το 2023, δηλαδή, η RBR θα γίνει πλήρης κατασκευαστής σασί-κινητήρων στη F1, όπως είναι οι Ferrari, Mercedes, Alpine.

Η συνεργασία των δύο πλευρών αφορά επίσης και την ανάδειξη νέων Ιαπώνων οδηγών. Η Ακαδημία της Red Bull Racing θα συμβάλλει στην προώθηση νεαρών Ιαπώνων αγωνιζόμενων στο ευρωπαϊκό motorsport, με απώτερο στόχο να φτάσουν στη Formula 1, ενώ θα συνεχίσει να επενδύει στην εξέλιξη του Γιούκι Τσουνόντα. Ο Ιάπωνας πρόσφατα υπέγραψε την ανανέωση του συμβολαίου του με την Alpha Tauri για το 2022.

Τέλος, θα υπάρξει και ένα πλήθος ακόμη συνεργασιών της Red Bull με τη Honda, που έχουν να κάνουν κυρίως με την διείσδυση της ιαπωνικής εταιρείας σε νεαρότερες ηλικίες και σε ευρότερο κοινό, μέσω των νέων της τεχνολογικών προϊόντων στην αυτοκίνηση και όχι μόνο.

Τιμώντας τη συνεργασία της με τη Honda, τόσο αυτή που λήγει -σε "ονομαστικό" επίπεδο- στο τέλος του 2021 όσο και εκείνη που θα συνεχιστεί από το 2022, τα μονοθέσια της RBR θα έχουν λευκό και κόκκινο χρωματισμό -παραπέμποντας στην ιαπωνική σημαία- στο GP Τουρκίας το προσεχές τριήμερο.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ