X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Η μάχη και τα λάθη που δεν είδαμε και η μεγάλη έκπληξη που μας επεφύλασσε το GP Ιταλίας

Τα TOP-5 συμπεράσματα από το GP Ιταλίας AP

Τα TOP-5 συμπεράσματα από το ιταλικό Γκραν Πρι στη Μόντσα όπου ο τερματισμός έγινε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ξενέρωμα. Ό,τι και να έχει γίνει νωρίτερα, όσες μάχες και αν έχουν δοθεί για τη νίκη ή για τις πιο πίσω θέσεις, το να τερματίζει ένα Γκραν Πρι της Formula 1 με τα μονοθέσια “τρενάκι” πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, δεν είναι ωραίο θέαμα για όλους εμάς, ούτε ωραίο συναίσθημα για τους οδηγούς. Θα μπορούσε να γίνει κάτι άλλο; Δεδομένων των συνθηκών, όχι. Πάμε να δούμε όμως τι μας άφησε το GP Ιταλίας.

Τα TOP-5 συμπεράσματα από το ιταλικό Γκραν Πρι

  • 01. Κάποιος να τους σταματήσει

Μάχη; Ποια μάχη; Η μόνη μάχη είναι αυτή που ΔΕΝ έγινε. Όπως είπε και ο Μαξ Φερστάπεν στον ασύρματο, ένιωθε μοναξιά στον αγώνα. Ο Ολλανδός ξεκίνησε έβδομος μετά την ποινή για την αλλαγή του μοτέρ και ανέβηκε σε τέσσερις μόλις γύρους στη 2η θέση. Προσπέρασε με τεράστια ευκολία τους πάντες πλην του Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος μπήκε στα πιτς στον 12ο γύρο αφήνοντας στον Μαξ την πρωτοπορία.

Δεν έχουμε πολλά να πούμε εδώ. Ο συνδυασμός Μαξ-Red Bull είναι σε άλλο επίπεδο και κανείς δεν δείχνει ικανός να τους σταματήσει.

  • 02. Καλή αλλά όχι αρκετά καλή η Ferrari

Είναι είδηση: Οι Ιταλοί ΔΕΝ έκαναν κάποιο λάθος. Και μην βιαστείτε να πείτε για το πιτ-στοπ που έκαναν νωρίς στον Λεκλέρ. Στη Scuderia έβλεπαν ότι ο Φερστάπεν είχε καλύτερο ρυθμό και πήραν ένα ρίσκο που απλά δεν τους έδωσε τελικά το πλεονέκτημα.

Θα μπορούσε να κερδίσει ο Λεκλέρ αν ακολουθούσε την ίδια στρατηγική με τον Φερστάπεν; Η απάντηση είναι “όχι”. Το μονοθέσιο της Ferrari είναι πλέον φανερό ότι έχει μείνει πίσω συγκριτικά με αυτό της Red Bull. Θα καταφέρουν οι Ιταλοί να καλύψουν το χαμένο έδαφος; Σε απόδοση, μπορεί. Στη βαθμολογία, θα πρέπει να γυρίσει ο κόσμος ανάποδα…

  • 03. Ένας εκπληκτικός Σάινθ κι ένας μέτριος Πέρεζ

Ο Σέρτζιο Πέρεζ επιβεβαιώνει όσα γράφαμε τις τελευταίες εβδομάδες. Ο Τσέκο πασχίζει ακόμη να βρει τρόπο για να οδηγήσει γρήγορα ένα μονοθέσιο που έχει προσαρμοστεί απόλυτα πάνω στον Φερστάπεν και δεν ταιριάζει καθόλου στο δικό του στυλ οδήγησης.

Ο Κάρλος Σάινθ από την άλλη έκανε έναν ακόμη πολύ καλό αγώνα. Ξεκίνησε 18ος, πέντε θέσεις πίσω από τον Πέρεζ και τερμάτισε τέταρτος, δύο θέσεις μπροστά από τον Μεξικανό. Αν η Ferrari βελτιωθεί στους επόμενους αγώνες, θα δούμε πολλά περισσότερα από τον Κάρλος.

  • 04. Το σακούλι της Mercedes...

...που γεμίζει, φασούλι - φασούλι! Άλλο ένα βάθρο για τη γερμανική ομάδα και τον Τζορτζ Ράσελ και άλλοι πολύτιμοι βαθμοί από την 5η θέση του Λιούις Χάμιλτον. Οι δυο τους είναι το πιο σταθερό δίδυμο φέτος και, παρότι η Ferrari κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερους πόντους στην Ιταλία, δεν θα ξεφύγει εύκολα από τη βαθμολογική μάχη με τη Mercedes στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.

Δεν μπορούμε πάντως να μη σχολιάσουμε το γεγονός πως σε ένα ακόμη Γκραν Πρι, ο Ράσελ τερματίζει ψηλότερα από τον επτάκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Formula 1. Το σκορ σε καλύτερα μεταξύ τους αποτελέσματα είναι 10-6 υπέρ του νεαρού και όλα δείχνουν πως ο Χάμιλτον, ακόμη κι αν η Mercedes καταφέρει να φτιάξει ένα κορυφαίο μονοθέσιο, θα έχει έναν πολύ μεγάλο αντίπαλο ακριβώς δίπλα του, μέσα στην ίδια την ομάδα του. Και θυμηθείτε το: ο Ράσελ, δεν είναι Μπότας!

  • 05. Η μεγάλη έκπληξη του Ντε Βριές

Στον πρώτο του κιόλας αγώνα στη Formula 1 και με το χειρότερο μονοθέσιο της σεζόν, ο Νικ ντε Βριές μας εξέπληξε τόσο στο qualifying όσο και στον αγώνα!

Σύμφωνοι: η Williams βολεύεται καλύτερα στις πίστες με υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα όπως η Μόντσα. Και πάλι όμως, το να προκριθεί στο Q2 οδηγώντας ένα μονοθέσιο σχεδιασμένο για τον αρκετά πιο μεγαλόσωμο Άλεξ Άλμπον, είναι από μόνο του εντυπωσιακό.

Πόσο μάλλον όταν στον αγώνα κινήθηκε άψογα και τερμάτισε ένατος, χαρίζοντας δύο βαθμούς στην Williams! Ο νεαρός Ολλανδός, πρωταθλητής με τη Mercedes στη Formula E έχει λαμπρό μέλλον στη Formula 1.

TAGS FORMULA 1 GP ΙΤΑΛΙΑΣ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΣΕΡΤΖΙΟ ΠΕΡΕΖ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΤΖΟΡΤΖ ΡΑΣΕΛ MERCEDES F1 RED BULL FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ