X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Η νέα πριμαντόνα Ferrari SF-23 αποκαλύφθηκε στο Μαρανέλο

Ferrari SF-23 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Η Scuderia Ferrari παρουσίασε μπροστά σε μια κερκίδα από τιφόζι το νέο της μονοθέσιο SF-23 για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2023, που συνοδεύεται με την ελπίδα να φέρει τους πρώτους παγκόσμιους τίτλους της ιταλικής ομάδας μετά από μιάμιση δεκαετία.

Η Scuderia αφοσιώθηκε από το καλοκαίρι του 2022 στη δημιουργία αυτού του μονοθεσίου, με σκοπό να επιλύσει τα τρία βασικά μειονεκτήματα που της κόστισαν τα πρωταθλήματα της περσινής σεζόν: την προβληματική αξιοπιστία της μονάδας ισχύος, την αεροδυναμική αντίσταση στις ευθείες και τη διαχείριση των ελαστικών.

Εκ πρώτης όψεως, η SF-23 δείχνει να μετεξελίσσει -αν και με σημαντικές παρεμβάσεις- τη φιλοσοφία σχεδιασμού της περσινής F1-75, που αν μη τι άλλο διέθετε μέχρι τέλους την ταχύτητα στον ένα γύρο και της κατάκτησης των πολ ποζίσιονς. Όπως είχαν πει απο πέρσι οι Ιταλοί, οι βασικές αλλαγές που χρειαζόταν ήταν στα παραπάνω μειονεκτήματά της, παρά σε μια ριζική αλλαγή ενός συγκεκριμένου τομέα.

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Παράλληλα, όπως έχουν επιλέξει να κάνουν και πολλές άλλες ομάδες φέτος, ένα μεγάλο μέρος των επιφανειών της SF-23 δεν είναι καν βαμμένο, και έχει μείνει με τα γυμνά μαύρα ανθρακονήματα, με σκοπό τον περιορισμό ακόμα και αυτών των ελάχιστων γραμμαρίων βάρους της βαφής.

Πέραν τη παρουσίασης της SF-23, η Ferrari επεφύλασσε σήμερα στο Μαρανέλο και την πρώτη επίσημη παρουσίαση του νέου της αγωνιστικού διευθυντή, Φρεντ Βασέρ, που αντικατέστησε φέτος τον Ματία Μπινότο στην ηγεσία της ομάδας.

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Η SF-23 είναι εν πολλοίς δημιουργία του Μπινότο και των επιλογών τους, και στις πρώτες του δηλώσεις στο Μαρανέλο, ο Γάλλος είπε: "Είναι σπουδαία τιμή για μένα να βρίσκομαι εδώ, αλλά το πιο σημαντικό στο τέλος είναι να πετύχει η Ferrari, να κερδίζει στην πίστα. Η συνεισφορά μου είναι μικρή στο αυτοκίνητο, γιατί ήρθα πρόσφατα, αλλά έχω καταλάβει πόση προσπάθεια που έχει γίνει για αυτό".

Αμέσως μόλις αποκαλύφθηκε, η Ferrari SF-23 βγήκε από το γκαράζ της ομάδας στην πίστα του Φιοράνο, για τα πρώτα της χιλιόμετρα. Μάλιστα, η ιταλική ομάδα διάλεξε να αφήσει στην τύχη την επιλογή του οδηγού που θα βρισκόταν πρώτος στο κόκπιτ της: σε ένα κέρμα που είχε από τη μία πλευρά τον αριθμό 16 (του Λεκλέρ) και από την άλλη τον αριθμό 55 (του Σάινθ).

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Το κέρμα γύρισε ο Φρεντ Βασέρ, και εντέλει ήταν ο Σάινθ εκείνος που κέρδισε. Ωστόσο, ο Ισπανός επέλεξε να βγει στην πίστα δεύτερος, μετά τον Λεκλέρ, ώστε να κάνει τρεις αντί για δύο γύρους που θα έκανε όποιος οδηγούσε πρώτος το νέο cavallino στο Φιοράνο.

TAGS FORMULA 1 F1 FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ