Formula 1: Η Red Bull απαγόρευσε στον Φερστάπεν να μπει Νίρμπουργκρινγκ γιατί φοβήθηκε ότι θα κυνηγήσει το ρεκόρ
Ο δις πρωταθλητής της Red Bull Racing εισέπραξε μια βροντερή απαγόρευση από την ομάδα του όταν ζήτησε να οδηγήσει κι εκείνος μια F1 στην «πράσινη κόλαση», στην εκδήλωση που ετοιμάζουν οι «ταύροι» στη γερμανική πίστα αργότερα φέτος.
Η RBR ανακοίνωσε ήδη ότι στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Σεπτέμβριο θα συμμετάσχει ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Σεμπάστιαν Φέτελ, που θα οδηγήσει μια RB7 - το μονοθέσιο που τον έστεψε παγκόσμιο πρωταθλητή για δεύτερη φορά, το 2011.
Μαζί με τον Γερμανό, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο -που επέστρεψε φέτος στην RBR μετά από πέντε χρόνια- θα οδηγήσει μια Red Bull RB8 της σεζόν του 2012. Αυτή θα είναι η πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία που θα μπει στην παλιά, μεγάλη πίστα του Νίρμπουργκρινγκ (Nordschleife, βόρειο loop) ένα μονοθέσιο προδιαγραφών Formula 1.
Και είναι μια ευκαιρία που ο Μαξ Φερστάπεν θα ήθελε πολύ να νιώσει, πριν εισπράξει την κάθετη άρνηση της ομάδας του. Το Νίρμπουργκρινγκ, το σημείο που φρικτού ατυχήματος του Νίκι Λάουντα το 1976, είναι τρομακτικό ακόμη κι αν είσαι ο πρωταθλητής του κόσμου.
«Ήθελα να το κάνω, αλλά δεν με άφησε ο Χέλμουτ» είπε ο Ολλανδός μιλώντας για το θέμα, αναφερόμενος στον σύμβουλο της Red Bull Χέλμουτ Μάρκο. «Ήξερε ότι θα προσπαθούσα να πάω στο όριο, και θα λάτρευα να το έκανα.
»Δεν ήθελα να ξεκινήσω περιττά θέματα. Άκουσα ότι επρόκειτο να συμβεί κάτι τέτοιο, και ο Χέλμουτ βρισκόταν στο ίδιο τραπέζι όταν αναφέρθηκε το θέμα, και απλώς είπε 'όχι, όχι, όχι, δεν πρόκειται να κάνεις κάτι τέτοιο», πρόσθεσε ο Φερστάπεν.
Ενδεχομένως ο Αυστριακός Μάρκο να είχε δίκιο, διότι ο Φερστάπεν παραδέχθηκε πως αν έμπαινε σε ένα μονοθέσιο F1 στην τρομακτική «πράσινη κόλαση» θα κυνηγούσε χωρίς κανέναν δισταγμό τον ταχύτερο γύρο μιας σε μια από τις θρυλικότερες πίστες του πλανήτη. Οι Φέτελ και Ρικιάρντο, παρεμπιπτόντως, θα μπουν στην πίστα για λόγους επίδειξης και μόνο.
Το ρεκόρ χρόνου μέχρι σήμερα στην πίστα των 22 χιλιομέτρων του Adenau κατέχει ο Τίμο Μπέρνχαρντ, που σταμάτησε το χρονόμετρο τα 5 λεπτά και 19.55 δευτερόλεπτα το 2018 με μια Porsche 919 Hybrid Evo το 2018.
«Σίγουρα θα έκανα μια προσπάθεια» είπε χαμογελώντας ο Φερστάπεν. «Αλλά χρειάζεται να μην έχεις τα ελαστικά επίδειξης αλλά τα κανονικά, κι αυτό δεν επιτρέπεται. Το ρίσκο υπάρχει παντού, και εδώ (σ.σ.: στην πίστα F1 του Μόντρεαλ). Εξαρτάται το πώς θα χτυπήσεις στη μπαριέρα. Αλλά σε κανονικές συνθήκες δεν είναι αυτό το πλάνο, φυσικά.
»Ελπίζω, πάντως, μια μέρα να το πετύχω. Ιδανικά, το καλύτερο θα ήταν με ένα μονοθέσιο F1. Έπειτα, ίσως κάποτε με ένα αυτοκίνητο GT3», κατέληξε ο πρωταθλητής.