X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Η Red Bull μίλησε με τη Ferrari για κινητήρες, όταν αποχώρησε η Honda

Το μονοθέσιο του Μαξ Φερστάπεν όπου είναι ευδιάκριτα τα αυτοκόλλητα Honda Racing Corporation RED BULL RACING / RED BULL CONTENT POOL

Ο Χέλμουτ Μάρκο ταξιδεύει στην Ιαπωνία για συζητήσεις με τη Honda, ενώ αποκάλυψε πως η αυστριακή ομάδα είχε έρθει σε συζητήσεις με τη Ferrari για να την προμηθεύσει με κινητήρες μετά την αποχώρηση των Ιαπώνων το 2021.

Όταν η Honda ανακοίνωσε πως θα αποχωρήσει από την Formula 1 στο τέλος του 2021, η Red Bull έπρεπε να βρει νέο προμηθευτή κινητήρων. Μια από τις κινήσεις που έκανε, όπως αποκάλυψε ο Χέλμουτ Μάρκο μιλώντας στο αυστριακό ORF, ήταν να έρθει σε επαφή με τη Ferrari.

Όταν η Honda ανακοίνωσε την απόσυρσή της, δεν είχαμε πολλές επιλογές. Μιλήσαμε και με τη Ferrari εκείνη την εποχή. Αλλά μπορείτε να φανταστείτε πως αν είχαμε έναν κινητήρα Ferrari τώρα, πιθανότατα δεν θα απέδιδε όπως ο εργοστασιακός κινητήρας στο μονοθέσιο Ferrari”, δήλωσε ο σύμβουλος της Red Bull.

Προφανώς αυτό ήταν ένα ενδεχόμενο που ναυάγησε πολύ νωρίς. Τελικά, η Red Bull εξασφάλισε αρχικά την υποστήριξη της Honda για τους κινητήρες (που άλλωστε ήταν δικής της σχεδίασης), και ταυτόχρονα ίδρυσε το δικό της τμήμα εξέλιξης και κατασκευής κινητήριων μονάδων.

Εντωμεταξύ, προέκυψε και η πρόταση της Porsche για συνεργασία με τη Red Bull από το 2026 και μετά, όταν θα ισχύσουν οι νέοι κανονισμοί, η οποία ωστόσο δεν προχώρησε τελικά καθώς οι δύο πλευρές δεν τα βρήκαν στις διαπραγματεύσεις. Η Red Bull είναι αποφασισμένη να είναι αυτόνομη παράγοντας τα δικά της μοτέρ από το 2026, ενώ η Porsche ήθελε το πάνω χέρι στην εξέλιξη κινητήρων και μερίδιο μετοχών από την Αυστριακή ομάδα.

Τώρα, υπάρχουν πολλές ενδείξεις πως η Red Bull θα συνεργαστεί τελικά με τη Honda, η οποία έχει εκδηλώσει επιθυμία να επιστρέψει στη Formula 1. Όπως μάλιστα αποκάλυψε ο Δρ Χέλμουτ Μάρκο, σύντομα θα ταξιδέψει στην Ιαπωνία για να ξαναρχίσει συνομιλίες με τον Ιάπωνα κατασκευαστή. “Είμαστε επίσης ανοιχτοί σε μια συνεργασία για να μειώσουμε την προσπάθεια για τη Red Bull. Υπάρχουν συζητήσεις με τη Honda, η οποία πλέον ενδιαφέρεται να ξανασυνεργαστεί. Αλλά πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε το DNA της Red Bull να μην κινδυνεύει. Αφορά πρωτίστως την απίστευτη ευελιξία μας να αντιδρούμε εξαιρετικά γρήγορα”, δήλωσε σχετικά ο Αυστριακός.

Είναι πολύ πιθανό να έχουμε επίσημες ανακοινώσεις στο επόμενο GP Ιαπωνίας, που διεξάγεται στην Σουζούκα, πίστα που ανήκει στη Honda. Και τι πιο ωραίο για τους Ιάπωνες να συνδυαστεί αυτό με την εξασφάλιση και μαθηματικά του πρωταθλήματος από τον Φερστάπεν, σε αυτό τον αγώνα.

TAGS FORMULA 1 HONDA RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ