X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

RED BULL

Formula 1: Η Red Bull Racing δεν επιλέγει τις Honda, Ford ή Hyundai για το 2026

Το μονοθέσιο της Red Bull RED BULL CONTENT POOL

Η Honda θέλει να παραμείνει στη Formula 1 το 2026, η Ford φέρεται να εξετάζει την είσοδό της και η Hyundai το ίδιο, αλλά η RBR αποφάσισε να μη συνεργαστεί με άλλο εργοστάσιο και να μετατραπεί σε κατασκευαστή (και) των κινητήρων της σε τρία χρόνια.

Η Red Bull Racing βρισκόταν νωρίτερα φέτος σε προχωρημένες συζητήσεις και πολύ κοντά σε συμφωνία με την Porsche για την προμήθεια των κινητήρων της από το 2026, όμως οι όροι που έθεσε η εταιρεία της Στουτγάρδης -συμπεριλαμβανομένης και της αγοράς του 50% της ομάδας- δεν έγιναν δεκτοί από την αυστριακή εταιρεία.

Το ναυάγιο των διαπραγματεύσεων ανακοινώθηκε το Σεπτέμβριο, και έκτοτε η ομάδα του Μίλτον Κινς εμβάθυνε τη συνεργασία της με τη Honda - η οποία θα εξακολουθήσει να κατασκευάζει τους κινητήρες των μονοθεσίων της Red Bull μέχρι και το 2025, επιστρέφοντας -ατύπως αλλά ολοκληρωτικά- ως κατασκευαστής στη Formula 1.

Το νέο πλαίσιο των κανονισμών των μονάδων ισχύος του 2026 καθιστά τη Formula 1 ελκυστική για όλο και περισσότερους κατασκευαστές: δίνει πολύ μεγαλύτερη έμφαση στην ηλεκτρική ενέργεια, και κατά συνέπεια έχει μεγαλύτερο -εμπορικό και τεχνολογικό- συσχετισμό με τα αυτοκίνητα παραγωγής, προβάλλοντας πολύ ισχυρά πλεονεκτήματα προβολής για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Βάσει αυτού, η Red Bull είχε πολλές επιλογές συνεργασίας για την προμήθεια κινητήρων το 2026. Φυσικά της Honda, που ενδιαφέρεται να μείνει στο σπορ και πέραν του 2025, αλλά και έπειτα -σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές- της Ford, καθώς η αμερικανική εταιρεία σκέφεται σοβαρά το ενδεχόμενο επιστροφής στη F1 δύο δεκαετίες μετά την πώληση της ομάδας της, Jaguar F1, στη... Red Bull. Και, επίσης, και της Hyundai, αν η RBR ήθελε να το επιδιώξει.

Η συμφωνία της RBR με τη Honda εκτείνεται μέχρι το τέλος του 2025, και η πρώτη καλείται να λύσει το θέμα των κινητήρων που θα χρησιμοποιεί από το 2026. Όμως τώρα, μιλώντας στο BBC News του βρετανικού τηλεοπτικού δικτύου, ο διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ είπε ότι πλέον δεν υφίσταται κανένα δίλημμα, καθώς η αυστριακή εταιρεία έλαβε την απόφαση να κατασκευάζει μόνη της τους κινητήρες της.

Πριν από ενάμισι χρόνο η Red Bull ξεκίνησε την τεράστια επένδυσή της στην κατασκευή και επάνδρωση του εργοστασίου της Red Bull Powertrains, δίπλα στο εργοστάσιο της κατασκευής των σασί της, στο Μίλτον Κινς της Αγγλίας. Το ίδιο, άλλωστε, κάνει και η Mercedes με τα εργοστάσια του Μπράκλεϊ (σασί) και Μπρίξουροθ (κινητήρας) που βρίσκονται σε σχετικά μικρή απόσταση επίσης στην Αγγλία, και φυσικά η Ferrari που έχει τα πάντα κάτω από την ίδια στέγη στο Μαρανέλο.

"Θα έχουμε τους σχεδιαστές του σασί και τους σχεδιαστές του κινητήρα και εργάζονται ο ένας δίπλα στον άλλον, οπότε θα υπάρξει πλήρης αφομοίωση όλων των τομέων", δήλωσε στο BBC ο Χόρνερ. "Πιστεύω πως για το Μίλτον Κινς, για τη Βρετανία, η ύπαρξη ενός τέτοιου εργοστασίου στην περιοχή αποτελεί τεκτμήριο για την τεχνογνωσία που υφίσταται στην περιοχή, και για το ταλέντο που είμαστε σε θέση να προσελκύουμε".

Ο Βρετανός διοικητής της RBR συμπλήρωσε: "Έχουμε 36 μήνες για να κατασκευάσουμε έναν ολοκαίνουριο κινητήρα και να αντιμετωπίσουμε τις Ferrari, Mercedes, Renault και Audi, που θα μπει στο σπορ. Πιστεύω ότι με τους σωστούς ανθρώπους, με τα σωστά εργαλεία και τη σωστή κουλτούρα και προσέγγιση, μπορούμε να κατασκευάσουμε κάτι αντίστοιχο με το σασί μας".

TAGS RED BULL FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ