Formula 1: Καταιγιστικοί Φερστάπεν και Red Bull στις τρίτες δοκιμές της Τζέντα
Στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές πριν τις κατατακτήριες του GP Σαουδικής Αραβίας, ο Μαξ Φερστάπεν και η RBR έφτασαν στα όρια του ολοκληρωτισμού, με χρόνο ένα δευτερόλεπτο μπροστά από κάθε άλλη ομάδα - Μάχη στα χιλιοστά πίσω τους μεταξύ Aston Martin, Mercedes και Ferrari.
Ο Ολλανδός, αδιαφιλονίκητο φαβορί με τη Red Bull RB19 και αυτό το τριήμερο στο 2ο φετινό GP της Formula 1, στη Σαουδική Αραβία, προχώρησε σε μία ακόμη επίδειξη ισχύος ενόψει των δοκιμών κατάταξης που θα διεξαχθούν όταν πια πέσει η νύχτα στη Τζέντα (18/3, 19:00).
Με τη μαλακή γόμα έριξε τον χρόνο στο 1:28.485, που ήταν έξι δέκατα ταχύτερος από του ομολόγου του Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη RB18 και ένα δευτερόλεπτο από τις δύο Aston Martin AMR23 των Φερνάντο Αλόνσο και Λανς Στρολ, από τη Mercedes W14 του Λιούις Χάμιλτον και από τη Ferrari SF-23 του Σαρλ Λεκλέρ που έκλεισε την πρώτη εξάδα.
Ο πρωταθλητής ξεκίνησε γράφοντας χρόνο 1:29.8 με τη σκληρή γόμα. Ο Πέρεζ απάντησε ανεβαίνοντας στην κορυφή αρχικά με τη μαλακή γόμα, πριν αρχίσει ο Φερστάπεν το κρεσέντο του με τα ίδια ελαστικά που τον έφερε στην κορυφή. Στο τέλος ο Μεξικανός προσπάθησε να κάνει το ίδιο αλλά έμεινε 0,613'' μακριά από το χρόνο του ομολόγου του.
Προς το τέλος, όταν η θερμοκρασία της ασφάλτου έπεσε κάτω από τους 40ο Κελσίου (και συνεπώς ήταν πιο αντιπροσωπευτική με τις νυχτερινές συνθήκες των κατατακτήριων) πολλοί οδηγοί προσπάθησαν να κάνουν άλλον έναν γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα.
Τότε ήταν που ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-23 έφτασε στα 16 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Λιούις Χάμιλτον, και στο ένα περίπου δέκατο πίσω από τις δύο Aston Martin, μαζί με τον Βρετανό της Mercedes.
Μέχρι τότε η Ferrari αφοσιωνόταν στις συστοιχίες γύρων με τη μέση γόμα, για τη συλλογή δεδομένων ενόψει του αγώνα, και πέρασε τη μεγαλύτερη διάρκεια των δοκιμών στις τελευταίες θέσεις. Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι πολλοί οδηγοί, συμπεριλαμβανομένου του Φερστάπεν, συνέλεξαν δεδομένη και με τη σκληρή γόμα.
Μετά το δύσκολό της ξεκίνημα στο Μπαχρέιν, η McLaren είχε ένα αρκετά ενθαρρυντικό απόγευμα καθώς οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι μπήκαν στην πρώτη οκτάδα, πλησιάζοντας την τριπλέτα των AM-Mercedes-Ferrari μπροστά τους στο ένα δέκατο. Ο νεαρός Αυστραλός, μάλιστα, έφτασε τον Νόρις στα μόλις 8 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Η Alpine βρισκόταν στις κορυφαίες θέσεις αρχικά, αλλά στο τέλος έμεινε στην 9η θέση με τον Πιέρ Γκασλί - ο οποίος πάντως τελείωσε αυτές τις δοκιμές μπροστά από την έτερη Ferrari, του Κάρλος Σάινθ, με την ισχνή διαφορά των 60 χιλιοστών.
Οι δοκιμές, στο μεταξύ, δεν κύλησαν καθόλου καλά για την Alpha Tauri: ο Γιούκι Τσουνόντα βρέθηκε στο τέλος της κατάταξης, αρκετά μακριά από τις Haas και Alfa Romeo, ενώ ο Νικ ντε Βρις δεν συμμετείχε καν σε αυτή την περίοδο διότι χρειάστηκε αλλαγή του κινητήρα της Honda στην ΑΤ04 του Ολλανδού.