X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Μεγάλη αναβάθμιση της Red Bull RB19 στην Ουγγαρία με επιρροές από την Aston Martin

BARCELONA, SPAIN - JUNE 02: Max Verstappen of the Netherlands driving the (1) Oracle Red Bull Racing RB19 is pushed back into the garage during practice ahead of the F1 Grand Prix of Spain at Circuit de Barcelona-Catalunya on June 02, 2023 in Barcelona, Spain. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) RED BULL CONTENT POOL

Παρότι έχει κερδίσει και τα 10 φετινά μέχρι στιγμής GP της Formula 1, η Red Bull προχώρησε σε μια σημαντική και πολύπλευρη αναβάθμιση της κυρίαρχης RB19 - με αλλαγές που μπορούν να την κάνουν μέχρι και 2 δέκατα ταχύτερη στο γύρο.

Ο Μαξ Φερστάπεν είχε προαναγγείλει από τον προηγούμενο αγώνα, στο Σίλβερστοουν, ότι η Red Bull RB19 θα εμφανιζόταν με σημαντικές σχεδιαστικές αλλαγές στη Βουδαπέστη, ενόψει του 11ου φετινού αγώνα της Formula 1 - το GP Ουγγαρίας που θα διεξαχθεί αυτό το τριήμερο (21-23 Ιουλίου).

Οι αλλαγές αυτές έχουν στο επίκεντρό τους τους πλευρικούς αεραγωγούς. Σε αυτούς μειώθηκε το ύψος του ανοίγματος -τους έχει δοθεί, πλέον, ο χαρακτηρισμός "γραμματοκιβώτιο"- και πιο πίσω φέρεται να υιοθετήθηκε το σχέδιο της Aston Martin AMR23 με τα βαθιά διαμήκη κανάλια που αντίστοιχα έχουν το χαρακτηρισμό "νεροτσουλήθρες".

Οι αλλαγές στους πλευρικούς αεραγωγούς -που αποτελούν συνέχεια των πρώτων τροποποιήσεων που έγιναν στα συγκεκριμένα εξαρτήματα στο GP του Αζερμπαϊτζάν- εξυπηρετούν αεροδυναμικούς σκοπούς, αλλά προέβαλλαν σημαντικούς συμβιβασμούς στην ψύξη του κινητήρα της Honda.

Όμως, οι μηχανικοί του Μίλτον Κινς τους αντιμετώπισαν με τη βελτίωση του συστήματος ψύξης του V6 Turbo και των των επιμέρους εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος. Μια ακόμη αλλαγή αφορά στο ντεμπούτο της νέας εμπρός πτέρυγας της RB19, με ανασχεδιασμένα οριζόντια πτερύγια στις δύο άκρες της.

Ο διευθυντής της RBR, Κρίστιαν Χόρνερ, είπε ότι οι αλλαγές αυτές μπορούν να κάνουν την RB19 μέχρι και δύο δέκατα ταχύτερη στο γύρο. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό κέρδος, ειδικά αν επιβεβαιωθεί στη μικρή σε μήκος πίστα του Χανγκαρόρινγκ το προσεχές τριήμερο. Πάντως, με τις αναβαθμίσεις στο Μπακού όντως η RB19 κέρδισε 0,2'' ανά γύρο.

Παρά το φετινό της "περίπατο" για τους τίτλους της Formula 1, η Red Bull πάντοτε κοιτάζει τις εξελίξεις των μονοθεσίων του ανταγωνισμού - και ειδικά της Aston Martin όπου βρίσκεται ο Άντριαν Φάλοους, πρώην δεξί χέρι του Άντριαν Νιούι στο Μϊλτον Κινς.

Αν και δημοσίως ο σύμβουλος της ομάδας αρνείται ότι η RBR αγχώνεται με τις αναβαθμίσεις των άλλων μονοθεσίων. "Οι αναβαθμίσεις από τους ανταγωνιστές μας έφεραν ορισμένες εναλλαγές αλλά, χωρίς να θέλω να ακουστώ υπερόπτης, δεν μας πλησίασαν και τόσο πολύ", τόνισε ο Αυστριακός.

TAGS FORMULA 1 F1 RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ