X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1 Μονακό: Πέρεθ και Σάινθ ταχύτεροι στις πρώτες δοκιμές

Με ελάχιστη διαφορά από τον δεύτερο Κάρλος Σάινθ της Ferrari, ο Πέρεθ σημείωσε τον πρώτο χρόνο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP της F1, στο Μονακό.

Ο Μεξικάνος με την RB16B-Honda σημείωσε τον πρώτο χρόνο, ένα δέκατο εμπρός από τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari, στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του 4ου φετινού GP της Formula 1, στο Μονακό.

Πρέπει, πάντως, να σημειωθεί ότι ο Πέρεθ πέτυχε τον ταχύτερό του γύρο με τη μαλακή γόμα, ενώ ο Σάινθ σημείωσε το τελικό του 1:12.606 με τη μέση γόμα - τοποθετώντας τη Ferrari του με τα ίδια ελαστικά μπροστά από τον τρίτο Φερστάπεν και τις δύο Mercedes των Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας.

Ο Φερστάπεν, πάντως, έχασε λίγο χρόνο στον τελευταίο του γύρο (με τη μέση γόμα) εξαιτίας της παρουσίας της Ferrari SF21 του Σάινθ μπροστά του, που επηρέασε λίγο το ρυθμό του.

Σε αντίθεση με τον Σάινθ, που επέδειξε εντυπωσιακή δυναμική για τη Scuderia στις ιδιαίτερες συνθήκες του σιρκουί του πριγκιπάτου, ο Σαρλ Λεκλέρ δεν βγήκε στην πίστα παρά μόνο στα πρώτα 10 λεπτά. Έπειτα, επέστρεψε και έμεινε στο γκαράζ της Ferrari εξαιτίας προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο Σάινθ ήταν πιο τυχερός, όταν γλίτωσε με αμυχές στα ελαστικά του μια επαφή με τη μπαριέρα στην "πισίνα".

Ο Πιέρ Γκασλί, στην τέταρτη θέση, πέρασε τις Mercedes χρησιμοποιώντας τα μαλακά ελαστικά - καθώς οι Χάμιλτον και Μπότας φάνηκαν να αφοσιώνονται στη συλλογή δεδομένων κυρίως με τη μέση γόμα.

Πίσω από την πρώτη εξάδα, ο Λάντο Νόρις με την αναχρωματισμένη McLaren πέτυχε τον 7ο χρόνο, ενώ ο όγδοος του Σεμπάστιαν Φέτελ με την Aston Martin δείχνει, σε ένα σιρκουί που απαιτεί αρκετή εμπιστοσύνη του μονοθεσίου, ότι ο Γερμανός κάνει τα πρώτα βήματα για να φέρει την ΑΜ21 στα μέτρα του.

Η πρώτη περίοδος των δοκιμών, αντίθετα, ήταν αρκετά δύσκολη για τον Φερνάντο Αλόνσο. Αρχικά προσέκρουσε στην μπαριέρα της τελευταίας στροφής, σπάζοντας την εμπρός πτέρυγα της Alpine Α521 (με αποτέλεσμα να υπάρξει ολιγόλεπτο καθεστώς Εικονικού Οχήματος Ασφαλείας), και έπειτα είχε μια έξοδο στη Σαν Ντεβό.

Η δεύτερη ωριαία περίοδος των ελεύθερων δοκιμών, που παραδοσιακά διεξάγονται την Πέμπτη στο Μονακό, θα ξεκινήσει στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Photo credits: Associated Press

TAGS FORMULA 1 GP ΜΟΝΑΚΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ