X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: O Χάμιλτον δυόμισι δέκατα μπροστά από τις Red Bull στις τρίτες δοκιμές της Ουγγαρίας

Ο Λιουίς Χάμιλτον στο μονοθέσιο της Mercedes-AMG | 21 Ιουλίου 2023 @2023 DENES ERDOS/AP IMAGES

Λίγο πριν τις δοκιμές κατάταξης του GP της Βουδαπέστης ο Λιούις Χάμιλτον φάνηκε να ξεκλείδωσε την απόδοση της Mercedes W14, με τον πρώτο χρόνο και με σημαντική -για τα δεδομένα- διαφορά από τους Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ.

Στην ηλιόλουστη πίστα του Ουγγαρόρινγκ, που φιλοξενεί αυτό το τριήμερο τον 11ο φετινό αγώνα της Formula 1, η τρίτη περίοδος δοκιμών κατάταξης αποκάλυψε εν μέρει τη δυναμική της Mercedes W14 σε μια πίστα πολύ διαφορετική από την προηγούμενη του Σίλβερστοουν.

Παράλληλα, αυτό το τριήμερο δοκιμάζεται για πρώτη φορά ο νέος κανονισμός των ελαστικών, που προβλέπει τη χρήση 11 σετ -αντί 13- για κάθε οδηγό όλο το τριήμερο και επιβάλλει τη χρήση της σκληρής γόμας στο Q1, της μέσης στο Q2 και της μαλακής στο Q3 των δοκιμών κατάταξης.

Κατά συνέπεια, οι ομάδες επικεντρώθηκαν περισσότερο στη συλλογή δεδομένων και τα από τρία σετ της Pirelli, παρά την αποκλειστική επιδίωξη του ταχύτερου γύρου με τη μαλακή γόμα. Επίσης, τα δεδομένα άλλαξαν σημαντικά σε σχέση με χθες από την αύξηση της θερμοκρασίας της ασφάλτου στους 45° Κελσίου - που δυσκόλεψε τους οδηγούς να κρατήσουν τη γόμα μέσα στο άνω όριο θερμοκρασίας.

Έτσι λοιπόν, είδαμε μια σειρά από γρήγορους γύρους με λίγα καύσιμα και με τους τρεις τύπους γόμας, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τις τροποποιημένες δοκιμές κατάταξης του αγώνα της Βουδαπέστης, που ξεκινούν σήμερα (22/7) στις 17:00.

Κι είδαμε αντίστοιχα τους χρόνους με τη μαλακή γόμα από λιγότερο ανταγωνιστικά μονοθέσια να είναι παρεμφερείς με τους χρόνους με μέση γόμα των κορυφαίων - όπως συνέβη με την παραμονή αρχικά του Φερστάπεν στην κορυφή με τη μέση, παρά τις προσπάθειες άλλων με τα soft.

Ο πρωταθλητής έμεινε στην κορυφή σχεδόν μέχρι το ημίωρο, ώσπου ο Φερνάντο Αλόνσο με τη μαλακή γόμα στις τέσσερις γωνίες της Aston Martin AMR23 έγραψε τον πρώτο χρόνο - αλλά με διαφορά λίγο πάνω από ένα δέκατο.

Πέντε λεπτά αργότερα ο Νόρις με τη μέση γόμα κατέρριψε τον Ισπανό από την κορυφή, μέχρι το τελευταίο τέταρτο που οι δύο Βρετανοί της Mercedes μπήκαν στην πίστα με τη μαλακή γόμα. Ο Χάμιλτον έγραψε το 1:17.811 που θα έμενε ακατάρριπτο μέχρι τέλους, αλλά ο Τζορτζ Ράσελ έχασε περίπου 3 δέκατα με διάφορα προβλήματα αστάθειας της W14 που στερούνταν εμφανώς της ισορροπίας του μονοθεσίου του Λιούις.

Η προσπάθεια του Φερστάπεν να υπερνικήσει το χρόνο του Χάμιλτον με τη μαλακή γόμα δεν στέφθηκε με επιτυχία, ούτε και του Πέρεζ, κι έτσι οι δύο οδηγοί της Red Bull Racing έμειναν στη δεύτερη και τρίτη θέση, δυόμισι δέκατα μακριά και με διαφορά μόλις 6 χιλιοστών μεταξύ τους - μετά και το δεύτερο γρήγορο γύρο του Μεξικανού με τη μαλακή γόμα στο τέλος.

Πολύ κοντά με τις Red Bull, στα χιλιοστά, πλησίασε και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με τη Haas και ο Λάντο Νόρις με τη McLaren, καθώς οι πρώτοι εννέα οδηγοί βρέθηκαν μέσα σε σχεδόν μισό δευτερόλεπτο.

Οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ με τις δύο Ferrari έμειναν στην ουρά της οκτάδας, καθώς αρχικά αφοσιώθηκαν σε συστοιχίες γύρων με τη μέση γόμα και έπειτα έχαναν χρόνο με τη μαλακή γόμα στο δεύτερο και τρίτο τμήμα της πίστας. Πάντως, ο χθεσινός πρώτος χρόνος του Λεκλέρ στη δεύτερη περίοδο δοκιμών ήταν ενάμισι δέκατο ταχύτερος του πρώτου σημερινού του Χάμιλτον.

Όσο για τον Ντάνιελ Ρικιάρντο, αυτή τη φορά ήταν τρία δέκατα ταχύτερος από τον Γιούκι Τσουνόντα, στο δευτερόλεπτο από τον Χάμιλτον, αν και η ανταγωνιστικότητα της Alpha Tauri δεν επέτρεψε στον Αυστραλό να ανέβει υψηλότερα από την 18η θέση.

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ