X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Ο ιδανικός οδηγός για την Alpine είναι "κλειδωμένος" από τη Red Bull

Ο Πιέρ Γκασλί RED BULL CONTENT POOL

Το εξαιρετικό ταλέντο, η εμπειρία και η ηλικία των 26 ετών του Πιέρ Γκασλί τον καθιστούν ίσως τον ιδανικό για τη θέση της Alpine μετά την αποχώρηση του Φερνάντο Αλόνσο και το φιάσκο με τον Όσκαρ Πιάστρι - αλλά ο Γάλλος είναι «δεμένος» με απαραβίαστο συμβόλαιο από τη Red Bull.

Και για τον ίδιο τον Γκασλί, η ενδεχόμενη μετακίνηση στην Alpine και ο ρόλος του ηγέτη της γαλλικής ομάδας θα μπορούσε να φαντάζει ως ιδιαίτερα ελκυστικό σενάριο - ειδικά μετά την πρόφατη ανανέωση του συμβολαίου του Σέρτζιο Πέρεζ με τη Red Bull Racing μέχρι το τέλος του 2024, που τον άφησε εγκλωβισμένο στην Alpha Tauri.

Ο Γκασλί έκανε σαφή, δημοσίως, τη δυσαρέσκειά του για το γεγονός ότι για 3,5 τουλάχιστον χρόνια ακόμη, αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα, δεν θα καρπωθεί την αναβάθμιση στη μεγάλη ομάδα της RBR, δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν που έχει συμβόλαιο ως το τέλος του 2027.

Όμως, ακόμα και αν συνέβαινε σύντομα η αναβάθμιση του Γκασλί στη μεγάλη ομάδα, θα ήταν ελκυστικό για εκείνον να έχει το δεύτερο ρόλο στην ομάδα, της υποστήριξης του Φερστάπεν; Ενδεχομένως η Alpine να του έδινε μια καθαρή θέση ηγέτη και μια ρεαλιστικότερη ευκαιρία να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής, σε περίπου τρία χρόνια που σύμφωνα με το πλάνο 100 αγώνων φιλοδοξεί να είναι σε θέση να διεκδικεί νίκες και τίτλους.

Από την άποψη αυτή, ίσως o Γκασλί να μετανιώνει τώρα τη μόλις πρόσφατη ανανέωση του συμβολαίου του με την Alpha Tauri μέχρι το τέλος του 2023. Στην ανακοίνωση της ανανέωσης ο Γάλλος είχε αναφέρει, προκαλώντας έκπληξη, ότι "η δυνατότητα να προγραμματίσουμε την εξέλιξή μας με την ομάδα τους επόμενους 18 μήνες είναι μια καλή βάση για το μέλλον".

Αυτό είχε ερμηνευθεί από πολλούς τότε ότι ήταν μια απόπειρα του Γκασλί να αφήσει ανοιχτό δίαυλο με τη McLaren, για την αντικατάσταση του Ντάνιελ Ρικιάρντο μετά τη λήξη του συμβολαίου του Αυστραλού με τη McLaren, στο τέλος του 2023. Αλλά με τον Πιάστρι να οδεύει από του χρόνου κιόλας στην αγγλική ομάδα, αυτό πλέον αλλάζει.

Ο Γκασλί, ελλείψει άλλων εξίσου καλών επιλογών όταν υπέγραψε την ανανέωση με την Alpha Tauri πριν από λίγες εβδομάδες για το 2023, έθεσε με αυτά τα λόγια του προθεσμία στη Red Bull - να τον αναβαθμίσει τη μεγάλη ομάδα ή αλλιώς να τον χάσει. Δεν είναι, αυτό, κάτι που συνηθίζουν να κάνουν οι οδηγοί στη Red Bull, αλλά το αντίθετο.

Και παρότι δεσμεύεται με συμβόλαιο με τη Red Bull/Alpha Tauri για τη νέα χρονιά, τίποτα δεν τον εμποδίζει να υπογράψει στην Alpine για το 2024 - όταν πια η γαλλική ομάδα θα έχει συμπληρώσει πλέον σχεδόν 50 από τα 100 GP του προγράμματός της προς την κορυφή της Formula 1. Δεν θα είναι καθόλου κακός ο συγχρονισμός.

Ο Εστεμπάν Οκόν ALPINE MEDIA

Η Alpine μπορεί να υπογράψει για το 2023 μια λύση ανάγκης, έναν έμπειρο οδηγό -όπως τον Νίκο Χούλκενμπεργκ ή τον Αντόνιο Τζιοβινάτσι- με μονοετές συμβόλαιο όπως ήθελε να κάνει με τον Φερνάντο Αλόνσο πριν φέρει τον Πιάστρι το 2024. Και έπειτα να διαμορφώσει με τον Γκασλί και τον Εστεμπάν Οκόν ένα αμιγές γαλλικό οδηγικό δίδυμο, έχοντας τον Γκασλί στην ιδανική ηλικία, με πολύ πλούσια πια εμπειρία και πανίσχυρο κίνητρο.

Όμως όλα αυτά είναι θεωρητικά σενάρια, και τα μόνα που είναι σίγουρα είναι τα λόγια του Χέλμουτ Μάρκο -συμβούλου της RBR και υπεύθυνου της Ακαδημίας της- και του διευθυντή της Alpha Tauri Φραντς Τοστ, που είπαν ότι δεν υπάρχει κανένας όρος στο συμβόλαιο του Γκασλί που να του επιτρέπει να φύγει από την οικογένεια της Red Bull Racing.

"Δεν υπάρχει όρος εξόδου για τον Γκασλί. Δεν υπήρχε τέτοιος όρος πριν το καλοκαίρι, και δεν θα υπάρξει και μετά το καλοκαίρι", είπε ο Μάρκο. Και ο Τοστ τόνισε: "Δεν βγάζει κανένα νόημα για τη Red Bull να αφήσει τον Γκασλί να φύγει. Αν κάποιος οδηγός της Red Bull Racing αποτύχει, δεν υπάρχει κάποιος άλλος από την εταιρεία να μπει στη θέση του. Μόνο ο Γκασλί μπορεί να το κάνει αυτό. Ο Πιέρ είναι πολύ ταλαντούχος. Σκέφτεται τα πάντα διεξωδικά κι είναι απόλυτα αφοσιωμένος. Με το σωστό αυτοκίνητο, μπορεί να γίνει πρωταγωνιστής. Αυτή είναι η δουλειά μας τώρα".

Η περίπτωση να γίνει ο Οκόν ηγέτης της Alpine

Παράλληλα, ο Εστεμπάν Οκόν έχει εμφανίσει κατά καιρούς δείγματα εξαιρετικού ταλέντου, όπως και ο Πιέρ Γκασλί, και επίσης είναι στη λίστα των νικητών των GP - με την περσινή του νίκη στην Ουγγαρία. Όμως, έχει ο Οκόν την ικανότητα να γίνει ο ηγέτης της ομάδας στο μέλλον;

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Alpine Οτμάρ Ζαφνάουερ δεν το αρνήθηκε δημοσίως, και μάλλον δεν θα μπορούσε να το αρνηθεί. Ο Ρουμανο-Αμερικανός είπε, συγκεκριμένα: "Ο Εστεμπάν είναι σούπερ ταλέντο. Δούλεψα μαζί του και στη Force India, που είχε δίπλα του τον Σέρτζιο Πέρεζ. Ήταν εξίσου γρήγορος με τον Σέρτζιο, και τον συναγωνίστηκε σκληρά, και αν θυμάστε ήταν πάντα δίπλα στη σειρά εκκίνησης. Και ενίοτε είχαν και επαφές στους αγώνες! Και μπορούμε να δούμε τώρα τι είναι ικανός να κάνει ο Σέρτζιο.

Και με τον Φερνάντο ισχύει το ίδιο, αν και ο Φερνάντο έχει την ικανότητα και το ταλέντο να απομυζεί τον καλύτερο γύρο από το αυτοκίνητο πολύ γρήγορα. Θέλει τρεις ή τέσσερις γύρους για να φτάσει στο 99,99%, και το υπόλοιπο 0,01% έρχεται στους αμέσως επόμενους γύρους. Ο Εστεμπάν χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο να πάρει το μέγιστο από το μονοθέσιο. Αλλά τελικά φτάνει εκεί, και το Σάββατο και την Κυριακή, απλά πρέπει να μάθει να το κάνει ταχύτερα. Δουλεύουμε μαζί του πάνω σε αυτό".

Ο Ζαφνάουερ κατέληξε: "Και μετά, μπορεί να ηγηθεί της ομάδας; Σίγουρα γίνεται όλο και καλύτερος. Έχει ήδη πετύχει μία νίκη, και έχει συγκεντρώσει πολλούς βαθμούς για εμάς φέτος. Και θα έχει μάθε περισσότερα μέχρι να αρχίσει η νέα χρονιά".

TAGS FORMULA 1 ALPINE F1 RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ