X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Ο Κάρλος Σάινθ και η Ferrari στην pole position του GP Ιταλίας

Ο Κάρλος Σάινθ στο μονοθέσιο της Ferrari στο GP Αυστρίας | 2 Ιουλίου 2023 @2023 DARKO BANDIC/AP IMAGES

Ο Κάρλος Σάινθ με Ferrari θα βρίσκεται στην pole position του GP Ιταλίας. Αυτή είναι η 4η φορά στην καριέρα του στη Formula 1 που θα εκκινήσει πρώτος και τα κατάφερε στο "σπίτι" της σκουντερία. Ήταν 13 χιλιοστά πιο γρήγορος από τον Μαξ Φερστάπεν και 67 χιλιοστά από τον Σαρλ Λεκλέρ.

Υπό τις ιαχές των τιφόζι ο Κάρλος Σάινθ κατέκτησε την πρώτη θέση της εκκίνησης του GP Ιταλίας, για τη Ferrari μέσα στη Μόντσα, με 13 χιλιοστά διαφορά από τον Μαξ Φερστάπεν και 67 χιλιοστά από τον Σαρλ Λεκλέρ στις συγκλονιστικές δοκιμές κατάταξης του 14ου φετινού GP της Formula 1.

Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον πρώτο χρόνο στις δύο πρώτες περιόδους των κατατακτήριων, με τη σκληρή και τη μέση γόμα αντίστοιχα στην πρώτη και δεύτερη, αλλά η Ferrari έβγαλε τον άσο από το μανίκι της με τα μαλακά ελαστικά στην τρίτη και κατέκτησε την πολ ποζίσιον του GP Ιταλίας με τον Κάρλος Σάινθ.

Η Ferrari έκανε το 1-2 στους πρώτους γύρους του Q3 με τους Σάινθ-Λεκλέρ, ενώ ένα μικρό λάθος του Φερστάπεν τον άφησε στην τρίτη θέση. Στη δεύτερη και τελευταία τους προσπάθεια στο Q3 βελτίωσαν και οι τρεις το χρόνο τους, βρέθηκαν μέσα στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου και η πολ ποζίσιον κρίθηκε απολύτως οριακά υπέρ του Σάινθ.

Δίπλα στον Λεκλέρ στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθεί ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, ενώ την τρίτη σειρά θα μοιραστεί ο Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη RB19 και ο Άλεξ Άλμπον με τη Williams που αποδίδει εξαιρετικά στις πίστες χαμηλής άντωσης όπως η Μόντσα. Τη δεκάδα κλείνουν οι Όσκαρ Πιάστρι - Λιούις Χάμιλτον και πίσω τους οι Λάντο Νόρις - Φερνάντο Αλόνσο.

Ήταν εκ των προτέρων δεδομένο ότι η πίστα της Μόντσα, από αυτές που έχουν τις χαμηλότερες απαιτήσεις άντωσης όλης της σεζόν, θα ταίριαζε στη Ferrari SF-23, και ο Σάινθ το επιβεβαίωσε με τους χρόνους του στις ελεύθερες δοκιμές - καθώς ο Λεκλέρ δεν φάνηκε ποτέ να βρίσκει την απόλυτη αρτιότητα των ρυθμίσεών του.

Επιπλέον, η Scuderia επέλεξε ρυθμίσεις ακόμα χαμηλότερης άντωσης σε σχέση με τη Red Bull, που ποντάρισε περισσότερο στην αεροδυναμική της απόδοση στις στροφές της Μόντσα. Ο συνδυασμός όλων αυτών χάρισε την πολ ποζίσιον στη Ferrari μέσα στο σπίτι της, εμπρός στους τιφόζι, από τον Κάρλος που όλο το τριήμερο δείχνει να βρίσκεται σε μια συνθήκη αρτιότητας των ρυθμίσεων και της απόδοσής του.

Στη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών της Μόντσα οι Σάινθ και Λεκλέρ τέθηκαν υπό διερεύνηση από τους αγωνοδίκες για την υπέρβαση του ορίου χρόνου σε έναν γύρο προετοιμασίας τους στο Q1 -δηλαδή κινούνταν υπερβολικά αργά- αλλά στο τέλος οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ότι η διερεύνηση δεν οδήγησε σε ποινή για τους δύο οδηγούς της Scuderia.

Σε μια ωριαία διαδικασία χωρίς κανένα συμβάν, κάτω από το λαμπρό ήλιο στο πάρκο της Μόντσα, στην πρώτη περίοδο αποκλείστηκαν οι δύο Alpine των Εστεμπάν Οκόν και Πιέρ Γκασλί, καθώς και ο Λανς Στρολ της Aston Martin.

Αντιθέτως, στο μόλις δεύτερό του GP ο Λίαμ Λόσον της Alpha Tauri (αντικαταστάτης του τραυματία Ντάνιελ Ρικιάρντο) προκρίθηκε -για πρώτη φορά- στο Q2 με τον 12ο χρόνο, αλλά έμεινε εκτός του Q3 με διαφορά μόλις ενός δεκάτου από τον ομόλογό του Γιούκι Τσουνόντα.

Επίσης στη δεύτερη περίοδο ο Λιούις Χάμιλτον κατάφερε οριακά στο τέλος να προκριθεί, σημειώνοντας εντέλει τον 6ο χρόνο του Q2, και εκφράζοντας παράπονα για την πρόσφυση της Mercedes W14. Ο Άγγλος έμεινε σε όλη τη διαδικασία σχετικά μακριά από τις επιδόσεις του Ράσελ, όμως εξασφάλισε την 300ή του είσοδο στην πρώτη δεκάδα των αγώνων της F1.

Με τους Σάινθ και Λεκλέρ εμπρός και πίσω από τον Φερστάπεν στην εκκίνηση, με την απόδοση της Ferrari SF-23 στη Μόντσα, καθώς και με τη βελτίωση του ιταλικού μονοθεσίου τους τελευταίους μήνες στη διαχείριση των ελαστικών, οι τιφόζι ελπίζουν ότι η Scuderia θα απειλήσει τη Red Bull για να σπάσει το φετινό της αήττητο και να χαλάσει το σερί των 9 νικών του πρωταθλητή.

Μείνετε συντονισμένοι στο SPORT24 για τη LIVE κάλυψη του GP Ιταλίας, που ξεκινά αύριο Κυριακή (3/9) στις 16:00.

TAGS FORMULA 1 FERRARI ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ