Formula 1: Ο Λάντο Νόρις "μήλον της έριδος" για Red Bull και Ferrari
Μετά την επιβεβαιώση του ενδιαφέροντος της Red Bull για τον Λάντο Νόρις, στο Σίλβερστοουν η μεταγραφική φημολογία έκανε λόγο για προσύμφωνο του Βρετανού με τη Ferrari, καθώς και -πάλι- για τάσεις φυγής του Κάρλος Σάινθ προς τη Sauber/Audi.
Στο πλαίσιο του GP Βρετανίας ο Χέλμουτ Μάρκο της Red Bull εμμέσως πλην σαφώς επιβεβαίωσε το -συνεχιζόμενο- ενδιαφέρον της ομάδας του Μίλτον Κινς για τον Βρετανό της McLaren, λέγοντας ότι είναι ο "πιο δυνατός από τους νέους οδηγούς" και ότι "η νεανικότητά του ταιριάζει καλύτερα στη Red Bull".
Ωστόσο, σύμφωνα με τον Βρετανό δημοσιογράφο Τζο Σάβαρντ, οι πηγές του υποστηρίζουν ότι ο Νόρις μπορεί να έχει υπογράψει κάποιου είδους προσύμφωνο με τη Ferrari - πιθανότατα για το 2026, μιας και ο 25χρονος έχει συμβόλαιο με τη McLaren μέχρι το τέλος του 2025 και η ομάδα του Ουόκινγκ εμφανίζεται σίγουρη ότι η συμφωνία θα τηρηθεί.
Η Scuderia, συνεχίζει ο Σάβαρντ, ενδέχεται να προορίζει τον Νόρις για τον νέο ηγέτη της. Για τον Σαρλ Λεκλέρ είχε ακουστεί -αλλά ποτέ βεβαίως δεν είχε επιβεβαιωθεί- από το τέλος του 2022 ότι έχει υπογράψει προσύμφωνο με τη Mercedes για τη μακροχρόνια διαδοχή του Λιούις Χάμιλτον.
Μάλιστα, πριν λίγους μήνες ο Τότο Βολφ είπε ότι ο Μονεγάσκος οδηγός είναι αναμφίβολα "στο ραντάρ" της Mercedes, αλλά με μακροχρόνιο ορίζοντα - για τη στιγμή που ο Χάμιλτον θα "κρεμάσει τα γάντια" του.
Και στο τέλος της απογοητευτικής για τη Scuderia σεζόν του 2022 ο ίδιος ο Λεκλέρ είχε αφήσει για πρώτη φορά ανοιχτό το ενδεχόμενο αποχώρησης από το Μαρανέλο. Η φετινή σεζόν, που ακολούθησε, μάλλον επιδείνωσε τα πράγματα από αυτή την άποψη, παρά τα βελτίωσε.
Την ίδια στιγμή, παρά τις αλλεπάλληδες διαψεύσεις του Κάρλος Σάινθ, δεν παύουν οι φήμες ότι ο Ισπανός οδεύει προς την Audi μετά το τέλος του συμβολαίου του με τη Ferrari, δηλαδή με το πέρας της σεζόν του 2024. Ένα χρόνο, δηλαδή, πριν τη μετονομασία της Sauber σε Audi.
Οι φήμες βασίζονται στο γεγονός ότι για τον Κάρλος το δέλεαρ μιας μετακίνησης στο Χίνβιλ έχει να κάνει με τη θέση του ηγέτη της ομάδας, που του στερείται στο Μαρανέλο από τον Λεκλέρ. Επιπλέον ο πατέρας του, ο πρεσβύτερος Κάρλος Σάινθ, έχει στενές σχέσεις με την Audi -και με τη διοίκηση του ομίλου Volkswagen- βάσει της συνεργασίας τους στο Ράλι Ντακάρ.
Ο Σάβαρντ έγραψε, λοιπόν, ότι στο Σίλβερστοουν κυκλοφορούσαν έντονες φήμες ότι ο Νόρις βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τόσο της Ferrari όσο και της Red Bull, όπως ακριβώς και ένας ακόμη οδηγός: ο Άλεξ Άλμπον, που κάνει εντυπωσιακές υπερβάσεις φέτος με τη Williams.
Εν συνεχεία, βεβαίως, ο Σάβαρντ διερωτάται αν μια κίνηση των δύο οδηγών προς τις Ferrari και RBR θα είχε νόημα, δεδομένης της κατάστασης στην οποία βρίσκεται σήμερα η Scuderia και δεδομένης της βασιλείας του Μαξ Φερστάπεν στη Red Bull.
Όλα αυτά, πάντως, παραμένουν στη σφαίρα της φημολογίας προς το παρόν, όπως διευκρινίζει και ο Βρετανός δημοσιογράφος. Όμως δεν είναι λίγοι όσοι πιστεύουν ότι η Ferrari θα έπρεπε να είχε ήδη ανανεώσει το συμβόλαιό του με τον Λεκλέρ αν όντως ήθελε ή μπορούσε να τον κρατήσει μακροχρόνια. Συνήθως τέτοιου είδους συμβόλαια υπογράφονται ενάμισι με δύο χρόνια νωρίτερα.
Από την άλλη, διαφορετικές πηγές αναφέρουν ότι για το καλό του θεάματος η Liberty Media θα ήθελε να υπήρχε κάποιος άλλος οδηγός αντί του Σέρτζιο Πέρεζ δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν - ίσως κάποιος υπεραστέρας που θα μπορούσε να λύσει το γόρδιο δεσμό της απόλυτης κυριαρχίας του Ολλανδού που ετοιμάζεται να εξασφαλίσει το φετινό πρωτάθλημα σχεδον στο μέσον του.
Ίσως σε αυτή την επιθυμία της Liberty να κρύβεται η προώθηση του Ντάνιελ Ρικιάρντο -που έχει μεγάλη απήχηση στους θεατές, λόγω του χαρακτήρα του- στη θέση του Νικ ντε Βρις στην Alpha Tauri, καθώς και όλη η φημολογία για τη μετέπειτα προώθηση του Αυστραλού στη θέση του Πέρεζ.
Κι ίσως τέτοιου είδους φόβοι, ότι η κυριαρχία της Red Bull θα φέρει αντίμετρα από τη Liberty ή τη FIA, να βρίσκονται πίσω από την πρόσφατη δήλωση του διευθυντή της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ ότι "η κυριαρχία της Red Bull δεν θα διαρκέσει για επτά χρόνια", όπως η προηγούμενη της Mercedes την περίοδο 2014-'20.