X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Ο νέος κινητήρας της Ferrari αγγίζει την ισχύ του Mercedes

Η νέα μονάδα ισχύος της Scuderia, που είναι πιθανό να κάνει το ντεμπούτο της στο GP Τουρκίας της Formula 1 στις αρχές Οκτωβρίου, θα είναι ισχυρότερη κατά περίπου 15 ίππους - που σημαίνει ότι θα έχει την ίδια πλέον απόδοση με τον κινητήρα της Mercedes.

Στο Ιταλικό GP έγινε απολύτως εμφανές, τόσο στην κεντρική ευθεία όσο και στην πίσω ευθεία πριν από την Παραμπόλικα, ότι η SF21 υστερούσε σημαντικά σε τελική ταχύτητα - μην καταφέρνοντας να ανταγωνιστεί τις McLaren (που διαθέτουν κινητήρα Mercedes) μετά την επανεκκίνηση από την περίοδο του οχήματος ασφαλείας λόγω του ατυχήματος Χάμιλτον-Φερστάπεν.

Η ομάδα του Μαρανέλο είχε ανακοινώσει πριν από λίγες εβδομάδες ότι κατασκευάζει μια καινούρια μονάδα ισχύος για το 2022, την οποία θα τοποθετήσει στην SF21 στα τελευταία φετινά GP για την περαιτέρω εξέλιξή της. Ωστόσο, τώρα ο αγωνιστικός διευθυντής Ματία Μπινότο έκανε γνωστό ότι ο νέος κινητήρας έχει ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική και τεχνολογία - ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι θα έχει 10-15 περισσότερους ίππους.

Η αύξηση αυτή της ισχύος θα φέρει τη μονάδα της Ferrari στα επίπεδα της Mercedes, καθώς ο φετινός της κινητήρας υστερεί από της πρωταθλήτριας κατά 20 ίππους. Έτσι η Ferrari θα είναι ακρετά πιο ανταγωνιστική σε πίστες με μεγάλες ευθείες και πολύ γρήγορες στροφές, όπου η τελική ταχύτητα έχει αυξημένη σημασία.

Ο Μπινότο είπε, συγκεκριμένα: "Επιβεβαιώσαμε στη Μόντσα ότι η Ferrari υστερεί κατά 20 ίππους από τον κινητήρα της Mercedes που είχε η McLaren. Χάναμε τον περισσότερο χρόνο στο τελευταίο τμήμα της πίστας πριν από την Παραμπόλικα, και είχαμε παρεμφερή απώλεια στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Η έλλειψη ισχύος είναι επίσης εμφανής στην επανεκκίνηση ή στις προσπεράσεις".

Αυτό δεν ήταν κάτι νέο για εμάς, αλλά δουλεύουμε νυχθημερόν μια εξέλιξη του κινητήρα που θέλουμε να την φέρουμε φέτος στην πίστα το συντομότερο δυνατόν. Πρόκειται για μια μεγάλη τεχνολογική μετάβαση στην υβριδική πτυχή του. Θα τον εισάγουμε στο αυτοκίνητο το συντομότερο δυνατόν, διότι όσο πιο νωρίς τον έχουμε τόσο το καλύτερο θα είναι για τη νέα σεζόν», κατέληξε ο Ιταλός.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Scuderia στοχεύει να έχει τον κινητήρα έτοιμο στο τριήμερο του GP Τουρκίας (στις 8-10 Οκτωβρίου), αρκεί να καταφέρει έγκαιρα να μεταφέρει τα νέα τμήματα του κινητήρα που διέπονται από συγκεκριμένους ταξιδιωτικούς περιορισμούς, δεδομένου ότι περιέχουν επικίνδυνα και εύφλεκτα υλικά.

Λεκλέρ: Θέλει επιπλέον διετή επέκταση

Πέραν του θέματος του κινητήρα, ο Σαρλ Λεκλέρ φέρεται να θέλει -σύμφωνα με έγκυρες ιταλικές πηγές- να προχωρήσει από τώρα σε νέα, διετή επέκταση του ήδη πολυετούς του συμβολαίου με τη Ferrari. Ο Μονεγάσκος έχει συμβόλαιο για τρία χρόνια ακόμα με τη Scuderia, μέχρι το τέλος του 2024, αλλά θέλει να το επεκτείνει μέχρι και το 2026.

Ο Λεκλέρ έχει επανειλημμένα δηλώσει στο παρελθόν ότι το όνειρό του δεν είναι μόνο να γίνει πρωταθλητής της Formula 1, αλλά να το πετύχει ως οδηγός της Ferrari. Είναι κάτι που, αναμφίβολα λόγω και των περιστάσεων, δεν κατάφεραν να πετύχουν τα τελευταία 12 χρόνια οι Φερνάντο Αλόνσο και Σεμπάστιαν Φέτελ - καθώς τελευταίος πρωταθλητής της ιταλικής ομάδας παραμένει ο Κίμι Ράικονεν από το μακρινό 2007.

Τώρα όλα δείχνουν ότι ο Μονεγάσκος οδηγός, ένας από τους νεαρότερους σε ηλικία στα 60 χρόνια της Ferrari που ηγείται της ομάδας, πιστεύει ακράδαντα ότι η Scuderia έχει πλέον δομήσει τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να κάνει ξανά πρωταθλητισμό. Εξάλλου, οι ολοκαίνουριοι τεχνικοί κανονισμοί του 2022 προσφέρουν σε κάθε ομάδα μιας «χρυσή» ευκαιρία να ξεκινήσουν εν λευκώ - ενώ, όπως διαβάσατε και παραπάνω, και ο κινητήρας της Scuderia θα είναι πλέον στα επίπεδα απόδοσης της Mercedes.

TAGS FORMULA 1 FERRARI GP ΙΤΑΛΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ