X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Ο Σάινθ ταχύτερος με τη Ferrari SF-23 στις πρώτες δοκιμές του Μονακό

AP IMAGES

Ο Κάρλος Σάινθ σημείωσε τον πρώτο χρόνο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP του Μονακό, με διαφορά 0,3'' από τον Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin. Δύο διακοπές λόγω ατυχημάτων, στην 6η θέση με προβλήματα ρυθμίσεων της Red Bull RB19 ο Μαξ Φερστάπεν.

Το 6ο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 στο Μονακό ξεκίνησε με μια σειρά από ομάδες -κυρίως τις Mercedes και Aston Martin- να εμφανίζουν τα αναβαθμισμένα μονοθέσιά τους με όλες τις αλλαγές που δεν εφάρμοσαν στο GP της Ίμολα, το οποίο ματαιώθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Στο πρώτο εικοσάλεπτο της ωριαίας διαδικασίας οι περισσότεροι οδηγοί επικεντρώθηκαν στη συλλογή δεδομένων με τη σκληρή και τη μέση γόμα. Με την τελευταία στις τέσσερις άκρες της Ferrari SF-23 ο Κάρλος Σάινθ έμεινε για αρκετή ώρα στην κορυφή, και οι προσπάθειες του Μαξ Φερστάπεν να καταρρίψει το χρόνο του Ισπανού έβρισκαν το εμπόδιο μιας ασταθούς Red Bull RB19 στις αναπηδήσεις της ασφάλτου του Μόντε Κάρλο.

Καθώς η RBR θα προσπαθήσει να λύσει το πρόβλημα ρυθμίσεων του μονοθεσίου του πρωταθλητή ενόψει της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών, η Mercedes ξεκίνησε την προσπάθεια κατανόησης των ριζικών σχεδιαστικών αλλαγών της W14.

Ο Τζορτζ Ράσελ ανέφερε αρχικά πως αντιμετώπιζε μεγάλη δυσκολία στην προσπάθεια να θερμάνει τα ελαστικά για έναν γρήγορο γύρο, και αυτό τον ανάγκασε σε αρκετά χρονοβόρα γλιστρήματα. Αντίθετα, ο Χάμιλτον κατάφερε να ανέβει στην κορυφή -πάντα με τη μέση γόμα0 και ο Φερνάντο Αλόνσο στη 2η θέση, με διαφορά 0,064 από τον Βρετανό.

AP IMAGES

Ωστόσο λίγο μετά το ημίωρο οι δοκιμές διακόπηκαν λόγω ατυχήματος του Νίκο Χούλκενμπεργκ. Ο Γερμανός έσπασε τον εμπρός αριστερό τροχό του στην μπαριέρα στο σικέιν μετά την έξοδο του τούνελ και η Haas έμεινε με σοβαρή ζημιά. Ο Χούλκενμπεργκ κατάφερε να συνεχίσει και να επιστρέψει στα πιτς, οι δοκιμές διακόπηκαν με κόκκινες σημαίες για τρία λεπτά ώστε να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα.

Ξεκίνησαν ξανά 20 λεπτά πριν το τέλος, και αμέσως ο Αλόνσο ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων - πάντα με τη μέση γόμα. Όμως, σύντομα ο Σάινθ απάντησε με χρόνο 1:13.690 (0.058'' ταχύτερο του Αλόνσο) και έπειτα τον κατέβασε στα 0,338'' από τον συμπατριώτη του της Aston Martin - ο οποίος έχασε χρόνο συναντώντας τον Σέρχιο Πέρεζ που κινούνταν αργά στην αγωνιστική γραμμή στο Καζίνο.

Οι χρόνοι δεν βελτιώθηκαν μέχρι οι δοκιμές να διακοπούν ξανά, 10 λεπτά πριν το τέλος τους, λόγω ατυχήματος του Άλεξ Άλμπον στη Σαν Ντεβότ. Ο Άλμπον έχασε τον έλεγχο της ουράς της Williams στην πρώτη αυτή στροφή και προσέκρουσε με αρκετή ισχύ στις μπαριέρες.

Ο Βρετανο-Ταϊλανδός βγήκε καλά από το μονοθέσιο, μόνο με μώλωπες στα γόνατα, αλλά οι δοκιμές δεν ξεκίνησαν ξανά καθώς απέμεναν μόνο τρία λεπτά στο ρολόι. Έτσι, τους πρώτους τρεις ακολούθησαν ο Πέρεζ (στα 3 χιλιοστά από τον Χάμιλτον) και οι Σαρλ Λεκλέρ και Μαξ Φερστάπεν, με τις Ferrari και Red Bull αντίστοιχα, σχεδόν 0,7'' και 0,9'' μακριά από τον Σάινθ.

Ο Λεκλέρ ίσως νη ήταν ψηλότερα αν ένας γρήγορος γύρος του δεν χαλούσε από την κόκκινη σημαία, αλλά και πάλι ένα μπλοκάρισμα νωρίτερα και μια απώλεια πρόσφυσης της ουράς της Ferrari στην πισίνα δεν έδειξαν ότι ο Μονεγάσκος αισθανόταν άνετα με το στήσιμο της SF-23. Ο Φερστάπεν είχε επίσης ένα εκτεταμένο γλίστρημα, και φαινόταν να χειρονομεί με ένταση στη συνέχεια του γύρου του.

TAGS FORMULA 1 F1 FERRARI ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ MERCEDES F1 ASTON MARTIN RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ